Spring naar inhoud

- - - - -

Zoomgroom

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 24 april 2010 - 09:27

Ik heb gisteren met mijn bestelling van Gropet ook mijn zoomgroom aangekregen.

Super ding is dat. Athena laat haar enkel maar kammen of borstelen als ze krols is dus zij was mijn eerste "slachtoffer" gisteren. En ja hoor, gelukt, ze geniet van het borstelen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij in die 5 jaar. Super gewoon.

En ikke was super blij.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2 Geplaatst 24 april 2010 - 10:14

Ziet er mij raar uit dat je daar veel haar mee weg krijgt :catscratchhead Is het speciaal voor bepaalde vachtjes ofzo?

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 24 april 2010 - 10:22

Korte en lange vachtjes. Er komt wel degelijk haar af. Ik ga nu niet zeggen pakken maar ik ben al content dat Athena dit toe laat.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 24 april 2010 - 11:25

:thumb:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#5 Geplaatst 24 april 2010 - 12:34

Hm... lijken me heel brede tanden!
Kan je misschien eens een foto tonen van de tandenkant?
Ik heb net een furminator :)

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 24 april 2010 - 13:15

Ik heb ook een zoomgroom (iets ander model) en ik gebruik niks anders meer!

Misschien niet zo geschikt om echt te kammen, maar Adam zijn pels klit niet of nauwelijks, dus dat is geen probleem.

Er komt echt wel best veel haar mee los, en het vliegt minder in het rond dan met de furminator; het worden zo eerder plukjes haar die je van de groom kan halen.

Ennnn... Adam vindt het heel fijn :LOL:
(wat met de furminator wel anders was :evil: )

Guest_Anida_*
Guest_Anida_*

#7 Geplaatst 24 april 2010 - 13:20

Ik heb ook een zoomgroom en ben er zeer tevreden over. Je haalt er heel veel haar mee weg. En Miekje vind het ook echt fijn om er mee gekamt te worden. Toetie heeft geen rust in haar kont dus die loopt steeds weg. Maar heeft er ook niet echt een hekel aan.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 24 april 2010 - 15:41

Hier genieten ze met 4 van de massagebeurt met de zoomgroom en ik haal er heel veel haar mee weg (ook bij Gabriël) :thumb:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 24 april 2010 - 21:11

Ik denk doordat de zoomgroom van rubber is, dat daardoor de haren er gemakkelijker blijven aankleven, tenminste die indruk heb ik toch als ik Nette ermee kam. Maar ik vind wel dat de haren er meer mee rond vliegen hoor. Ik gebruik hem enkel als ik ermee buiten kan.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 24 april 2010 - 21:20

PeggyJ zei:

Ik denk doordat de zoomgroom van rubber is, dat daardoor de haren er gemakkelijker blijven aankleven, tenminste die indruk heb ik toch als ik Nette ermee kam. Maar ik vind wel dat de haren er meer mee rond vliegen hoor. Ik gebruik hem enkel als ik ermee buiten kan.

je kan de zoomgroom ook eerst nat maken ;)

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 25 april 2010 - 09:00

Hier worden ze ook niet zo graag gekamt. Vooral Silas niet. Die verandert dan in een grote grombeer. Ik zou dat misschien ook wel eens proberen.

Was dat Athena dat ik eens gezien heb in de show van Mechelen toen ze ook zo zat te grommen als je haar broek kamde :d
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 25 april 2010 - 09:25

Alle losse haren haal je er heel goed mee weg :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#13 Geplaatst 26 april 2010 - 11:38

Ik heb er ook één. Uiteraard niet voor de perzen maar voor Aaron.

Ik gebruik hem eigenlijk quasi nooit.

Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#14 Geplaatst 26 april 2010 - 13:22

Mieke zei:

Hier worden ze ook niet zo graag gekamt. Vooral Silas niet. Die verandert dan in een grote grombeer. Ik zou dat misschien ook wel eens proberen.

Was dat Athena dat ik eens gezien heb in de show van Mechelen toen ze ook zo zat te grommen als je haar broek kamde :d

Mieke, Athena heeft nog nooit mee op show geweest, ja 1 keer in Deinze 3 jaar gelezen maar dat was juist een leeuwin.

Je hebt Yuna gezien. Die wordt wel graag gekamd maar niet aan haar buik of broek. :trance:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#15 Geplaatst 26 april 2010 - 15:07

Ik heb een rubberen borstel en ik maak die ook nat,dan blijven de haartjes idd veel beter kleven.