Spring naar inhoud

- - - - -

Ex-zangeres Milk Inc. overleden

• Log in om te reageren
51 reacties op dit onderwerp
Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#46 Geplaatst 26 april 2010 - 08:42

Triestig nieuws

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#47 Geplaatst 27 april 2010 - 15:54

Nu blijkt uit de autopsie dat er  wel degelijk drugs in het spel was,en ze in haar braaksel is gestikt.Vriend opgepakt.Dat kan toch niet zonder reden.Wat de reden ook is,t'is erg om zo jong te sterven.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 27 april 2010 - 22:12

sandra25 zei:

Nu blijkt uit de autopsie dat er wel degelijk drugs in het spel was,en ze in haar braaksel is gestikt.Vriend opgepakt.Dat kan toch niet zonder reden.Wat de reden ook is,t'is erg om zo jong te sterven.

Dat kan best zonder reden. Gaan wij nu hetzelfde doen als die pers? Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, toch?

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#49 Geplaatst 28 april 2010 - 00:09

sandra25 zei:

Nu blijkt uit de autopsie dat er  wel degelijk drugs in het spel was,en ze in haar braaksel is gestikt.Vriend opgepakt.Dat kan toch niet zonder reden.Wat de reden ook is,t'is erg om zo jong te sterven.

Ach, Stephen Gately (zanger Boyzone en een goede bekende van mij) zou ook onder de drugs zitten en gestikt zijn in zijn eigen braaksel, en daar bleek achteraf ook niets van waar te zijn (wat iedereen die Stephen ook maar enigszins kende al wist) maar behalve een paar kleine stukjes toen het officiele autopsieverslag bekend was hebben ze dat nooit gerectificeerd. Voor veel mensen is hij dus nog steeds onder invloed van drank en drugs gestorven door zijn eigen braaksel. Het was dus een hartaandoening die vocht in de longen veroorzaakte..

Ik wil maar zeggen, de media gilt vanalles, en de sensatieverhalen vergeten de mensen niet, die verkopen, dat is wat de mensen willen horen, want ja, het idee dat je ook zo maar dood neer kan vallen door een (nog niet bekende) afwijking is beangstigend en willen mensen niet weten.

Ik vind het vreselijk wat er gebeurd is maar word nog veel moeier van al die speculaties..

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 28 april 2010 - 14:01

Triest, zo jong.
Geplaatste afbeelding

Kimiej
Kimiej
  • 246 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 02 mei 2010 - 11:12

In de week op Q-music gehoord dat An niet zelf de liedjes zong. Ze hebben dan de 'echte' zangeres opgebeld en die heeft dan stukjes uit de liedjes gezongen.
Ook liedjes van 2 Fabiola. Ook maar stom dat ze daar nu mee uit komen.

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#52 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:57

Kimiej zei:

In de week op Q-music gehoord dat An niet zelf de liedjes zong. Ze hebben dan de 'echte' zangeres opgebeld en die heeft dan stukjes uit de liedjes gezongen.
Ook liedjes van 2 Fabiola. Ook maar stom dat ze daar nu mee uit komen.

Dat is geen nieuws meer, tegenwoordig doen ze dat veel hoor. Iemand zingt en de ander is het 'gezicht' ... Nuja ik vind het erg dat ze na haar dood haar nog door het slijk halen. Ze heeft altijd een heel goede performance neergezet ookal zong ze niet zelf.

En ja Robby zit nog in de cel, er komt ook nog geen begrafenis. Ok, hij heeft een verleden maar was nu op de goede weg en ik vind niet dat hij gestraft moet worden voor wat zij 'doet' zal ik maar zeggen. Ze was oud en wijs genoeg om te weten wat wel en niet kon.

Maar al bij al, ze hielden van elkaar en ik vind dat ze nu rust moeten krijgen.