Spring naar inhoud

- - - - -

katje in de buurt

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#16 Geplaatst 14 april 2009 - 18:56

Zo zielig..gelukkig dat jij wat voor hem zorgt!

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 14 april 2009 - 18:58

Mja, tis het enige dat ik kan doen hé, spijtig genoeg

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 14 april 2009 - 20:56

En wat je doet is héél wat hoor! Het arme ding kan tenminste z'n buikje rond eten. :thumb:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#19 Geplaatst 14 april 2009 - 22:30

Ocharme dat dutske, nog een geluk dat het buiten minder koud is, en dat hij bij jouw kan komen eten. Boeren zijn niet altijd goed voor hun poezen, en van muizen alleen kunnen ze toch niet leven. :(

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 15 april 2009 - 09:02

De boeren die ik hier "ken" zijn geen van allen goed voor hun beestjes. Zelfs hun koeien en varkens waar ze hun brood mee moeten verdienen zijn soms echt wel opeengeprakt in de stallen, de stieren die apart staan op een paar vierkante km. onder een afdakje tot hun knieën in de shit, kunnen geen meter vooruit of achteruit. Ik heb er langs ene gewoond en ik heb vaak met die vent, een echte norse boer, in de kling gehangen. Hij had een stuk of vier kattinnetjes, niet gevaccineerd of gecastreerd, wat dacht je: "die beesten zijn er om het ongedierte te verjagen Kiki en een kat trekt z'n plan wel, dat zijn wilde dieren!" :censored: :evil:
Een paar keer per jaar zag je Gérard dan de ronde van het erf doen op zoek naar de kittens die ze geworpen hadden en als hij ze gevonden had werden ze even snel gedood, ik heb nooit gevraagd hoe. :(
Eén keer waren ze bij ons in de schuur geboren en heb ik dat verborgen gehouden voor die idioot. Ik zag hem zoeken en dan durfde hij nog zelfs te vragen of ik de moeder had gezien, bah.....
Een speciaal ras hoor en ik heb absoluut geen binding met die mensen, integendeel

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 15 april 2009 - 09:15

mijn vriend is landbouwer...
ze zijn echt niet allemaal zo hoor :/

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#22 Geplaatst 15 april 2009 - 09:48

Gisteren was hij er opnieuw :LOL: Ik zie dat dan direct aan de reacties van mijn poezels hé :ha
Heb het kommetje weer bijgevuld en het was op nog geen uur tijd allemaal weer op. Vind het echt zielig, da dutske maarja

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 15 april 2009 - 09:54

foto? :engel:
ik gaf de katjes hier ook eten op kot, anders krabden ze de vuilniszak open...
maar nu komen ze niet meer, vraag me af wat er gebeurd is...

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 15 april 2009 - 09:57

Aldhissla zei:

foto? :engel:

ik zal eens een foto nemen van die schat :)

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#25 Geplaatst 15 april 2009 - 13:30

Ocharme dat katje :( . Al een geluk dat jij je er wat over ontfermt.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#26 Geplaatst 15 april 2009 - 14:10

het is echt spijtig wat zo'n beestjes veel te vaak moeten verdragen :(
gelukkig verzorg jij hem goed :)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 15 april 2009 - 17:32

Aldhissla zei:

mijn vriend is landbouwer...
ze zijn echt niet allemaal zo hoor :/

Sorry hoor meid, ik wilde je niet beledigen en natuurlijk zijn ze niet allemaal zo. Ik spreek alleen maar over degenen die ik ken en tja....helaas...niet zoals ik het graag zie.
En ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik nog nooit een echte dierenvriend ben tegengekomen tussen landbouwers... :(
Maar jouw vriend zal wel de uitzondering zijn, met alle respect.
Anders had jij je leven wss niet met hem willen delen. :thumb:

Guest_Frigga_*
Guest_Frigga_*

#28 Geplaatst 15 april 2009 - 18:52

M&M zei:

Gisteren was hij er opnieuw :LOL: Ik zie dat dan direct aan de reacties van mijn poezels hé :ha
Heb het kommetje weer bijgevuld en het was op nog geen uur tijd allemaal weer op. Vind het echt zielig, da dutske maarja

:( ocharme, en wss heeft het nog wormpjes ook :(

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#29 Geplaatst 16 april 2009 - 10:12

Weet niet wat het precies allemaal heeft, probeer eerst het vertrouwen wat te winnen van de kat. Hij loopt al niet meer weg als ik naar buiten kom om zijn potje te vullen en als ik terug binnen ben kijkt het mij zo zielig aan :( Krijg dan zo medelijden mé da beesje maar kan het onmogelijk in huis laten hé. ben niet 100% zeker dat het van de boer is hé.

Guest_Frigga_*
Guest_Frigga_*

#30 Geplaatst 16 april 2009 - 11:39

M&M zei:

Weet niet wat het precies allemaal heeft, probeer eerst het vertrouwen wat te winnen van de kat. Hij loopt al niet meer weg als ik naar buiten kom om zijn potje te vullen en als ik terug binnen ben kijkt het mij zo zielig aan :( Krijg dan zo medelijden mé da beesje maar kan het onmogelijk in huis laten hé. ben niet 100% zeker dat het van de boer is hé.

Als het steeds naar u terug komt en het schuw is zal het wel van niemand zijn, maar eer je hem binnenneemt zou je idd eerst het vertrouwen moeten hebben en naar de dierenarts kunnen gaan. Chapeau voor je dat je het beestje helpt