Spring naar inhoud

- - - - -

ijsmachine

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 26 april 2010 - 01:55

Ik ben zo lomp geweest om mijn ijsmachine te laten vallen. :oops:
Ik zou graag een nieuw kopen maar weet niet goed op wat ik allemaal moet letten. Ik wil sowieso eentje waarvan ik de koelelementen apart in de vriezer kan steken. Bij mijn vorig machine moest ik heel het onderstel erin steken en dat nam teveel plaats.

Het liefst zou ik zo één hebben gelijk die mevrouw in het programma "Komen Eten". In een kwartiertje was dat ijs klaar! Helaas wel een erg groot machine en waarschijnlijk iets te prijzig voor mij. :x

Hebben jullie ook een ijsmachine en zoja, zijn jullie daar tevreden over?
Mijn mama heeft er één van Philips waar je ook softijs mee kan maken. Ik meen me alleen te herinneren dat dat softijs niet goed lukte.

Bewerkt door elixeryen, 26 april 2010 - 01:55.

Geplaatste afbeelding

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 26 april 2010 - 08:46

hier heb ik weinig ervaring mee.
anders moet je eens op een vergelijkings site gaan zien of op test aankoop ofzo :geluk: :geluk: :geluk:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 26 april 2010 - 09:08

Wij hebben er thuis ene van de aldi denk ik. Best wel lekker ijs en je kunt het koelelement eruit nemen en apart in de vriezer steken (is wel de hele kom eigenlijk)

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 26 april 2010 - 10:03

Zouden we ook eens moeten aanschaffen..

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 26 april 2010 - 10:35

Ik ben ook zo'n fanatieke ijseter!Daarom ben ik dus héél nieuwsgierig wat hier angeraden zal worden!!! Dit topic wordt due deel van een abonnement ;)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 26 april 2010 - 11:41

Aldhissla zei:

Wij hebben er thuis ene van de aldi denk ik. Best wel lekker ijs en je kunt het koelelement eruit nemen en apart in de vriezer steken (is wel de hele kom eigenlijk)

Ja, zo was mijn vorige dus ook. Dat vind ik wel een nadeel.
Ik zou nu liever één hebben waar je een koelelement moet insteken en kan uithalen.
Een extra voordeel is dat je dan meerdere koelelementen kan aankopen en dan kan je 2x na elkaar ijs maken. :goofy:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 26 april 2010 - 12:25

Ik heb er ook een van de Aldi :thumb:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#8 Geplaatst 26 april 2010 - 12:45

elixeryen zei:

Ja, zo was mijn vorige dus ook. Dat vind ik wel een nadeel.
Ik zou nu liever één hebben waar je een koelelement moet insteken en kan uithalen.
Een extra voordeel is dat je dan meerdere koelelementen kan aankopen en dan kan je 2x na elkaar ijs maken. :goofy:

Ik heb er eentje van het kruidvat. (maar 16 euro :LOL: ) Wel een paar keer gebruikt, en was erg lekker ijs. Enige nadeel was wel dat heel die onderste kom in de diepvries moest en aangezien onze diepvries bomvol kvv zit voor de katten gebruik ik dat ijsmachine niet meer. Is zo goed als nieuw. (keer of 4 ijs mee gemaakt)

Het lijkt op deze en is van hetzelfde merk, maar de buitenkant ziet er een klein beetje anders uit:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#9 Geplaatst 26 april 2010 - 13:14

Ik had ook die van het Kruidvat Hanne. ;) En hier hetzelfde probleem: de vriezer zit steeds te vol (met vlees voor Aynoa :ha ) om het hele onderstel erin te krijgen.
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#10 Geplaatst 26 april 2010 - 15:46

:h hmmmmmmmm zou ik ook wel willen, ik ben ook zo'n ijsliefhebber :oops: