Spring naar inhoud

- - - - -

Welke rashond past goed bij een kat? - Raar telefoontje! p7

• Log in om te reageren
107 reacties op dit onderwerp
sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#91 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:38

zo een border pupke oe oe oeeee zo schattig!!!!
Ik ken een goeie fokker!

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#92 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:39

MOETE NU WA WETEN!!!!

Ja ben echt gek aant worden denk ik

Ik krijg NU AL een bericht: 350euro is ok, maar nu donderdag afhalen.

Ja daar was het probleem wel e wat, want wij hadden haar liever pas begin juli (tuin moet nog afgespannen worden enz, we wonen nu nog op app.).

Nu ben ik helemaal :trance:

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#93 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:40

Frances zei:

Bah ik heb er eigenlijk geen probleem mee hoe ik gereageerd heb. Zegt écht meer over HEM! Vind het jammer voor Lana, maar ja, dat gevoel verdring ik liever... Voor mij maakt het minder uit, weet je, er zijn nog zoveel pups/honden... Maar voor Lana moet er wel een goed baasje zijn hé.
En wie weet komt hij terug, maar of ik dan nog wil... :oops:

Tja, ik bedoelde het zo dat jullie het beste voor Lana willen, en sommige mensen maken hier misbruik van, en zoals je zegt pups/honden sukkeltjes genoeg die een goed baasje wensen.

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#94 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:41

Frances zei:

MOETE NU WA WETEN!!!!

Ja ben echt gek aant worden denk ik

Ik krijg NU AL een bericht: 350euro is ok, maar nu donderdag afhalen.

Ja daar was het probleem wel e wat, want wij hadden haar liever pas begin juli (tuin moet nog afgespannen worden enz, we wonen nu nog op app.).

Nu ben ik helemaal :trance:

Typisch!!!! idiote vent!!! Die heeft eens op internet gekeken en gezien wat de echte prijzen zijn en nu kan het nie snel genoeg..... :s

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#95 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:56

Ja gek hé. Maar t gaat niet, echt niet. We kunnen haar niet nu donderdag al afhalen. Onmogelijk!

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#96 Geplaatst 11 mei 2010 - 22:04

Als het niet gaat, moet je het jammer genoeg niet doen. Ofwel gaat hij ermee akkoord gaan ofwel is het niet voorbestemd en staat er een ander hondje te wachten op jullie.
Geplaatste afbeelding

azime
azime
  • 190 berichten
  • 2 katten

#97 Geplaatst 11 mei 2010 - 23:17

vind het allemaal wel een beetje een rare situatie...
heb je al bericht van de fokker???
zat te denken als je hond alsnog neemt, vraag ff heel dringend naar t overschrijvings/eigendom bewijs.
stel dat het een co own hond is en die van de fokker is?
bovendien vind ik hem wel erg hard in de omgang, mja niet iedereen heeft een groot hart voor dieren...

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#98 Geplaatst 13 mei 2010 - 22:48

niet te geloven wat ik vandaag heb meegemaakt
Mijn peter wou heel graag Lana hebben. Maar ja, gratis. Langs een kant begrijp ik die redenering wel. Die man wil er onmiddellijk vanaf (echt waar, precies alsof ie over een droogkast praatte ofzo). Maar ja, ik zou het belangrijker vinden een goede thuis te vinden dan er geld voor te krijgen. Maar bon. Ik bel dus naar die man van ja mijn peter had ze graag, maar voor niks. Die kerel begint mij uit te maken! Voor: 'Gij zult nooit bereikt hebben op uw leeftijd wat ik bereikt hebt' 'ge zijt ne kleine ruziestoker' 'ge hebt contractbreuk gepleegd' ( :o der is nooit iets getekend of afgesproken of wat dan ook) 'ge zijt laag' 'ik wil niks meer met u te maken hebben met zo'n soort' en zo kan ik nog even blijven verder gaan...
En ja ik zei dan van ik denk dat het belangrijker is een goede thuis te hebben voor haar: 'ik zou zot zijn ze bij u te zetten' Okééé... :s
En ik zeg van dat ik het nogal raar vind daar absoluut geld uit te willen 'pompen', omdat ge dat beestje toch ook graag ziet: "ik zie die hond niet graag, ik heb die nooit gewild!"    OKEEE..

Bewerkt door Frances, 13 mei 2010 - 22:49.

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#99 Geplaatst 13 mei 2010 - 22:56

wow, okeeee, als die reactie er niet over is weet ik het ook niet meer :catscratchhead wat een verschrikkelijk raar persoon sech, duidelijk dat het alleen maar om het geld gaat.

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#100 Geplaatst 13 mei 2010 - 23:05

:o

Frances zei:

niet te geloven wat ik vandaag heb meegemaakt
Mijn peter wou heel graag Lana hebben. Maar ja, gratis. Langs een kant begrijp ik die redenering wel. Die man wil er onmiddellijk vanaf (echt waar, precies alsof ie over een droogkast praatte ofzo). Maar ja, ik zou het belangrijker vinden een goede thuis te vinden dan er geld voor te krijgen. Maar bon. Ik bel dus naar die man van ja mijn peter had ze graag, maar voor niks. Die kerel begint mij uit te maken! Voor: 'Gij zult nooit bereikt hebben op uw leeftijd wat ik bereikt hebt' 'ge zijt ne kleine ruziestoker' 'ge hebt contractbreuk gepleegd' ( :o der is nooit iets getekend of afgesproken of wat dan ook) 'ge zijt laag' 'ik wil niks meer met u te maken hebben met zo'n soort' en zo kan ik nog even blijven verder gaan...
En ja ik zei dan van ik denk dat het belangrijker is een goede thuis te hebben voor haar: 'ik zou zot zijn ze bij u te zetten' Okééé... :s
En ik zeg van dat ik het nogal raar vind daar absoluut geld uit te willen 'pompen', omdat ge dat beestje toch ook graag ziet: "ik zie die hond niet graag, ik heb die nooit gewild!"    OKEEE..
:gek:
:wall:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#101 Geplaatst 14 mei 2010 - 09:39

Sarah en Erik zei:

wow, okeeee, als die reactie er niet over is weet ik het ook niet meer :catscratchhead wat een verschrikkelijk raar persoon sech, duidelijk dat het alleen maar om het geld gaat.

Uhu... Denk t ook!

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#102 Geplaatst 14 mei 2010 - 10:30

ik zelf heb dan border en als pup heb ik er 900 euro voor betaald. als je een herplaats border zou nemen met papieren word er ook gekeken wat de hond al "gepresteerd" heeft. in de sport of in de show gebeuren. van weimaraners heb ik niet veel verstand maar zal misschien ook zo werken. ik zou zelf nooit 1 particulier kopen wel 1 via de rasvereniging of een herplaatser via een fokker. pariculier zou ik er ook geen goed gevoel bij hebben zeker niet bij bedragen die je noemt 700 euro? is beetje veel centjes... ik zou toch verder kijken want er komt heus wel een hond op je pad die "beter" bij jou en je situatie past ondanks dat het moeilijk is om nu nee te zeggen
Geplaatste afbeelding

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#103 Geplaatst 14 mei 2010 - 10:46

Pfff, wat een raar telefoongesprek. Ook al gaat iemand niet akkoord met iets, dat kan hij toch beleefd verwoorden... :catscratchhead :louche:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#104 Geplaatst 14 mei 2010 - 11:29

britjes zei:

ik zelf heb dan border en als pup heb ik er 900 euro voor betaald. als je een herplaats border zou nemen met papieren word er ook gekeken wat de hond al "gepresteerd" heeft. in de sport of in de show gebeuren. van weimaraners heb ik niet veel verstand maar zal misschien ook zo werken. ik zou zelf nooit 1 particulier kopen wel 1 via de rasvereniging of een herplaatser via een fokker. pariculier zou ik er ook geen goed gevoel bij hebben zeker niet bij bedragen die je noemt 700 euro? is beetje veel centjes... ik zou toch verder kijken want er komt heus wel een hond op je pad die "beter" bij jou en je situatie past ondanks dat het moeilijk is om nu nee te zeggen

Wel ja, ik vind dat ook over die rasvereniging! Daar krijg je super goede begeleiding en wordt er SAMEN naar een goede thuis gezocht. Maar ja, ik heb mij er al eventjes bij neergelegd. Ik hoop gewoon dat de hond goed terecht komt. Ik vond het, gelukkig, niet zo moeilijk om nee te zeggen. Ik weet niet waarom, maar wrs omdat ik, en Steven, aanvoelden dat het ergens mis zat. Moeilijk uit te leggen, maar je kent dat gevoel wel van: "Hmm... Ik heb hier een slecht gevoel bij." Wel, we hadden dat van in het begin bij die man...

Sakuradrops zei:

Pfff, wat een raar telefoongesprek. Ook al gaat iemand niet akkoord met iets, dat kan hij toch beleefd verwoorden... :catscratchhead :louche:

Nja inderdaad... Het was zelfs zo erg dat ik niet wist wat ik moest zeggen! Ik had dat totaaaal niet verwacht! En ik ben normaal echt niet op mijn mond gevallen :oops: :x Maar nu... Ik stond daar: "Euuh :s "

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#105 Geplaatst 14 mei 2010 - 11:41

Amai Frances! Wat een toestand :s ja sommige mensen ... En het ergste is, Lana zit daar nog steeds bij een baasje dat haar niet graag ziet .. En waar gaat die nog ooit terechtkomen?? :( zo zielig he! En je had haar nog zo graag een goede thuis gegeven.

Geplaatste afbeelding