Welke rashond past goed bij een kat? - Raar telefoontje! p7
#91 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:38
Ik ken een goeie fokker!
#92 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:39
Ja ben echt gek aant worden denk ik
Ik krijg NU AL een bericht: 350euro is ok, maar nu donderdag afhalen.
Ja daar was het probleem wel e wat, want wij hadden haar liever pas begin juli (tuin moet nog afgespannen worden enz, we wonen nu nog op app.).
Nu ben ik helemaal

#93 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:40
Frances zei:
En wie weet komt hij terug, maar of ik dan nog wil...

Tja, ik bedoelde het zo dat jullie het beste voor Lana willen, en sommige mensen maken hier misbruik van, en zoals je zegt pups/honden sukkeltjes genoeg die een goed baasje wensen.
#94 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:41
Frances zei:
Ja ben echt gek aant worden denk ik
Ik krijg NU AL een bericht: 350euro is ok, maar nu donderdag afhalen.
Ja daar was het probleem wel e wat, want wij hadden haar liever pas begin juli (tuin moet nog afgespannen worden enz, we wonen nu nog op app.).
Nu ben ik helemaal

Typisch!!!! idiote vent!!! Die heeft eens op internet gekeken en gezien wat de echte prijzen zijn en nu kan het nie snel genoeg.....

#95 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:56
#96 Geplaatst 11 mei 2010 - 22:04

#97 Geplaatst 11 mei 2010 - 23:17
heb je al bericht van de fokker???
zat te denken als je hond alsnog neemt, vraag ff heel dringend naar t overschrijvings/eigendom bewijs.
stel dat het een co own hond is en die van de fokker is?
bovendien vind ik hem wel erg hard in de omgang, mja niet iedereen heeft een groot hart voor dieren...
#98 Geplaatst 13 mei 2010 - 22:48
Mijn peter wou heel graag Lana hebben. Maar ja, gratis. Langs een kant begrijp ik die redenering wel. Die man wil er onmiddellijk vanaf (echt waar, precies alsof ie over een droogkast praatte ofzo). Maar ja, ik zou het belangrijker vinden een goede thuis te vinden dan er geld voor te krijgen. Maar bon. Ik bel dus naar die man van ja mijn peter had ze graag, maar voor niks. Die kerel begint mij uit te maken! Voor: 'Gij zult nooit bereikt hebben op uw leeftijd wat ik bereikt hebt' 'ge zijt ne kleine ruziestoker' 'ge hebt contractbreuk gepleegd' (

En ja ik zei dan van ik denk dat het belangrijker is een goede thuis te hebben voor haar: 'ik zou zot zijn ze bij u te zetten' Okééé...

En ik zeg van dat ik het nogal raar vind daar absoluut geld uit te willen 'pompen', omdat ge dat beestje toch ook graag ziet: "ik zie die hond niet graag, ik heb die nooit gewild!" OKEEE..
Bewerkt door Frances, 13 mei 2010 - 22:49.
#99 Geplaatst 13 mei 2010 - 22:56

#100 Geplaatst 13 mei 2010 - 23:05

Frances zei:
Mijn peter wou heel graag Lana hebben. Maar ja, gratis. Langs een kant begrijp ik die redenering wel. Die man wil er onmiddellijk vanaf (echt waar, precies alsof ie over een droogkast praatte ofzo). Maar ja, ik zou het belangrijker vinden een goede thuis te vinden dan er geld voor te krijgen. Maar bon. Ik bel dus naar die man van ja mijn peter had ze graag, maar voor niks. Die kerel begint mij uit te maken! Voor: 'Gij zult nooit bereikt hebben op uw leeftijd wat ik bereikt hebt' 'ge zijt ne kleine ruziestoker' 'ge hebt contractbreuk gepleegd' (

En ja ik zei dan van ik denk dat het belangrijker is een goede thuis te hebben voor haar: 'ik zou zot zijn ze bij u te zetten' Okééé...

En ik zeg van dat ik het nogal raar vind daar absoluut geld uit te willen 'pompen', omdat ge dat beestje toch ook graag ziet: "ik zie die hond niet graag, ik heb die nooit gewild!" OKEEE..

#101 Geplaatst 14 mei 2010 - 09:39
Sarah en Erik zei:

Uhu... Denk t ook!
#102 Geplaatst 14 mei 2010 - 10:30

#103 Geplaatst 14 mei 2010 - 10:46

#104 Geplaatst 14 mei 2010 - 11:29
britjes zei:
Wel ja, ik vind dat ook over die rasvereniging! Daar krijg je super goede begeleiding en wordt er SAMEN naar een goede thuis gezocht. Maar ja, ik heb mij er al eventjes bij neergelegd. Ik hoop gewoon dat de hond goed terecht komt. Ik vond het, gelukkig, niet zo moeilijk om nee te zeggen. Ik weet niet waarom, maar wrs omdat ik, en Steven, aanvoelden dat het ergens mis zat. Moeilijk uit te leggen, maar je kent dat gevoel wel van: "Hmm... Ik heb hier een slecht gevoel bij." Wel, we hadden dat van in het begin bij die man...
Sakuradrops zei:

Nja inderdaad... Het was zelfs zo erg dat ik niet wist wat ik moest zeggen! Ik had dat totaaaal niet verwacht! En ik ben normaal echt niet op mijn mond gevallen

#105 Geplaatst 14 mei 2010 - 11:41