Spring naar inhoud

- - - - -

Litter Locker?

• Log in om te reageren
104 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 19 mei 2010 - 21:53

Mieke zei:

Ik was daarnet ook aan het kijken om het te bestellen, maar dat zal hier geen meerwaarde hebben. Ik schep 's morgens de brokjes in een zakje + 's avonds en dat wordt dan onmiddellijk in de vuilbak gegooid die bij ons buiten staat. Last van stank hebben we hier dus niet. Ik wilde dit eventueel kopen om het dan daar in te gooien en wekelijks buiten te zetten met de vuilnis, maar blijkbaar is de vulling inderdaad die casette en dat vind ik wel stom, want ik heb dat ook gelezen dat die éne persoon al twee maanden de behoefte had zitten, maar dat lijkt mij ook maar :misselijk: .

Neenee, ik denk dat zo één cassette twee maanden meegaat, maar de zakjes zijn wel veel sneller vol. Als het zakje vol is, gooi je het weg en trek je een nieuw zakje uit de cassette. Twee maanden poezeluitwerpsels dat lijkt me ook maar :misselijk: , :ha .

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 19 mei 2010 - 22:02

Ow ja, zo lijkt het wel interessant. Nu ja, ik zal nog wachten. Het is voor mij een kleine moeite om het zakje elke dag buiten in de vuilbak te gooien :) . Ik was eigenlijk vooral weer aan het kijken om te kopen terwijl ik niets nodig heb. Hoe doe ik het toch? Ik had eigenlijk niets nodig en toch lig ik weer rond de 54 euro :wall:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 19 mei 2010 - 22:03

Bibie zei:

Neenee, ik denk dat zo één cassette twee maanden meegaat, maar de zakjes zijn wel veel sneller vol. Als het zakje vol is, gooi je het weg en trek je een nieuw zakje uit de cassette. Twee maanden poezeluitwerpsels dat lijkt me ook maar :misselijk: , :ha .

:ha :ha :ha Even wat uitleg: je kan het zakje vervangen wanneer je zelf wilt, zo simpel is het. Je trekt het plastiek naar beneden, je legt er een knoop in en zo maak je een zakje. Telkens als je er hoopjes uit de kattenbak in dropt, trek je de schuif naar buiten en zo gaan de hoopjes met het plastiekzakje in het opvangbakje onderaan. En als je zin hebt, kan je de plastiek doorsnijden (er zit een mesje in), knoopje erin en zakje in de vuilbak. Ik kan me echt niet voorstellen dat je met 1 kat twee maanden kan doen om dat opvangbakje te vullen :trance: .
Zoals al eerder gezegd: hier gebruikte ik hondenpoepzakjes en die gingen dan (met een knoopje erin in de vuilbak binnen). Bijna dagelijks wordt die vuilbak wel geleegd, maar toch hangt er een geurtje. Ik ben daarnet speciaal voor jullie even gaan ruiken aan die Litter Locker en ik ruik niets alhoewel er toch stoelgang in zit van 5 katjes. Ik heb de Litter Locker van boven opengedaan (waar je de hoopjes erin schept) en ook niets. Alleen als ik nu het schuifje naar voor trek en het deksel is open, ja dan ruik ik iets (maar dat is nu ook de bedoeling niet).
Als er nu nog eens een reclame komt waardoor de vullingen weer goedkoper zijn, komt het me zelfs goedkoper uit dan die poepzakjes :duim: .

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 19 mei 2010 - 22:08

Bedankt voor de uitleg. Ik gebruik diepvrieszakjes (de goedkoopste) :d . 's morgens behoefte erin en dikke knoop erin en 's avonds opnieuw en dan hup in de vuilbak buiten. Dus ik heb binnen sowieso geen last van geurtjes. Beslissing is gemaakt. Litter Locker is goed, maar voor mij overbodig en weggesmeten geld :) .
Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#20 Geplaatst 20 mei 2010 - 10:00

:) Ja,voor mij is het ook overbodig.Kleine zakjes,toeknopen en de vuilbak in in de garage.Geen hinder.Voor sommigen zal het wel nuttig zijn,maar niet hier

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 20 mei 2010 - 11:00

Ik denk dat het voor ons wel handig zou zijn. Niet meer met de drolletjes naar de buitenvuilbak lopen twee keer per dag.. Ons terras is rond de vuilbak altijd een kleiboel van korreltjes die ernaast vallen en waar het dan op geregend heeft O:) . Ik krijg het er op mijn heupen van!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 20 mei 2010 - 11:27

Nog een voordeel: ik gebruik minder zakjes vb. deze ochtend haalde ik de hoopjes eruit en hups: Nelleke moest een kakje doen... hoopje eruit...ik zet de litter locker weg... hups: Bebbel moet een kakje doen... litter locker terug... Ik ga me wassen en ik kom terug beneden: Zita en Finn zitten op de kattenbak :ha . Normaal gezien zijn dat dan telkens nieuwe zakjes die ik moet gebruiken (ik haat het om te vertrekken naar mijn werk als er hoopjes in de kattenbak zitten en als ik pas de kattenbak reinig voor ik vertrek, krijg ik toch hetzelfde scenario) en nu kan dat allemaal in 1 zakje in de Litter Locker.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 20 mei 2010 - 11:36

Mieke zei:

Bedankt voor de uitleg. Ik gebruik diepvrieszakjes (de goedkoopste) :d .

Hondenpoepzakjes kunnen wij hier gratis afhalen op de gemeente ;) . Misschien kan je bij jullie gemeente eens informeren.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 20 mei 2010 - 11:43

PeggyJ zei:

Hondenpoepzakjes kunnen wij hier gratis afhalen op de gemeente ;) . Misschien kan je bij jullie gemeente eens informeren.

Hier geen gratis hondenpoepzakjes :cry: :cry: :cry: . Je kan die wel vinden aan die tuintjes waar honden mogen poepen, maar Dirk kijkt boos naar mij als ik er eentje wil nemen :a (een zakje, over een hondje hebben we het nog niet gehad :ha ).

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 20 mei 2010 - 11:45

Joloka zei:

Hier geen gratis hondenpoepzakjes :cry: :cry: :cry: . Je kan die wel vinden aan die tuintjes waar honden mogen poepen, maar Dirk kijkt boos naar mij als ik er eentje wil nemen :a (een zakje, over een hondje hebben we het nog niet gehad :ha ).

Ja, dat is hier ook, maar meestal zijn alle zakjes daar al weggenomen, er zijn altijd mensen die hun voorraad inslaan hé :roll:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#26 Geplaatst 23 mei 2010 - 19:10

ja ik doe dus alles in een oude broodzak, en die broodzak gaat dan gewoon in de gftbak. kost mij dus geen cent. jeej ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 23 mei 2010 - 19:17

Vosse zei:

ja ik doe dus alles in een oude broodzak, en die broodzak gaat dan gewoon in de gftbak. kost mij dus geen cent. jeej ;)

Broodzak mag toch niet in de GFT-bak? :oops:

Bewerkt door Joloka, 23 mei 2010 - 19:18.

Geplaatste afbeelding

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 23 mei 2010 - 20:03

Heb een litter lockers besteld, hoop dat ie snel aankomt.

Guest_Cindy_*
Guest_Cindy_*

#29 Geplaatst 23 mei 2010 - 20:11

Ik heb nu bijna 2 jaar een litter locker (2) en ben er supertevreden van. Woon zelf ook op een appartement en was het beu om constant naar de garage te lopen om de poezenafval weg te doen. Nu gewoon een zakje om de 10 dagen ongeveer voor 2 poezels. Superhandig is het, vervangen is een makkie. Zou niks anders meer willen, je hebt er geen enkele geurhinder van. Bestel de navullingen steeds bij zooplus, staan daar regelmatig in reclame, en de litter locker zelf kost ook al bijna niets meer. Zeker een aanrader!

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 23 mei 2010 - 21:37

Cindy zei:

Ik heb nu bijna 2 jaar een litter locker (2) en ben er supertevreden van. Woon zelf ook op een appartement en was het beu om constant naar de garage te lopen om de poezenafval weg te doen. Nu gewoon een zakje om de 10 dagen ongeveer voor 2 poezels. Superhandig is het, vervangen is een makkie. Zou niks anders meer willen, je hebt er geen enkele geurhinder van. Bestel de navullingen steeds bij zooplus, staan daar regelmatig in reclame, en de litter locker zelf kost ook al bijna niets meer. Zeker een aanrader!

En hoelang doe je ongeveer met één cassette voor twee poezels? Kan niet wachten om nog eens te bestellen bij Zooplus :dancer:

Geplaatste afbeelding