Spring naar inhoud

- - - - -

Litter Locker?

• Log in om te reageren
104 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#61 Geplaatst 07 juni 2010 - 10:09

xantippe zei:

hoe snel moet jij zo een zakje vervangen?

De cassette deze keer na 3 weken. Het zakje waarin de kakjes en de plasjes worden opgevangen (die je dus elke keer van de cassette "trekt" vervang ik toch om de 2 dagen (je kan je niet voorstellen hoeveel ze hier plassen en drolletjes leggen)...

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#62 Geplaatst 13 juni 2010 - 08:33

Lynn, hoe is het ermee?

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 13 juni 2010 - 09:24

Joloka zei:

Lynn, hoe is het ermee?

Met twee katten doen wij 5 dagen met een zakje. hij is echt super, er komen niets van geurtjes door en ook onze buitenvuilbak stinkt nu niet meer zo. Vroeger lagen daar alle plasjes en drolletjes open in, nu zitten ze mooi afgesloten in het Litter Locker zakje. Ik heb wel één probleem. Het schepje wordt toch wel een beetje vuil, en dan moet je dat iedere keer afwassen en terug in dat bakje hangen. Daar kan ik me soms wel wat aan ergeren :ha .

Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 18 juni 2010 - 18:03

Poepschepjes worden toch altijd vuil? :o

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#65 Geplaatst 18 juni 2010 - 20:09

Ik vind het zalig, ik schep de bak 3 keer per dag uit, en het zakje gebruik ik een week, alles is luchtdicht afgesloten, en ik ruik niks. In theorie kan ik het zakje langer gebruiken, maar dat vind ik er een beetje over.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#66 Geplaatst 02 augustus 2010 - 20:19

Even uppen: Deze staat nu in reclame in de MaxiZoo voor minder dan €10. En ik ben nog elke dag blij dat ik deze gekocht heb :thumb: .

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 04 augustus 2010 - 19:23

Joloka zei:

Even uppen: Deze staat nu in reclame in de MaxiZoo voor minder dan €10. En ik ben nog elke dag blij dat ik deze gekocht heb :thumb: .

Ik ging het hier ook net posten. Nu zal ik het toch kopen als hij nog in reclame staat. Tien euro is gewoon geen geld :dancer:
Geplaatste afbeelding

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#68 Geplaatst 04 augustus 2010 - 20:07

heb het ook al gezien maar ben aan het twijfelen.Elke keer dat ik de bakken kuis neem ik mijn afsluitbare emmer en schep de kattenbakken proper.Doe dit zeker 3 keer per dag.in de zomer zelfs veel meer.Na het uitkuisen,deksel erop.'s avonds neem ik de zak eruit en doe die in een vuilzak.
Met dat het afsluitbaar is de emmer weet ik niet of het niet hetzelfde effect zou hebben.

Guest_piper en veuve_*
Guest_piper en veuve_*

#69 Geplaatst 05 augustus 2010 - 05:13

molleken zei:

heb het ook al gezien maar ben aan het twijfelen.Elke keer dat ik de bakken kuis neem ik mijn afsluitbare emmer en schep de kattenbakken proper.Doe dit zeker 3 keer per dag.in de zomer zelfs veel meer.Na het uitkuisen,deksel erop.'s avonds neem ik de zak eruit en doe die in een vuilzak.
Met dat het afsluitbaar is de emmer weet ik niet of het niet hetzelfde effect zou hebben.

wij hebben de LL 2 zo'n 4 maanden.en zijn er zeer content over : geen geur , makkelijk systeem , handig , ideaal voor appartement enz .. :duim:
Maar ik zie dat je 4 katten hebt , dus waarschijnlijk wel verschillende kattenbakken .
De LL is moeilijk draagbaar , geen oor of hendel aan . Wat wel het geval is met jouw afsluitbare emmer , die ook geen geur lost . Wij hebben 2 kattenbakken voor 2 poezels , maar de LL blijft bij 1 bak staan , dus voor die andere gebruiken we nog plastiek zakjes die we vervolgens in de LL deponeren. Als je je emmer elke dag deponeert in een vuilniszakje en er een knoop in legt en nergens geen last hebt van geurtjes , dan zie ik er nut niet van in waarom je er eentje zou kopen.
10 € is inderdaad niet veel , maar voor onze 2 poezels gebruiken we elke 4/5 weken een cassette . Dus ca 11 / jaar . Jij met 4 poezels 22/jaar . Doe dit maal 5 € ( promotieprijs zooplus ) dan zit je toch aan een aardig sommetje van 110 € / jaar zonder aankoopprijs .
Ik wil de LL niet afbreken want we gebruiken het elke dag , maar er hangt ook een prijskaartje aan vast en je gaat er geen problemen mee oplossen want jou emmertje werkt even goed , misschien wel beter . makkelijk draagbaar en minder gemors met schepje leeg te schudden want de opening is een stuk kleiner als die van een emmer . Hopelijk heb ik wat geholpen met dit antwoord , maar de keuze is aan U :geluk:

greets :paw :paw :paw

oh ja , nog iets vergeten . Op een foto toont de LL groot , maar dat is ie zeker niet . Ik was verschoten toen zooplus hier voor de deur stond met hun doosje . Niet dat het voor mij uitmaakt , maar men weze gewaarschuwd .

Bewerkt door piper en veuve, 05 augustus 2010 - 05:37.
Reden van bewerken: iets vergeten

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#70 Geplaatst 05 augustus 2010 - 07:41

Ik draag die toch heel gemakkelijk het huis rond hoor (die staat bij mij in de garage en dan neem ik die mee naar de kattenbakken in huis). Maar je hebt inderdaad een punt: met 5 katten doe ik inderdaad minder met zo een cassette dan iemand met 1 kat. Maar ik kocht daarvoor van die speciale hondendrollenzakjes die de geur ook niet doorlieten. En die zijn ook niet goedkoop en meestal scheurden die door zodat ik opnieuw mocht beginnen (en weer een zakje in de  vuilbak mocht gooien). Ik probeer de cassettes te kopen als ze in reclame staan en dan valt het wel mee.
Maar als je inderdaad een goede afsluitende emmer hebt, is dat ook gemakkelijk.

Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 08 augustus 2010 - 20:44

Ik heb hem nu ook in reclame gekocht in de zoomart.
Ik ben er heel tevreden mee.
Momenteel heb ik een mama poes en 5 kittens en dus een hoop drollen en plasjes.
Voordien gebruikte ik ook hondenpoepzakjes maar gebruikte er meerdere per dag (iedere x als ik de kattenbak uitschepte) dus ipv 3 hondenpoepzakjes heb ik nu 1 zakje per dag maar als kittens de deur uitzijn hoop ik er langer mee te doen.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#72 Geplaatst 08 augustus 2010 - 22:59

Ik was nog aan het twijfelen om het te kopen en ben dus gewoon eens langs gegaan bij Zoomart om te zien hoe dat in elkaar zit. Er stonden al geen meer. Ik vroeg aan de verkoper of ze er nog hadden en ze hadden toevallig nog ééntje aan hun kassa staan. Aangezien ik dit zag als een teken dat ik het echt wel moest kopen, heb ik dat ook gedaan ;) . Ik had eerlijk gezegd verwacht dat dit veel groter was haha. Ik ben er tot nu toe wel tevreden over. Het is inderdaad minder weg en weer geloop met de zakjes om buiten in de vuilnisbak te gaan smijten en volledig geurloos.

Bewerkt door Mieke'tje, 08 augustus 2010 - 22:59.

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#73 Geplaatst 09 augustus 2010 - 22:24

Ik ben zaterdag ook langs de Maxi Zoo geweest. Ze waren daar ook al uitverkocht. Maar de verkoper wist te vertellen dat ze meteen een nieuwe lading besteld hebben die deze woensdag binnen gaat komen. Mama heeft er direct eentje opzij laten zetten. Want ja zowel ik als zij werken overdag en het is niet simpel om na het werk op tijd aan de winkel te geraken ivm files en dergelijke. Dan is het handiger om een Litter Locker opzij te laten zetten zodat we die kunnen ophalen de dag erna of in het weekend. Ik ben er erg benieuwd naar. Dat hij niet zo super groot is dat weet ik al, want ik heb hem al zien staan in de Tom & Co. Maar ja, 10 euro verschil? Dan weet ik het wel hoor. En de 10 euro die ik uitspaar kan ik dan weer uitgeven aan een leuke kattenhengel ofzo. Of een zak kattenzand. Of snoepjes.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#74 Geplaatst 12 augustus 2010 - 16:07

Ik vind het echt een superhandig ding!
Je hebt totaal geen last van geurtjes. En je maakt de zakjes uiteindelijk ze groot of zo klein als je zelf wil, aangezien je ze zelf op grootte kan afsnijden. Omdat bij ons de restafval tweewekelijks wordt opgehaald, is dat moment dan ideaal om er een nieuw zakje in te steken (voorlopig voor 1 katje).
Hij staat bij ons in de garage en ik draag hem makkelijk naar de twee kattenbakken in de hal boven en beneden. Ik gebruik er alleen een ander schepje voor, ééntje met smallere openingen. Omdat het schepje dat er standaard bij geleverd wordt nogal breed is en nog kleine klontertjes doorlaat.
Ik kan hem alleen maar aanraden!

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#75 Geplaatst 14 augustus 2010 - 22:00

Wij gooien meestal de kakjes meteen buiten in de groene bak, maar das natuurlijk wel naar buiten lopen, trap af, grote poort open en dan pas in de vuilbak...
Bij slecht weer is het dus niet leuk om kakjes te scheppen (regen :scared: )
Ik heb gehoord dat hij nu ergens in de promotie staat?
In élke Maxi Zoo?
Kent er iemand goede argumenten waarom een litterbox een goed idee zou zijn om aan te schaffen? (mijn ouders vinden dit zinloos en geldverspilling)
Hun ""argumenten""( :roll: :roll: :roll: ) zijn dat al die goeie beoordelingen verkoopstruckjes zijn en dat het alleen maar plaatsverspilling is en
dat we net zogoed de strontjes in plasticken zakjes kunnen steken.
En dat het overdreven is :roll:
Makkelijk praten, zij scheppen de kattenbak nooit uit :evil:

Bewerkt door Cilia, 14 augustus 2010 - 22:21.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=