Spring naar inhoud

- - - - -

Reacties op dit forum

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#31 Geplaatst 28 april 2010 - 19:17

Beste is(denk ik): voel je je aangevallen, of word je echt boos om iets: Blijf weg uit dat topic? Al is het maar eventjes. Ga dan ook niet zitten teruglezen, want dan rakel je je eigen boze gevoelens terug op en dat wou je net vermijden.

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 30 april 2010 - 13:11

Tot nu alles positief. Ik heb nog geen gemene opmerkingen gelezen. ja soms komt het eens verkeert over zeker.
Ik wist niet dat er zoveel mensen zijn die vinden dat katten niet vrij buiten mochten lopen.
Het zijn toch jagers en moeten soms toch eens op pad kunnen gaan? :p
Ik heb 4 katten en die gaan elke dag op pad en komen naar huis voor eten en de nodige knuffels. Ben tenslotte hun personeel.
Geplaatste afbeelding

Guest_hedgy_*
Guest_hedgy_*

#33 Geplaatst 30 april 2010 - 17:54

Ik zit maar af en toe op het forum, geen last en nog niks gemerkt, heb mijn handen vol aan mijn mini-panters...

En aan de dingens des levens :) .

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#34 Geplaatst 30 april 2010 - 18:18

Als je nieuw bent kan je best eerst eens wat doorlezen en merk je dat mensen die iets heftiger reageren het niet altijd slecht bedoelen en som kan het geen kwaad om een keertje fellere kritiek te geven of te krijgen (zolang het beleefd en niet kwetsend is) want je kan er dikwijls uit leren. :)

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 30 april 2010 - 20:12

trio zei:

Als je nieuw bent kan je best eerst eens wat doorlezen en merk je dat mensen die iets heftiger reageren het niet altijd slecht bedoelen en som kan het geen kwaad om een keertje fellere kritiek te geven of te krijgen (zolang het beleefd en niet kwetsend is) want je kan er dikwijls uit leren. :)

Ja, heb ik ook gemerkt. Je moet sommige zaken zeker niet persoonlijk nemen.
Op sommige fora gaat het er veel heftiger aan toe hoor. (niet enkel katten-fora)

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 30 april 2010 - 22:01

Ik ben een maal een discussie aangegaan over iets waarover ik nu eenmaal een sterke mening heb. Die persoon is niet veel later vanwege misdragingen op t forum verwijderd.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 01 mei 2010 - 10:16

alaantje zei:

Daarom vind ik die smilies zo handig, het geeft een beetje de intonatie aan van je berichtje en hoe je t dan ook moet opvatten.

dat is zo, vind ik ook :d

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 01 mei 2010 - 14:01

Ik vind dit in tegenstelling tot een hoop andere fora, juist een heel gemoedelijk forum. En natuurlijk, je zit hier met zoveel verschillende mensen, dat kan altijd wel eens botsen. Zolang je het maar weer goed maakt toch? ;)
Ik heb ook wel een sterke mening, vooral over voeding natuurlijk. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die weleens denken "Pff, heb je haar weer" :ha .

Een forum blijft toch een afspiegeling van de maatschappij, en er zijn altijd mensen die je minder of niet leuk vindt, mensen waarmee je het beter kunt vinden, mensen die snel gekwetst zijn, mensen die erg direct zijn. Ik persoonlijk ben wel van mening dat dat goed gerelativeerd moet worden. ;)

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#39 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:25

Mijn mening is dat je geen mensen of cattery's kunt afkraken als je er zelf niet bent geweest of als je de mensen niet kent.Elke persoon reageert anders en denkt ook anders.En al goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn want dan is de wereld echt wel saai ;)
Ik denk toch dat iedereen het beste voor heeft met zijn diertjes(bij ons de dierentuin :LOL: ),en dat we veel kunnen leren van dit forum,zoals het creatief hoekje,amai, :oops: ik heb daar hele leuke dingen gelezen.
mvg debby

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#40 Geplaatst 28 juni 2010 - 23:21

Ginger-en-Noortje zei:

Ik ben een maal een discussie aangegaan over iets waarover ik nu eenmaal een sterke mening heb. Die persoon is niet veel later vanwege misdragingen op t forum verwijderd.

lekker puh! :d

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#41 Geplaatst 29 juni 2010 - 15:32

Soms wordt er hier inderdaad nogal heftig gereageerd,
ik denk vooral op nieuwere leden :onzeker: :onzeker:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Guest_Danielle_*
Guest_Danielle_*

#42 Geplaatst 29 juni 2010 - 15:35

ik vind eigenlijk dat het er hier heel goed aan toe gaan hoor..
ik heb ook op andere fora gezeten en nou als je daar eits verkeerd zei werd je of helemaal afgezeken of je kreeg een ban..
Maar tis natuurlijk wel zo dat via internet iets snel heel gevoelig of verkeerd kan vallen en je jezelf niet snel kan verbeteren of goed uitleggen in sommige gevallen..

Guest_Claudia_*
Guest_Claudia_*

#43 Geplaatst 29 juni 2010 - 19:44

Ik vind het hier wel mee vallen moet je eens op een nederlandse forums komen :goofy:

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#44 Geplaatst 29 juni 2010 - 21:24

Ik ben hier nog niet zo lang. Omdat ik zelf al een forum heb, had ik geen behoefte aan een andere. maar ben hier blijven plakken omdat de sfeer goed was.

Ik vind het er hier helemaal niet heftig aan toe gaan. Ook niet tegen nieuwe leden.
Ik ben lang lid geweest van een ander Nederlands kattenforum, en daar was het wel 100x erger. Ben blij dat het er bij mij en hier niet zo aan toe gaat.

Er heerst hier tenminste nog enige vorm van respect en begrip.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#45 Geplaatst 30 juni 2010 - 07:00

Ik denk dat een felle reacte natuurlijk vlugger getypt wordt dan "live uitgesproken",maar ik vind het hier een heel leuk forum,waar ik superveel van bijleer.Enwaar mensen mij niet raar bekijken zo van:"Is ze nu weer bezig over haar kat" :trance: Valt er dan eens een opmerking;tja,dat overleven we wel,he :d Alleen zoals over t'laatst met Cilia haar topic over Gini;daar had ik geen goed gevoel over.Dat leek wel een heksenjacht op een 15-jarig meisje,terwijl ze toch niets speciaal had gezegd.En @Cilia:Bewonderingswaardig hoe jij zo beleefd bleef antwoorden :)