Het begon ongeveer 2 maand geleden. Jochie begon te niezen en echt te niezen, zo erg dat hij er benauwd bij werd.We zijn na 2 dagen naar de DA met hem gegaan en na onderzoek wat uitwees dat hij beslist GEEN niesziekte had heeft hij een antibiotica kuur gekregen (synulox 50),voor 10 dagen. Naar 3 dagen ging het al wat beter en na 10 dagen was het helemaal over. Maar helaas na 5 dagen weer precies het zelfde. Weer naar de DA en weer een kuur maar nu voor 14 dagen. Ook nu weer naar 3 dagen ging het al een stuk beter, we hebben natuurlijk wel de kuur afgemaakt. Maar helaas na 5 dagen begon het opnieuw, nu heeft hij voor 7 dagen een nieuwe antibiotica (enrofloxoral 50) maar hier reageert hij lang niet zo goed op.Hij wordt vreselijk mager terwijl hij wel redelijk goed eet.Ook begint hij vreselijk veel te drinken hij heeft altijd dorst. Ik ben zo vreselijk bang dat hij zijn nieren kapot heeft. We hebben onze Heilige Birmaan ook zo moeten missen hij had ook zijn nieren dusdanig kapot dat we hem hebben moeten laten inslapen.
Vanmiddag hebben we de DA gebeld en woensdagmiddag beginnen ze met bloed af te nemen en kijken wat ze daar uit kunnen halen.
Ik hoop niks ernstig maar ben bang van wel. We hebben al zo veel meegemaakt met Jochie en iedere keer kwam hij er weer bovenop. Maar nu ben ik toch bang dat het te laat is voor Jochie.
Nu maar afwachten tot woensdag en dan op de uitslag van het bloed.
Bewerkt door angie555, 26 april 2010 - 20:20.