Spring naar inhoud

- - - - -

De onderzoeken gaan beginnen bij de DA

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#1 Geplaatst 26 april 2010 - 19:46

Woensdag is het zover en gaan de onderzoeken van start naar wat Jochie nu heeft.
Het begon ongeveer 2 maand geleden. Jochie begon te niezen en echt te niezen, zo erg dat hij er benauwd bij werd.We zijn na 2 dagen naar de DA met hem gegaan en na onderzoek wat uitwees dat hij beslist GEEN niesziekte had heeft hij een antibiotica kuur gekregen (synulox 50),voor 10 dagen. Naar 3 dagen ging het al wat beter en na 10 dagen was het helemaal over. Maar helaas na 5 dagen weer precies het zelfde. Weer naar de DA en weer een kuur maar nu voor 14 dagen. Ook nu weer naar 3 dagen ging het al een stuk beter, we hebben natuurlijk wel de kuur afgemaakt. Maar helaas na 5 dagen begon het opnieuw, nu heeft hij voor 7 dagen een nieuwe antibiotica (enrofloxoral 50) maar hier reageert hij lang niet zo goed op.Hij wordt vreselijk mager terwijl hij wel redelijk goed eet.Ook begint hij vreselijk veel te drinken hij heeft altijd dorst. Ik ben zo vreselijk bang dat hij zijn nieren kapot heeft. We hebben onze Heilige Birmaan ook zo moeten missen hij had ook zijn nieren dusdanig kapot dat we hem hebben moeten laten inslapen.
Vanmiddag hebben we de DA gebeld en woensdagmiddag beginnen ze met bloed af te nemen en kijken wat ze daar uit kunnen halen.

Geplaatste afbeelding

Ik hoop niks ernstig maar ben bang van wel. We hebben al zo veel meegemaakt met Jochie en iedere keer kwam hij er weer bovenop. Maar nu ben ik toch bang dat het te laat is voor Jochie.
Nu maar afwachten tot woensdag en dan op de uitslag van het bloed.

Bewerkt door angie555, 26 april 2010 - 20:20.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 26 april 2010 - 19:48

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#3 Geplaatst 26 april 2010 - 19:49

Dat ze maar gauw vinden wat de oorzaak is :love3: !

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 26 april 2010 - 20:15

We duimen met je mee !

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 26 april 2010 - 20:27

Hopelijk is er niets ernstigs met Jochie aan de hans, ik duim ervoor :thumb: :thumb:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 26 april 2010 - 21:03

de duimen staan omhoog!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 26 april 2010 - 21:20

Hier draaien de duimen ook, :geluk:

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 26 april 2010 - 21:28

We zullen onze duimen zo goed mogelijk opsteken!  Hopelijk valt het allemaal goed mee!

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#9 Geplaatst 26 april 2010 - 21:31

Ik duim voor je en hoop dat de uitslag uitstelsel gaat brengen en dat het niets ernstigs is ! :geluk:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 27 april 2010 - 11:24

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 27 april 2010 - 11:28

:duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#12 Geplaatst 27 april 2010 - 21:07

ik wens je strekte toe en duim voor je dat het niks ernstig is met jochie

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 27 april 2010 - 21:08

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#14 Geplaatst 28 april 2010 - 17:56

Net terug van de DA en wat we al verwachten bleek waar. Jochie heeft nog 30 % nierfunctie , we zetten hem nu op speciaale niervoeding. Wat betreft het vele niezen, daar hebben we besloten ( de DA en wij) om het zo te laten en mocht het weer beginnen antibiotica weer te geven. We willen Jochie al die onderzoeken niet meer aan doen, en we genieten gewoon zolang hij kan. Het probleem is gewoon dat niemand weet hoe oud Jochie nu is. Het enigste wat we wel weten is dat hij nu 8 jaar bij ons is.
Maar hoe lang hij in de rimboe in Curacou heeft gewoond weten we niet.
Dus nu maar hopen dat hij het nog een hele tijd volhoud bij ons, want ja wie kan er nu een kat missen he??

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#15 Geplaatst 28 april 2010 - 18:17

:geluk: :geluk: :geluk: