Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

Miewie wordt mamma !!

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 27 april 2010 - 13:23

Als de kittens aan het indalen zijn, hebben ze niet zoveel ruimte meer, en is het normaal dat je ze niet voelt bewegen hoor. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#17 Geplaatst 27 april 2010 - 13:28

Ik kan je helaas niet helpen :)
:geluk:

Guest_~Yvonne~_*
Guest_~Yvonne~_*

#18 Geplaatst 27 april 2010 - 14:58

PeggyJ zei:

Als de kittens aan het indalen zijn, hebben ze niet zoveel ruimte meer, en is het normaal dat je ze niet voelt bewegen hoor. :geluk: :geluk: :geluk:

Dat zei de DA ook maar maak me toch wel best zorgen omdat ik ook eerder nog niets heb voelen schoppen of bewegen..
En stel ze is niet op de eerste dag dat ze buiten was zwanger geworden maar op de derde dan zou ze nu pas 57 dagen zwanger zijn.
En ze ziet en ook niet echt zwanger uit, misschien dat en maar 1 of 2 in zitten, maar het valt nu extra op omdat ze zoveel kalen plekken heeft gelikt :(
En is het niet schadelijk voor het kleintje als het zolang in het geboortekanaal zit?

Volgens mij ben ik mezelf een beetje gek aan het maken :trance:

Guest_~Yvonne~_*
Guest_~Yvonne~_*

#19 Geplaatst 27 april 2010 - 15:02

Geplaatste afbeelding

Dit is een foto van mijn lieve Miewie toen ik haar pas had. :LOL:

Bewerkt door ~Yvonne~, 27 april 2010 - 15:07.

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#20 Geplaatst 27 april 2010 - 16:03

:heart:

Guest_~Yvonne~_*
Guest_~Yvonne~_*

#21 Geplaatst 27 april 2010 - 16:09

Geplaatste afbeelding

Het hoekje waar Miewie gaat bevallen :) Ben echt blij dat ik mijn eigen kraampakket nog had want kan er veel van gebruiken!!

Geplaatste afbeelding

En hier ligt mevrouw al lekker in haar doosje :love3:

Bewerkt door ~Yvonne~, 27 april 2010 - 16:13.

Guest_~Yvonne~_*
Guest_~Yvonne~_*

#22 Geplaatst 27 april 2010 - 16:12

Geplaatste afbeelding

Hier de kale plekken die ze in de afgelopen dagen door het likken heeft gekregen..
Zooo zielig :(

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#23 Geplaatst 27 april 2010 - 16:14

je bent denk ik idd vooral jezelf gek aan het maken! ;) meestal verloopt de bevalling bij een kat zonder problemen, dus vooral daaraan denken! en geduldig afwachten...zoals je zegt is ze maximum 60 dagen, dus kan het nog wel eventjes duren! :)
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#24 Geplaatst 27 april 2010 - 16:15

amai, das wel serieus! is dat normaal bij een zwangere kat? wat zei je dierenarts daarvan?? het kan natuurlijk ook altijd zijn dat ze iets anders heeft opgelopen buiten, een soort mijt ofzo, dat haar jeuk geeft??? sowieso in de gaten houden zou ik zeggen!
Geplaatste afbeelding

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#25 Geplaatst 27 april 2010 - 16:57

:geluk: :geluk:

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#26 Geplaatst 27 april 2010 - 17:10

:thumb: :thumb: :thumb: !!!

Guest_~Yvonne~_*
Guest_~Yvonne~_*

#27 Geplaatst 27 april 2010 - 17:23

Nele zei:

amai, das wel serieus! is dat normaal bij een zwangere kat? wat zei je dierenarts daarvan?? het kan natuurlijk ook altijd zijn dat ze iets anders heeft opgelopen buiten, een soort mijt ofzo, dat haar jeuk geeft??? sowieso in de gaten houden zou ik zeggen!

De DA zei dat dat kon komen dooe de zwangerschap omdat ze het pas sinds 4 dagen heeft.
Ze heeft volgens mij geen jeuk en de huid ziet er niet geirriteerd uit dus ik hoop dat het na de bevalling weg gaat..
Op haar buikje heeft ze het ook, daardoor liggen haar tepels nu wel vrij dus als het verder niet ernstig is, is het een voordeel voor de baby's!

Guest_~Yvonne~_*
Guest_~Yvonne~_*

#28 Geplaatst 27 april 2010 - 17:37

Ik heb een kruik met een doek erom voor bij de kittens omdat ik geen lamp of matje heb, is dit ook goed?

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 27 april 2010 - 19:37

:geluk: :geluk:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 27 april 2010 - 21:00

:thumb: :thumb: :thumb: