Spring naar inhoud

- - - - -

miauwen tegen de deur

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_leske.j_*
Guest_leske.j_*

#1 Geplaatst 26 april 2010 - 23:42

Minousche is de laatste tijd precies helemaal hare kluts kwijt, ze doet niks anders als tegen de deur van het wc of tegen de muur miauwen,ze deed dit vroeger nog al wel eens maar de laatste tijd is het enorm. Ik begrijp er niks van, iemand een idee waar dit zou kunnen aan liggen.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 27 april 2010 - 01:18

Lies doet dat hier ook sinds kort.  Een tijdje terug scheen de zon hier op zo'n manier dat de weerspiegeling van de ramen van de voorbij rijdende auto's weerspiegelde op de muur in de woonkamer.  Lies was niet te doen, ze zat echt te stáááren naar die muur, constant "mekkeren", miauwen en met niks af te leiden.  Nu, weken later, doet ze dat soms nog, alsof ze iets ziet of er op zit te wachten.
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Guest_modelsaskia_*
Guest_modelsaskia_*

#3 Geplaatst 27 april 2010 - 03:11

best raar.. :s

Bewerkt door modelsaskia, 27 april 2010 - 03:12.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#4 Geplaatst 27 april 2010 - 07:05

Zwijg er mij van...de mijne is toen hij van het asiel naar ons kwam 6 maanden stil geweest.Maar de laatste weken heb ik ontdekt hoeveel decibel hij kan produceren als meneer iets wil O:) Hij slaapt ook veel minder.zal het weer zijn,zeker.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#5 Geplaatst 27 april 2010 - 07:13

elmo doet dat ook hoor, maar dat is dan vooral als hij zijn goesting niet krijgt.
als hij naar de badkamer wil, maar de deur is toe, of ik ben aan het koken, en hij wil op het aanrecht komen kijken.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#6 Geplaatst 27 april 2010 - 07:16

gebruik je een laserlampje ? .... Hier miauwen ze ook meer sinds ik het laserlampje gebruik denk ik : of wel is dat aandacht :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 27 april 2010 - 14:52

Waarschijnlijk zit er dan iets op je muur, een klein vliegje of zo waar ze niet bij kunnen. Hier doen ze het ook :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_leske.j_*
Guest_leske.j_*

#8 Geplaatst 27 april 2010 - 16:35

nee helemaal niet ik denk gewoon dat ze in haar verbeelding daar iets ziet zitten of gewoon dat ze aandacht moet.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 27 april 2010 - 16:53

Hier doet Silas dat ook en dat is echt soms om zot van te komen. Als de deur dan op een kier staat, doet hij met zijn pootje die deur open. Ik denk dat ze dat doen, omdat zij vermoeden dat er iets achter die deur zit.
Ze zien ons vaak uit het die kamers komen hé. Misschien heeft het daar iets mee te maken? Of misschien verveling? Pff, ik weet het ook niet...

De éne kat is ook een miauwer en de andere niet.
Vb.: De katjes zitten nu buiten waar ze zo graag zitten en daarnet kwam Silas aan de deur miauwen terwijl hij open stond dus hij kon perfect naar binnen. Volgens mij wilde hij gewoon hebben dat ik ook naar buiten ging.
Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#10 Geplaatst 27 april 2010 - 17:13

Ons Pitou doet dit ook, altijd in dezelfde hoek precies of ze in het strafhoekje zit en maar miauwen.