Spring naar inhoud

- - - - -

fernando is heel erg ziek de eerste uitslagen zijn binnen zie pag 3

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
184 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#106 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:25

Hoeveel katjes zijn er eigenlijk gestorven op hoeveel tijd?

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#107 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:31

Is Sylvester nog wel in levende lijve? Of is die ook op mysterieuze wijze overleden?

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#108 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:32

dolfjeweerwolfje zei:

Waarom vind ze HTK katjes zoveel minderwaardig!!! :cry: :cry: :cry:

Misschien omdat ze geen coonbloed hebben??

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#109 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:32

jubikelcats zei:

Is Sylvester nog wel in levende lijve? Of is die ook op mysterieuze wijze overleden?

Die zou herplaatst zijn, maar dat is naar horen zeggen... :catscratchhead

@Sandra: ik dacht vier? Of drie en 1 kat + 1 hond herplaatst?

@iedereen: ik heb ook twee Maine Coon's, maar ik vind zeker niet dat zij meer waard zijn dan een HTK- kat. Ik heb mijn HTK- kat die ik heb gekregen toen ik nog bij mijn ouders woonden, willen meenemen met de verhuis, maar mijn moeder wilde dat niet. Ze was stiekem aan het beestje gehecht geraakt. Toch ontferm ik mij zeker nog over hem. Als ik daar kom, overlaad ik hem met knuffels en liefde, als ik zie dat er iets mis is met hem, zeg ik dat ze zeker naar de DA moeten gaan...
Waarom heb ik voor Maine Coon's gekozen en niet voore een HTK- katje denk je dan? Gewoon, omdat ik ze mooi vind en zeker niet om mee te pronken en op te scheppen. Tuurlijk ben ik wel trots op ze, maar dat ben ik evenzeer op mijn HTK- katje bij mijn ouders... :)

Bewerkt door Mieke'tje, 02 mei 2010 - 13:36.

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#110 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:33

sandra25 zei:

Hoeveel katjes zijn er eigenlijk gestorven op hoeveel tijd?

Ik meen 4 of 5 op 1 jaar tijd
de 1e 3 waren htk, daarna kwam een prachtige shaded silver pers en nu Fernando.
Als het goed is heeft ze nog 1 htk, Sylvester
En niet te vergeten 2 turkjes die wegmoesten en weer terug zijn bij Wendy.

Bewerkt door jubikelcats, 02 mei 2010 - 13:34.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#111 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:35

Mieke zei:

Die zou herplaatst zijn, maar dat is naar horen zeggen... :catscratchhead

Maar die had toch long en hartproblemen en daarnaast was hij al niet goed verzorgd door de 1e eigenaar.
Of zijn de long en hart problemen en alle problemen vooraf ook maar een verzinsel.
Ik weet allemaal niet meer wat ik moet geloven van die griet.
Ik weet wel Fernando is met voorbedachte rade om het leven gekomen, zeker als ze al een coon had besteld.

Bewerkt door jubikelcats, 02 mei 2010 - 13:36.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#112 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:38

En Charly de pers was gekozen omdat ze toen dachten dat hij een Maine Coon was,en de verbazing was groot toen vele hier zegde dat Charly een pers was :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#113 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:51

babetatilla zei:

En Charly de pers was gekozen omdat ze toen dachten dat hij een Maine Coon was,en de verbazing was groot toen vele hier zegde dat Charly een pers was :)

En dus moest hij opgeruimd worden :(

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#114 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:56

jubikelcats zei:

En dus moest hij opgeruimd worden :(

wat verschrikkelijk :(
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#115 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:15

babetatilla zei:

Ik heb dat topic nog doorgelezen over Charley en daar rammelt het nu achteraf aan alle kanten.
We krijgen een Coon er wordt gezegd het is een pers en dan is het van ja we dachten ook al dat er iets niet klopte. Mijn man heeft een cattery met perzen gehad.
Charley was een kado van haar man, en dan geen eens weten dat het een pers is :onzeker:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#116 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:19

britjes zei:

hoe kan je nou op 1 forum A zeggen en op het andere forum B?

Heeft dat niet met de psychische gesteldheid te maken, Is dat uberhaupt ook wel zo???

Hier op het forum schrijven, dat Nicky niet meer beschikbaar is, want hij blijft.
In werkelijkheid, was hij idd niet meer beschikbaar, want hij was al herplaats........... of is hij op mysterieuze wijze ook overleden???? :trance: :o

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#117 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:22

haar man? naar mijn weten heeft ze geen man maar een vriend die in de vut zit die is 65 plus :s

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#118 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:24

jubikelcats zei:

Heeft dat niet met de psychische gesteldheid te maken, Is dat uberhaupt ook wel zo???

Hier op het forum schrijven, dat Nicky niet meer beschikbaar is, want hij blijft.
In werkelijkheid, was hij idd niet meer beschikbaar, want hij was al herplaats........... of is hij op mysterieuze wijze ook overleden???? :trance: :o

misschien wel je weet ondertussen de waarheid niet meer en ik ook niet. als je coontjes fokt zou het niet handiger zijn die wereld te waarschuwen voor dit soort mensen?

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#119 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:30

Inderdaad, ik heb ook op een ander forum vernomen dat ze alweer een nieuwe coon in huis gaat halen. Waar is die in godsnaam mee bezig seg. :r

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#120 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:37

britjes zei:

haar man? naar mijn weten heeft ze geen man maar een vriend die in de vut zit die is 65 plus :s

de eigenaar zei dat het een maine coon was ook wij zelf hadden al een twijfel
maar ja hij leek dan ook niet op erasmus wat wel een echte mainecoon is

we hebben even lopen spitten vooral mijn man heeft vroeger en cattery met perzen gehad
ja wij zijn er nu ook van overtuigt dat het een pers is en geen maine coon

17 oktober gekomen 2 december overleden.
Wanneer ik het zo nalees sterven de katten wel op een vrijwel indentieke manier.