Spring naar inhoud

- - - - -

fernando is heel erg ziek de eerste uitslagen zijn binnen zie pag 3

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
184 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#121 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:41

Ze heeft hier een tijdje geleden haar psychische toestand aan ons laten weten. Het is zeker geen aangename aandoening (als dit uperhaut al waar is)!! Toch is dit zeker geen excuus (niet dat dit wordt gebruikt door anderen) voor wat ze die lieve poezels aan doet!!
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart, dat alles niet waar is en dat het gewoon aandachttrekkerij is!
Zo niet :misselijk: :trance: :misselijk: .
Ook haar omgeving... zouden die niets vermoeden??

Ik heb alles niet echt gevolgd met Sylvester, maar aangezien hij niet in haar profiel staat, zegt voor mij genoeg. Ik hoop eigenlijk dat het beestje ergens anders een goed leventje leidt. Ergens waar er wel van hem wordt gehouden!

En financiële problemen... Oke, iedereen mag een poezel houden, ook al heb je het financiaal moeilijk. Maar kies dan in godsnaam maar voor 1 poezel (ofzo) die je alle zorgen en liefde kan geven die het nodig heeft!!
Wil je dan toch perse een raskat (om in haar geval 'te stoefen') hou het bij die ene... Als het ziek is, ga ermee naar de DA, niet wanneer het te laat is!!

Ik zit aan mijn bureau momenteel. Naast mijn bureau staat een krabpaal en ervoor staat een zeteltje (zo eentje dat je bij Hart voor Dieren kan krijgen bij een abb.). Mijn lieverd ligt erin te slapen. Komt altijd naar hier als ik aan mijn bureau zit.
De tranen wellen op als ik eraan denk dat er mensen zoals haar deze lieve HTK katjes verafschuwen en hen op mysterieuze wijze laat omkomen.
Klinkt cru, maar hier kan ik echt niet tegen :evil: :evil: :evil: .

En wanneer je echt financiële problemen hebt??? Hoe kan je ten eerste 4 Maine Coons aankopen (ookal zijn het geen raszuivere), allemaal nieuwe mandjes ed kopen, voor de verzorging instaan,.... en jezelf onderhouden!! Dit KAN niet!!!!!!

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 02 mei 2010 - 14:42.

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#122 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:47

Reageren op dit topic doet ze precies ook al niet meer hè. Ach, das juist ze zal het nu wel te druk hebben op het andere forum.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#123 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:49

Fleterna zei:

Inderdaad, ik heb ook op een ander forum vernomen dat ze alweer een nieuwe coon in huis gaat halen. Waar is die in godsnaam mee bezig seg. :r
??????????????????????????
:trance:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#124 Geplaatst 02 mei 2010 - 15:16

jubikelcats zei:

17 oktober gekomen 2 december overleden.
Wanneer ik het zo nalees sterven de katten wel op een vrijwel indentieke manier.

gatver walgelijk idee als ze allemaal op identieke wijze overlijden.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#125 Geplaatst 02 mei 2010 - 15:32

Goed bezig. Ik zou zeggen stop met dieren te misbruiken en zorg eerst eens een keer voor jezelf

Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#126 Geplaatst 02 mei 2010 - 15:33

Ik heb nu ook allemaal pas gelezen. Ik kan niet oordelen, omdat ik niet weet wat er aan de hand is. Maar één ding is zeker : haar verhalen kloppen niet.
De poezen overlijden op mysterieuze wijze, is het toeval? Of opzet?
Of misschien weet ze dat er reactie komt als ze de poezen herplaatst omdat ze enkel main coons wil en hangt ze hier een verhaal op dat ze ziek geworden zijn? :trance: :catscratchhead Wie weet ... ?

Geplaatste afbeelding

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#127 Geplaatst 02 mei 2010 - 16:00

Ik lees met afschuw dit topic voor de zoveelste keer door...
Heb daar verschillende gevoelens bij... Op zich zou ik medelijden hebben met de dame in kwestie... Maar als alle gegevens correct zijn die jullie vermelden, dan komen er andere gevoelens bij...
De dame in kwestie 'zal haar zo blijven noemen" maakt heel wat mee... vooral ten koste van haar dieren...
Is er niemand op dit forum die haar persoonlijk kent en er eens langs kan gaan... om te proberen tot haar door te dringen? het is inderdaad al zo dat ze niet meer reageert op dit forum... Wat niet wil zeggen dat ze dit alles niet leest... Als ze niks meer laat weten, dan is er op de duur niemand meer die nog iets van haar dieren weet en wie weet wat gebeurt er dan nog allemaal mee??? :evil:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#128 Geplaatst 02 mei 2010 - 16:20

dolfjeweerwolfje zei:

Ze heeft hier een tijdje geleden haar psychische toestand aan ons laten weten. Het is zeker geen aangename aandoening (als dit uperhaut al waar is)!! Toch is dit zeker geen excuus (niet dat dit wordt gebruikt door anderen) voor wat ze die lieve poezels aan doet!!
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart, dat alles niet waar is en dat het gewoon aandachttrekkerij is!
Zo niet :misselijk: :trance: :misselijk: .
Ook haar omgeving... zouden die niets vermoeden??

Ik heb alles niet echt gevolgd met Sylvester, maar aangezien hij niet in haar profiel staat, zegt voor mij genoeg. Ik hoop eigenlijk dat het beestje ergens anders een goed leventje leidt. Ergens waar er wel van hem wordt gehouden!

En financiële problemen... Oke, iedereen mag een poezel houden, ook al heb je het financiaal moeilijk. Maar kies dan in godsnaam maar voor 1 poezel (ofzo) die je alle zorgen en liefde kan geven die het nodig heeft!!
Wil je dan toch perse een raskat (om in haar geval 'te stoefen') hou het bij die ene... Als het ziek is, ga ermee naar de DA, niet wanneer het te laat is!!

Ik zit aan mijn bureau momenteel. Naast mijn bureau staat een krabpaal en ervoor staat een zeteltje (zo eentje dat je bij Hart voor Dieren kan krijgen bij een abb.). Mijn lieverd ligt erin te slapen. Komt altijd naar hier als ik aan mijn bureau zit.
De tranen wellen op als ik eraan denk dat er mensen zoals haar deze lieve HTK katjes verafschuwen en hen op mysterieuze wijze laat omkomen.
Klinkt cru, maar hier kan ik echt niet tegen :evil: :evil: :evil: .

En wanneer je echt financiële problemen hebt??? Hoe kan je ten eerste 4 Maine Coons aankopen (ookal zijn het geen raszuivere), allemaal nieuwe mandjes ed kopen, voor de verzorging instaan,.... en jezelf onderhouden!! Dit KAN niet!!!!!!

Ik vond het ook moedig dat ze haar probleem heeft gedeeld met ons, maar dit is echt geen symptoom van borderline. Dit staat daar nu helemaal los van en daar moet ze zich niet achter gaan verschuilen :(
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#129 Geplaatst 02 mei 2010 - 16:23

jubikelcats zei:

Ik heb dat topic nog doorgelezen over Charley en daar rammelt het nu achteraf aan alle kanten.
We krijgen een Coon er wordt gezegd het is een pers en dan is het van ja we dachten ook al dat er iets niet klopte. Mijn man heeft een cattery met perzen gehad.
Charley was een kado van haar man, en dan geen eens weten dat het een pers is :onzeker:

daar had ik me ook de vraag bijgesteld van als je een cattery gehad hebt ken je toch het verschil tussen pers en maincoon???
ook ivm charley vroeg ik me af of de betreffende cattery waar hij oorspronkelijk ven kwam (gekocht als kitten door de vorige eigenaars) op de hoogte waren dat die pers van eigenaar veranderd was met hun medeweten daar ze hier gepost had dat ze cattery zooooooo blij was dat charley bij Jacqueline was... ik ben dan ook de naam te weten gekomen nl Cattery Bocantho in NL en heb in het geniep deze cattery gecontacteerd per email ( normaal hou ik me niet bezig met zulke dingen maar ja .. vermoedens doet veel he :catscratchhead ) deze catterymensen vielen compleet uit de lucht dus dit waren ook al leugens ook dat charley zou verwaarloost of mishandeld zou zijn geweest deze plaste naast de bak daarom moest hij weg.... ik besloot dan ook op bepaalde dingen eens te reageren waarop ze topics deed sluiten...
Alvast was ik heel blij dat de twee turkjes van ginnie terug bij ginnie gingen want ik ma er niet aan denken wat hen ook zou zijn overkomen als ze daar gebleven waren.
En inderdaad nicky haar hondje is herplaatst evenals sylvester(was volgens de laatste topic toch ook ziek:longen en hartproblemen?) die is ook weg is dus momenteel heeft ze geen HTK meer alleen de arme maincoons...
Ik ben dus wel heel benieuwd hoe het deze dieren en de nieuwe die rap zullen volgen het zal verlopen... :(
Ik moet bekennen in het begin na de dood van de eerste poezels roy en jordy had ik het erg met haar te doen want dit waren serieuze tegenslagen maar inderdaad als je moet zeggen dat je geen geld hebt om je katteneten te kopen of om je auto te laten maken of zelfs een kleiner huis moet zoeken omdat je het huidige niet kunt veroorloven stel ik me hierbij de vraag hoe ze in godsnaam al die raskatjes kan aanschaffen en hoe de verzorging zal zijn als die ook ziek worden...(niet dat het ons gaat of iemand financiele problemen heeft of niet) maar ik stel er me de vraag toch bij.
Haar verhaal is heel bizar en zit aangeweven door leugens.Waar ik me heel erg aan kon storen was dat mensen op KS medelijden hadden met haar en haar spelletjes niet doorzagen. :catnoknow Nu de dood van je poes is erg heel erg zelfs maar dat de poezen vielen als vliegen bij haar was al niet normaal.. menigmaal hebben wij haar op msn aangeraden geen poezen voorlopig bij te nemen maar het was verloren gezegt korte tijd na een overlijden kwamen er weer één of twee bij... :cry:
Ik denk ook niet dat ze nog op dit forum zal willen of durven komen.. nu zal ze wel ergens anders proberen denk ik.

sorry ik moest men gal es uitspuwen..... :misselijk:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#130 Geplaatst 02 mei 2010 - 16:28

Nog iets...
Ik kijk net op het ander forum om te zien of er nog reacties op de post van haar nieuwe coon zijn gekomen en als ik nu niet scheel kijk, is het topic gewoon verwijderd :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#131 Geplaatst 02 mei 2010 - 17:02

Mieke zei:

Nog iets...
Ik kijk net op het ander forum om te zien of er nog reacties op de post van haar nieuwe coon zijn gekomen en als ik nu niet scheel kijk, is het topic gewoon verwijderd :catscratchhead

Ik heb na dit te lezen ook nog is op het andere forum gekeken en het ziet er inderdaad naar uit dat het topic is verwijderd, dat zegt alweer genoeg.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#132 Geplaatst 02 mei 2010 - 17:07

ze si niet hier geweest volgens mij dus iemand hier zal wel contact met haar opgenomen hebben anders kan ze dit niet weten

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#133 Geplaatst 02 mei 2010 - 17:10

britjes zei:

ze si niet hier geweest volgens mij dus iemand hier zal wel contact met haar opgenomen hebben anders kan ze dit niet weten

Je kan je offline zetten hé dus ze zal het zeker wel gelezen hebben, maar ze mag alles lezen hoor van mij. Ze mag weten dat haar spelletje uit is.

@britje: sorry van daarnet, maar ik was mij aan het klaarmaken om iets te gaan eten, maar je stoorde niet hoor op msn. :oops:
Ik ben gewoon niet zo'n tactvolle msn-er. Ik praat terwijl ik bezig ben en dan vergeet ik al eens te antwoorden.
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#134 Geplaatst 02 mei 2010 - 17:10

ik heb namelijk nogmaals die link aangeklikt die ik van iemand kreeg betreffende het coon kitten maar je moet nu ingelogt zijn om het te kunnen lezen dus ik denk dat iemand hier wat gemeld heeft?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#135 Geplaatst 02 mei 2010 - 17:10

Mieke zei:

Ik vond het ook moedig dat ze haar probleem heeft gedeeld met ons, maar dit is echt geen symptoom van borderline. Dit staat daar nu helemaal los van en daar moet ze zich niet achter gaan verschuilen :(

Ja, dit bedoelde ik inderdaad ook. Lijkt meer op een obsessief gedrag en dwangmatig 'verzamelen' van ...