Spring naar inhoud

- - - - -

fernando is heel erg ziek de eerste uitslagen zijn binnen zie pag 3

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
184 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#151 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:02

Alicia zei:

Wordt het geen tijd dit topic te sluiten?
Want uiteindelijk, veel meer dan speculeren en gissen kunnen we niet.

Dit is geen speculatie niet meer hoor.
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#152 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:06

Mieke zei:

Dit is geen speculatie niet meer hoor.

Nee, dit is conclusies trekken en aannemen dat ze waar zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat hier iets goed fout zit. Maar we gaan er nu vanuit dat ze zelf haar katten vergiftigt? Als dat zo is, dan is dat echt gruwelijk.. maar bewijzen kunnen we het nimmer.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#153 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:11

Ginger-en-Noortje zei:

Nee, dit is conclusies trekken en aannemen dat ze waar zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat hier iets goed fout zit. Maar we gaan er nu vanuit dat ze zelf haar katten vergiftigt? Als dat zo is, dan is dat echt gruwelijk.. maar bewijzen kunnen we het nimmer.

katten vergiftigen gaat er toch wel over hoor. Dat kan toch niet.

Maar er zit daar duidelijk iets mis.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#154 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:19

Lies zei:

katten vergiftigen gaat er toch wel over hoor. Dat kan toch niet.

Maar er zit daar duidelijk iets mis.

Dit wordt niet aangenomen... Dit is eens gezegd uit frustratie omdat haar katjes op mysterieuze wijze en op zeer korte tijd sterven.
De DA weet nooit van iets!
En dit kan dan nog waar zijn eventueel (een of andere onbekende zeer besmettelijke ziekte). Maar waarom herplaatst ze dan dieren, liegt ze en haalt op korte tijd verschillende raskatten in huis! Wetende dat al haar katjes aan een mysterieuze ziekte sterven!!

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#155 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:25

dolfjeweerwolfje zei:

Dit wordt niet aangenomen... Dit is eens gezegd uit frustratie omdat haar katjes op mysterieuze wijze en op zeer korte tijd sterven.
En dit kan dan nog waar zijn eventueel (een of andere onbekende zeer besmettelijke ziekte). Maar waarom herplaatst ze dan dieren, liegt ze en haalt op korte tijd verschillende raskatten in huis! Wetende dat al haar katjes aan een mysterieuze ziekte sterven!!

Dat het niet pluis is, dat is wel duidelijk. Het topic over sylvester is ook plots gestopt, en die staat niet meer bij haar kattenprofielen. Al wat ik zeg is, je kunt hier kritische vragen stellen, maar ik ben tegen het invullen van het verhaal op plekken waar je de ware toedracht niet kunt weten.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#156 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:25

Er wordt hier inderdaad nergens gezegd dat ze haar katten vergiftigt. Er wordt inderdaad wel gezegd dat we haar niet kunnen vertrouwen dus wie weet wat ze doet met haar katten, want als ze liegt kan ze tot het ergste in staat zijn bij wijze van spreken.

Wij gaan ervan uit dat er iets goed mis is. Wat weten we inderdaad niet, maar dat het niet spoort, is een zekerheid.
Zijn ze wel dood haar katten? Misschien zijn ze gewoon allemaal lekker herplaatst?

Wat er is gebeurd, is speculeren, maar dat is er iets niet juist is, is een zekerheid en aangezien Jacqueline zichzelf niet meer durft te vertonen en zich niet verdedigt, zegt dat alweer genoeg vind ik.
Ook alle vragen die we haar stellen, antwoordt ze niet op (vb. waar is Nicky en Sylvester? :catscratchhead

Bewerkt door Mieke'tje, 02 mei 2010 - 20:26.

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#157 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:27

dolfjeweerwolfje zei:

ik vraag me ook al hele tijd af hoe het komt dat alleen de HTK sterven en de raskatten niet eens ziek worden (alhoewel ik dit niet wens maar dit vind ik heel raar) ik dacht nogthans altijd dat HTK sterker waren dan raskatjes? :catscratchhead

Jeannine
Jeannine
  • 1.686 berichten

#158 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:28

Alicia zei:

Wordt het geen tijd dit topic te sluiten?
Want uiteindelijk, veel meer dan speculeren en gissen kunnen we niet.

Als je haar verhalen leest zou je best weten dat het niet speculeren en gissen is.
Haar eigen schrijven om maar één voorbeeld van de heel velen keren op te noemen;ik vond een stukje met bloed en gele sliert eraan,het lijkt wel een stuk vlees,meteen de da gebeld.Hij zei als ik het goed begrijp,een stukje van het uiteinde van de darm wezen of zoiets.
Voor mij is dat heel duidelijk hoor,daar gaat wel een tijd over eer het zover is,gele sliert(etter?)en stukje uiteinde darm weg,en dat al die tijd niet gemerkt hebben is toch onmogelijk bij echte dierenliefhebbers.En dan zou het kreatine ook nog te hoog zijn,ook niks van gemerkt.Denk je maar eens in hoeveel die poes moeten lijden heeft eer ze naar de dierenarts ging ermee,om over al die andere poezen nog maar te zwijgen.Sorry,maar met zo mensen kan ik niet meeleven hoor.Ik noem het dierenmishandeling.
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#159 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:32

Mieke zei:

Er wordt hier inderdaad nergens gezegd dat ze haar katten vergiftigt.

Dat wordt wel degelijk geopperd. Maar voor de rest ben ik het met je eens. Waar zijn de dieren waarover ineens niet meer wordt gerept?

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#160 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:47

Ze is hier 2 dagen geleden nog actief geweest. Misschien moet Jacqueline zelf eens uitleg geven?

Welke DA ga je altijd heen Jacqueline? Als het waar is dan zet ik ook mijn vraagtekens bij deze DA........

Ik weet nog hoe je reageerde toen ik je adviezen gaf bij je eerste zieke kat. Je reageerde namelijk helemaal niet en ineens hoorde/las ik dat ie dood was.....

Ik zou nog een heel stuk kunnen tikken, maar ik ga ff op mijn handen zitten verder..........misschien morgen ff wat telefoontjes plegen.....heb wel wat contacten in die regio :wi

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#161 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:47

Blijkbaar kent niemand haar persoonlijk want er heeft niemand gereageerd op mijn "voorstel" om eens naar haar toe te gaan en één en ander te bespreken...?

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#162 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:50

Nadine zei:

Blijkbaar kent niemand haar persoonlijk want er heeft niemand gereageerd op mijn "voorstel" om eens naar haar toe te gaan en één en ander te bespreken...?

Hoe zie je dat voor je?

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#163 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:51

Nadine zei:

nou sorry voor het niet reageren heb ik net gemist :oops: maar persoonlijk is relatief bij haar. wie zegt dat wat ze me verteld heeft allemaal waarheid was/is? dus opzoeken heeft in dit geen nut

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#164 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:52

Ginnie "kent" haar.
Er waren 2 herplaatsers naar Jacqueline verhuist die Ginnie na een korte tijd weer heeft opgehaald.

Ik zou zelf niet zo snel op bezoek gaan bij haar vanwege eventuele besmetting van het 1 of ander. Kan geen risico's lopen met mijn kittens e.d.

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#165 Geplaatst 02 mei 2010 - 21:12

klopt havvanur, maar ik ga ook niet zomaar even langs ;) niet alleen omdat het zover weg is, maar vooral omdat niemand weet waar haar katjes aan overleden zijn.

ik denk trouwens niet dat ze haar katjes iets aandoet. maar dat er iets flink mis is kan ik op basis van wat we nu weten echt niet ontkennen.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende