Spring naar inhoud

- - - - -

fernando is heel erg ziek de eerste uitslagen zijn binnen zie pag 3

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
184 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#166 Geplaatst 02 mei 2010 - 21:12

:trance: wat is met dat toch allemaal  :wall:
Geplaatste afbeelding

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#167 Geplaatst 02 mei 2010 - 21:14

Ik heb wel de cattery gemaild waar ze haar nieuwe maine coon vandaan denkt te halen. Ik heb ze gevraagd dit topic te lezen en daarna een beslissing te maken. Er zijn natuurlijk nog vele andere catteries die nergens vanaf weten. Jammer hoor. Arme beestjes.

ps. Ik woon ongeveer 15 minuten bij haar vandaan, maar geen haar op mijn hoofd om daar langs te gaan. Wie weet wat ik mee terug neem en ik hou namelijk wel van mijn beestjes.

Bewerkt door DenizMehtap, 02 mei 2010 - 21:17.

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#168 Geplaatst 02 mei 2010 - 21:16

spijtig genoeg betreft het niet alleen haar katten maar in één van de vorige topics heb ik ook gelezen dat ze ook twee hondjes is verloren op vroege leeftijd.. nl een hondje van een half jaar oud en eentje op 3,5 jaar ..wat duidelijk ook veel te jong is voor hondjes... :catscratchhead kan natuurlijk ook toeval zijn dat je pech hebt als ze van broodfokkers of zo kwamen ...

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#169 Geplaatst 02 mei 2010 - 21:21

ik w hier verdrietig van en kwaad van heel dit gedoe en dat ze zo naar dieren handelt!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#170 Geplaatst 02 mei 2010 - 21:42

miranda zei:

ik vraag me ook al hele tijd af hoe het komt dat alleen de HTK sterven en de raskatten niet eens ziek worden (alhoewel ik dit niet wens maar dit vind ik heel raar) ik dacht nogthans altijd dat HTK sterker waren dan raskatjes? :catscratchhead

Dit is ook al in mij opgekomen. HTK's zijn gewoon sterker van 'ras'. Hier bedoel ik niets verkeerds mee, maar jullie begrijpen me wel.
Het zal een ziekte zijn die enkel HTK's kunnen krijgen he :) .
Ik lach er nu wel even mee, maar eigenlijk :evil: :evil:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#171 Geplaatst 02 mei 2010 - 21:48

dolfjeweerwolfje zei:

Dit is ook al in mij opgekomen. HTK's zijn gewoon sterker van 'ras'. Hier bedoel ik niets verkeerds mee, maar jullie begrijpen me wel.
Het zal een ziekte zijn die enkel HTK's kunnen krijgen he :) .
Ik lach er nu wel even mee, maar eigenlijk :evil: :evil:

ze zijn allemaal besmet met een virus waartegen enkel maine coons bestendig zijn. Zou het zo iets zijn?

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#172 Geplaatst 02 mei 2010 - 21:59

Mieke zei:

Er wordt hier inderdaad nergens gezegd dat ze haar katten vergiftigt. Er wordt inderdaad wel gezegd dat we haar niet kunnen vertrouwen dus wie weet wat ze doet met haar katten, want als ze liegt kan ze tot het ergste in staat zijn bij wijze van spreken.

Wij gaan ervan uit dat er iets goed mis is. Wat weten we inderdaad niet, maar dat het niet spoort, is een zekerheid.
Zijn ze wel dood haar katten? Misschien zijn ze gewoon allemaal lekker herplaatst?

Wat er is gebeurd, is speculeren, maar dat is er iets niet juist is, is een zekerheid en aangezien Jacqueline zichzelf niet meer durft te vertonen en zich niet verdedigt, zegt dat alweer genoeg vind ik.
Ook alle vragen die we haar stellen, antwoordt ze niet op (vb. waar is Nicky en Sylvester? :catscratchhead

Misschien heeft ze zelfs geen katten... heeft ooit iemand die katten in het echt gezien?
Als het allemaal echt is, vind ik het wel heel erg, maar het blijft nogal vreemd en ik ben geen kenner.  Eigenlijk mag ik dan niets zeggen zeker? :oops:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#173 Geplaatst 02 mei 2010 - 22:06

veerlevs zei:

Misschien heeft ze zelfs geen katten... heeft ooit iemand die katten in het echt gezien?
Als het allemaal echt is, vind ik het wel heel erg, maar het blijft nogal vreemd en ik ben geen kenner. Eigenlijk mag ik dan niets zeggen zeker? :oops:

Katten zal ze wel hebben. Zo ver gaat het niet denk ik :d .
Geplaatste afbeelding

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#174 Geplaatst 02 mei 2010 - 22:18

Ik voel me gewoon niet comfortabel bij het feit dat er hier vooral 'over' en niet 'met' iemand gepraat wordt.

Ik vind het ook een vreemd verhaal, maar ik vind ook dat als we hier niets anders kunnen doen dan vermoedens en verdachtmakingen delen, dit topic een héél hoog sensatie-gehalte begint te krijgen.

Dus dan vind ik het netter ermee te stoppen.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#175 Geplaatst 02 mei 2010 - 22:22

Alicia zei:

Ik voel me gewoon niet comfortabel bij het feit dat er hier vooral 'over' en niet 'met' iemand gepraat wordt.

Ik vind het ook een vreemd verhaal, maar ik vind ook dat als we hier niets anders kunnen doen dan vermoedens en verdachtmakingen delen, dit topic een héél hoog sensatie-gehalte begint te krijgen.

Dus dan vind ik het netter ermee te stoppen.

de bewijzen zijn toch geleverd betreffende de aankoop van een coontje en het hondje. ja de rest zijn insinuaties die we maken klopt... kom jij dan met een oplossing? met zijn allen haar bestormen heeft geen nut en haar vragen om tekst en uitleg ook niet dus helaas... ze antwoord niet meer

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#176 Geplaatst 02 mei 2010 - 22:28

ivm nicky kan je hier dus lezen gepost door haarzelf
Welkom op het Maltezer Forum :: View topic - nicky is herplaatst zie pag 2

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#177 Geplaatst 02 mei 2010 - 22:42

britjes zei:

kom jij dan met een oplossing? met zijn allen haar bestormen heeft geen nut en haar vragen om tekst en uitleg ook niet dus helaas... ze antwoord niet meer

Nee, bestormen heeft idd geen nut, en waarschijnlijk zal ze ook niet meer reageren.

Dus mijn oplossing is dit topic gewoon te stoppen ;)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#178 Geplaatst 02 mei 2010 - 23:33

Alicia zei:

Nee, bestormen heeft idd geen nut, en waarschijnlijk zal ze ook niet meer reageren.

Dus mijn oplossing is dit topic gewoon te stoppen ;)

Nee sorry, ik vind het écht nodig dat iedereen eindelijk beseft waar zij mee bezig is!! Hoemeer mensen het weten, hoe beter denk ik!!

Hierbij moet me ook iets van het hart!
Een tijdje gelezen postte ik in een of ander topic van haar "Hoe reageert je hondje Nicky op de nieuwe poes?"
Ze antwoordde toen niet in dat topic maar stuurde me een pb! Normaal vertel ik nooit verder wat in een pb geschreven werd, dat is privé! Maar nu hier zoveel aan het licht komt voel ik me wel verplicht te zeggen dat ze me daarin liet weten dat " Nicky bij een lieve oude man gelukkig was", en dat ze dit niet op KS vertelde "om het gezeik te vermijden"............

Mens toch, wat word ik hier nu toch koleirig van se............. :r :censored: :censored: :r

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#179 Geplaatst 03 mei 2010 - 00:19

een nieuwe maine coon

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#180 Geplaatst 03 mei 2010 - 01:24

Gelukkig heb ik die cattery al gemaild. Ik hoop dat zowel Jacqueline als de cattery alsnog een verstandige beslissing nemen. Zucht... :evil: