Spring naar inhoud

- - - - -

fernando is heel erg ziek de eerste uitslagen zijn binnen zie pag 3

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
184 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#46 Geplaatst 28 april 2010 - 16:03

Sterkte met dit verlies..
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 28 april 2010 - 16:24

Veel sterkte!!!

Een goeie raad: zou het niet beter zijn om een tijdje je huis kat-vrij te houden, Jacqueline?? Ik bedoel dat niet verkeerd hee, zéker niet!!! Maar als ik op 1 jaar 4 poezen zou verliezen aan een mysterieuze ziekte, dan zou ik toch bang zijn voor mijn andere poezels en ze een tijdje ergens laten opvangen...........

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#48 Geplaatst 28 april 2010 - 16:30

Lut zei:

Veel sterkte!!!

Een goeie raad: zou het niet beter zijn om een tijdje je huis kat-vrij te houden, Jacqueline?? Ik bedoel dat niet verkeerd hee, zéker niet!!! Maar als ik op 1 jaar 4 poezen zou verliezen aan een mysterieuze ziekte, dan zou ik toch bang zijn voor mijn andere poezels en ze een tijdje ergens laten opvangen...........

Misschien idd en goede tip. Je kan het huis ook eens van boven tot onder aanpakken en ontsmetten?

In ieder geval veel sterkte met het verlies.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#49 Geplaatst 28 april 2010 - 16:53

Oh Jacqueline heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#50 Geplaatst 28 april 2010 - 17:39

Lut zei:

Veel sterkte!!!

dit idee had ik dus ook.. vind het nogal vreemd zoveel diertjes dood... maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen met dit zware verlies

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#51 Geplaatst 28 april 2010 - 17:54

babetatilla zei:

Waarom zulke reaktie........Charley was wel een pers dacht ik
Jacqueline hopelijk komt alles goed met Fernando :geluk: :geluk: :geluk:

Ze dacht dat Charley een maincoon was,tot er gezegt werd hier dat het een pers was en geen maincoon.Het arme beestje was zo goed als dood als zo zogezegt????? naar de dierenarts ging ermee????????

Nu weer van het zelfde blijkbaar,gisteren zou ze hem binnengebracht hebben bij de dierenarts???????maar ze had 5 poezen en gisteren zag ik al staan dat het er al maar 4 meer waren,volgens hare zever leefde ze gisteren toch nog.

En dan de poes die ze nog zou hebben,maar al maanden ademhalingsproblemen heeft,dat arm beestje zal ook wel zo goed als dood moeten zijn eer er naar een dierenarts gegaan word veronderstel ik.
Waarom moet die poes blijven snakken naar adem???
Neem geen dieren als je de verantwoordelijheid niet wil(kan)nemen als ze ziek worden.Dieren verdienen beter dan dat en moeten niet de speelbal zijn van mensen.

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#52 Geplaatst 28 april 2010 - 18:20

Lut zei:

Veel sterkte!!!

er komen voorlopig geen katten meer hier lut ik  weet dat je het goed bedoelt vind het niet erg dat je het zecht

ik ben ook heel bang voor me andere katten
ben nu bezig met een hele grote schoonmaak
morgen doe ik de krabpalen met een stoomreiniger
vandaag de katten kamer helemaal gedaan

nu had ik gelezen hier ergens op het forum dat dettol giftig is voor katten

welk ontsmettings middel kan ik het beste gebruiken

alle mandjes  van de katten zijn wegegooit ook de kleden zijn weggegooid

nu heb ik nog mandjes op de zolder nog nieuw en ingepakt die kan ik toch nu nog wel gebruiken voor de katten

alle eten bakjes weg gegooiten vanmiddag nieuwe gekocht

ik weet het is heel veel maar qwil er alles aan doen voor de katten die er nu nog zijn

volgende maand 2 nieuwe kattenbakken kopen de oude weggooien

op de overloop waar fernando kwam gaat de vloerbedekking er uit
heb nog een nieuw stuk op zolder liggen waar de katten nooit kwamen
ook de andere slaapkamers kwamen de katten niet
toch ga ik dat vloerbedekking ook behandelen met een stoomreinerging

ik hoop dat ik nog tips van jullie kan krijgen om het te schoonmaken
en alle bacterien hier de deur uit krijgt

alle tips zijn welkom

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#53 Geplaatst 28 april 2010 - 18:26

Heel erg veel sterkte
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 28 april 2010 - 18:33

Sterkte!

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 28 april 2010 - 18:34

Heel veel sterkte.

Ik denk niet dat het veel zin heeft om de grote schoonmaak te doen en dan pas volgende maand nieuwe kattenbakken te kopen... Het is net daar waar de bacteriën hen zoveel opstapelen en Fernando had toch van die rare uitwerpselen...

Ik wil zeker niet reageren dat jij hier iets met opzet doet, want als het echt zo loopt, moet het verschrikkelijk zijn om zoveel dieren te verliezen op korte termijn.
Zijn al je katten dood aan dezelfde symptomen? Is toch wel beetje raar dat de DA nooit een verklaring heeft voor de dood van je poezen. :(

Ik weet wel dat je geen verantwoording hebt af te leggen aan ons, maar misschien toch eens antwoorden op de vraag die velen hier stellen...
Waar is het hondje en hoe gaat het nu met Sylvester?
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#56 Geplaatst 28 april 2010 - 18:35

:hug: :hug: :hug: :hug: Vreselijk ! :hug: :hug:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 28 april 2010 - 18:52

Veel sterkte,
maar al bij al vind ik het toch ook heel bizar allemaal...

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#58 Geplaatst 28 april 2010 - 19:03

Heel veel sterkte jacqueline. Dit moet heel zwaar zijn.

Laat je een sectie doen op Fernando om erachter te komen wat het precies is? Als het iets besmettelijks is lijkt mij dat je dat op die manier te weten komt.

Ik zag dat je zei dat hij geen fip had omdat daar op getest was, maar op fip kan niet getest worden, wat is er dan wel getest?

Ontsmettingsmiddel kun je vragen aan je da, die weet vast goede middelen die ze zelf ook gebruiken.
Je kunt ook F10SC gebruiken. Is online te bestellen. Even googlen en je weet waar je het kunt verkrijgen.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#59 Geplaatst 28 april 2010 - 19:06

Als hij in zijn slaap gestorven is, is hij toch rustig kunnen gaan veel sterkte met dit verlies :hug: :hug: :hug:  !!!

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 28 april 2010 - 19:17

Ik ga niet snel een vooroordeel velgen, maar wat ik nu heb gezien, stoort mij toch wel een beetje. Vergeef mij als ik iets heb gemist, maar ik heb nog even je topic gelezen waar Nicky als aangeboden stond en daar sluit je af met mooie woorden 'hij blijft lekker bij mij'.
Nou wat internet niet allemaal kan doen, hé. Ik heb anders op een ander forum iets helemaal anders gelezen. Nicky zit bij een hele lieve man waar hij nu gelukkig is.

Hij is wel herplaatst en pas op ik vind het heel fijn dat hij het goed heeft bij zijn nieuwe baasjes, maar doe toch één iets niet a.u.b. en dat is liegen. Ik haat dat toch zo. :(
Geplaatste afbeelding