Spring naar inhoud

- - - - -

fernando is heel erg ziek de eerste uitslagen zijn binnen zie pag 3

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
184 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#76 Geplaatst 29 april 2010 - 22:29

ik begrijp er de ballen meer van. mij heb je altijd verteld dat je nooit geld had andere mensen betaalden voor de kattenvoer en hondenvoer. dan gaan er kanjertjes dood dan word er wat her plaatst en toch niet nu blijkt toch weer wel? mogen wij nu wel eens de waarheid weten? zou het een vorm van aandacht trekken zijn? als je problemen zijn hele erge problemen en je schreeuwt om aandacht doe het aub bij een goeide vriendin of zo of iemand bij het forum die je heel goed kent. dat dieren de dupe zijn vind ik jammer... en heel erg ook weer voor jou om mee te maken mits het allemaal waar is... sorry als ik niet zo vriendelijk ben maar komt een beetje vreemd op me over.

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#77 Geplaatst 30 april 2010 - 09:00

veel sterkte met je verlies.. :(

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#78 Geplaatst 30 april 2010 - 09:59

Ik sluit me aan bij de rest, ik vind het allemaal heel erg raar :catscratchhead  
In ieder geval veel sterkte !!!
Ik hoop wel dat er in de nabije toekomst niet nog een poezel bijkomt, want de vorige keer had je dit ook gezegd, maar een beetje daarna kwamen er toch weer poezels bij.

Geplaatste afbeelding

patje div900
patje div900
  • 356 berichten
  • 3 katten

#79 Geplaatst 30 april 2010 - 13:32

Den deze denkt er het zijne van :trance: :louche:

voor de rest no comment :(

heel erg voor de diertjes :(
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#80 Geplaatst 30 april 2010 - 22:53

Jacqueline wat vreselijk, ik kom niet alle dagen op de kattensite en daarom zie ik dit nu pas .Ocharme Fernando hoe komt dat toch dat er zoveel poezels op korte tijd overlijden .Mijn verstand kan er niet meer bij,ik zou nu toch wel stoppen voor een hele lange tijd om nog nieuwe huisdieren te nemen .En degene die je momenteel nog bij je wonen alle liefde en verzorging te geven .Ik wil je daarmee niet kwetsen alleen een beetje goede raad geven .Verder wil ik je heel veel sterkte bij het verlies van Fernando........en voor jezelf Jacqueline veel moed voor deze moeilijke tijden dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#81 Geplaatst 01 mei 2010 - 08:25

Ik heb dit beetje van op een afstand gevolgd, maar kan het toch niet laten even iets te zeggen...

Ik vind het, net als de anderen, super vreemd dat er zoveel dieren sterven aan mysterieuze dingen. Ook nu, waarom er zo lang mee wachten?? Je zei zelf dat hij de laatste tijd wat afgevallen was? Hij moet zeker nog andere kenmerken gehad hebben? Een dier dat zich niet normaal gedraagt, zie je normaal vrij vlug als je je diertjes kent. Ik zeg niet dat je bij elk kuchje naar de DA moet hollen, maar dit lijkt me toch wel zeer ernstig.

Ook vind je 'inneens' een geel stukje darm (??) met bloed op de gang, terwijl je poezel al bij de DA is. Als dit nu in de kattenkamer op een verborgen plekje ligt, ok, maar op de gang??? Dat zie je toch??

Maar soit, het enige dat me nu opvalt is het volgende. Zelf ben ik net 2 kittens verloren, spijtig genoeg... Ik had hen bij mijn kattenprofielen gezet. Ook nu hun overlijddatum. Ze worden niet meer geteld bij mijn aantal katten, maar als je naar mijn profiel gaat, staan ze er nog wel!

Ik zie bij jou enkel 3 katten staan! Maine Coons enkel. Waarom heb je de rest verwijderd?? Ik begrijp dat je er geen 20 ofzo kunt opzetten (alhoewel :) ), maar waarom verwijder je hun profiel??

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 01 mei 2010 - 08:25.

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#82 Geplaatst 01 mei 2010 - 12:01

sorry berijp geen verhaal dus veel sterke met je verlies
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:25

Ooow ik lees dit ook veels te laat :louche:
Ik kan niet zeggen dat ik het snap, en lang niet alles is duidelijk... Maar wat ik wel weet is dat je
blijkbaar al meerdere katten verloren hebt. Dit moet vreselijk zijn voor je! Al helemaal als je niet weet
wat er aan de hand is, en dus niets kan doen om het te voorkomen :(
Heb je al nagedacht over een autopsie? Ik weet niet of dit nog kan natuurlijk :onzeker:
In ieder geval heel veel sterkte met je verlies!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#84 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:40

Ik heb heel de tijd op mijn handen gezeten ivm dit topic, maar ik las daarnet iets op een ander forum waardoor ik niet meer kàn zwijgen. Vanochtend heb je daar namelijk een bericht geplaatst, zeggende dat je opnieuw een kitten erbij gaat nemen?! Opnieuw een maine coon, een effen zwart kitten dit keer, dat van een bedenkelijke cattery en uit al even bedenkelijke lijnen komt...
Heel eerlijk Jacqueline... waar ben je mee bezig??? :censored:

Bewerkt door Karolientje, 02 mei 2010 - 12:40.

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:46

Karolientje zei:

Ik heb heel de tijd op mijn handen gezeten ivm dit topic, maar ik las daarnet iets op een ander forum waardoor ik niet meer kàn zwijgen. Vanochtend heb je daar namelijk een bericht geplaatst, zeggende dat je opnieuw een kitten erbij gaat nemen?! Opnieuw een maine coon, een effen zwart kitten dit keer, dat van een bedenkelijke cattery en uit al even bedenkelijke lijnen komt...

Dat is mij al een hele tijd niet meer duidelijk, Karolien.
Ik hen ook lang gezwegen, maar dat doe ik niet meer, ik snap ook niet hoe sommige mensen zijn hoor. Echt, echt niet. Mottig word ik ervan. Arme, arme katjes.
Edit: ik heb het bericht waarover Karolien het heeft intussen ook gelezen. Sorry, maar ik vind het redelijk schandalig waar je mee bezig bent.

Bewerkt door Jess, 02 mei 2010 - 12:49.
Reden van bewerken: Aanvulling

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:50

@ Karolien: uhum, ik had dit ook al opgevangen, maar is wist het nog niet met zekerheid dus heb ik ook gezwegen, maar lieve mensen die Jacqueline zo lief beschermen. Heel fijn dat jullie dat doen, maar hopelijk begrijpen jullie nu onze overdreven reactie?

Zo Jacqueline: geldnood, HTK- katten lekker weg en nu kan er nog een leuke Maine Coon bij gaan komen zi :catcurs . Zeer goed en eerlijk bezig!
Dat je jouw huis hebt ontsmet geloof ik ook geen bal van. Iemand die niet ruim in het geld zit, zal toch niet elk mandje en dergelijke dubbel kunnen kopen?
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:52

Karolientje zei:

Ik heb hier ook al heel de tijd tegen mijn zin zitten zwijgen, maar nu je zegt dat ze nog op zoek is naar een ander MC kitten... als dit waar is, moet het er toch ook even uit. Dit noem ik geen dierenliefde meer, maar meer een obsessie en vind ik bovendien ook nog eens heel egoïstisch

Bewerkt door Spanishke, 02 mei 2010 - 12:52.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:52

Mieke zei:

@ Karolien: uhum, ik had dit ook al opgevangen, maar is wist het nog niet met zekerheid dus heb ik ook gezwegen, maar lieve mensen die Jacqueline zo lief beschermen. Heel fijn dat jullie dat doen, maar hopelijk begrijpen jullie nu onze overdreven reactie?

Zo Jacqueline: geldnood, HTK- katten lekker weg en nu kan er nog een leuke Maine Coon bij gaan komen zi :catcurs . Zeer goed en eerlijk bezig!
Dat je jouw huis hebt ontsmet geloof ik ook geen bal van. Iemand die niet ruim in het geld zit, zal toch niet elk mandje en dergelijke dubbel kunnen kopen?

Ik vind onze reacties helemaal niet overdreven.
Echt niet. Het is misschien "maar" onze mening, maar ik vind zeker niet dat we overdrijven.

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#89 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:56

Karolientje zei:

Mag ik dit zo stellen dus, waar ik al bang voor ben, alle katten die geen coon-bloed hebben worden geruimd ( vergiftigd?) en worden opgevuld door coons.
Ik wil al geen eens meer weten hoe de pers en de htk-katjes aan hun einde zijn gekomen.............. :cry:

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#90 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:57

zo te lezen hebben jullie het allemaal over andere forua's enz enz. als jullie daar dus ook lid van zijn waarom waarschuwen jullie mensen dan niet?

ik zou wel eens willen weten welk fora zodat jullie ook bewijs hebben mensen zoals ik weten van niks en horen het maar aan en weten zo ook de waarheid niet meer. verwijs dan naar het forum waar het staat?