Spring naar inhoud

- - - - -

fernando is heel erg ziek de eerste uitslagen zijn binnen zie pag 3

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
184 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#91 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:00

britjes zei:

zo te lezen hebben jullie het allemaal over andere forua's enz enz. als jullie daar dus ook lid van zijn waarom waarschuwen jullie mensen dan niet?

ik zou wel eens willen weten welk fora zodat jullie ook bewijs hebben mensen zoals ik weten van niks en horen het maar aan en weten zo ook de waarheid niet meer. verwijs dan naar het forum waar het staat?

Het staat op het Nederlandse Maine Coonforum.

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#92 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:00

jubikelcats zei:

Mag ik dit zo stellen dus, waar ik al bang voor ben, alle katten die geen coon-bloed hebben worden geruimd ( vergiftigd?) en worden opgevuld door coons.
Ik wil al geen eens meer weten hoe de pers en de htk-katjes aan hun einde zijn gekomen.............. :cry:

Ik wil het niet met die woorden zeggen, maar het is iig erg raar dat de HTK-katjes telkens doodgaan....
Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#93 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:01

Ik ken deze persoon niet,maar eender welke persoon die aan dieren begint moet zijn verstand gebruiken,of je het financiaal aankan of niet,en ook of je zeker bent dat ze voor altijd bij je mogen blijven.Of het nu een super raskat of een gewone HTK is,ze verdienen EVEN goede zorgen.De een is niet meer waard dan de andere.Ik heb er godverdomme jaren over nagedacht voor ik de mijne in huis nam,en een tweede vind ik nu niet verstandig.Maar hij heeft dan ook alles wat hij nodig heeft.En vooral liefde die hij lang niet gekend heeft.Katten zijn geen statussymbool(kijk eens wat een mooie raskat ik heb :misselijk: ),maar een levend wezen.Zou graag willen weten waaraan deze kat is gestorven.Vooral dat hij al eerder aan het vermageren was.Dat is toch een teken aan de wand.

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#94 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:02

Karolientje zei:

Ik heb heel de tijd op mijn handen gezeten ivm dit topic, maar ik las daarnet iets op een ander forum waardoor ik niet meer kàn zwijgen. Vanochtend heb je daar namelijk een bericht geplaatst, zeggende dat je opnieuw een kitten erbij gaat nemen?! Opnieuw een maine coon, een effen zwart kitten dit keer, dat van een bedenkelijke cattery en uit al even bedenkelijke lijnen komt...
Heel eerlijk Jacqueline... waar ben je mee bezig??? :censored:

Persoonlijk ben ik ook klaar met het beklagen van deze dame, ik had haar al zien verschijnen op het MC forum (ik lees daar alleen maar) ongeloofelijk dat er nu weer een MC bijkomt terwijl ze een paar dagen geleden hier nog verkondigde dat er niks meer bijkwam, althans voorlopig toch niet, nu zegt ze daar dat ze het kitten al gereserveerd had voor Fernando ziek werd, dat geloof ik dus ook niet, ze heeft nu blijkbaar wat ze wil,
allemaal Maine Coontjes. :censored: :censored:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#95 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:03

Karolientje zei:

Het staat op het Nederlandse Maine Coonforum.

ik heb het gelezen iemand was zo aardig dat via pb aan me te geven..nou zoek ik nog bewijs wat mieketje melde of was dat iemand anders? over het hondje wat herplaatst zou worden en toen weer niet en nu blijk dat het toch zo is?

ik blijf het raar vinden hoor mij melde ze dat ze nooit geld had en fikse schulden ene vriendin betaalde het kattenvoer en zo maar wel dure kittens kan aanschaffen??? :evil:

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#96 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:07

britjes zei:

zo te lezen hebben jullie het allemaal over andere forua's enz enz. als jullie daar dus ook lid van zijn waarom waarschuwen jullie mensen dan niet?

ik zou wel eens willen weten welk fora zodat jullie ook bewijs hebben mensen zoals ik weten van niks en horen het maar aan en weten zo ook de waarheid niet meer. verwijs dan naar het forum waar het staat?

Ik ben daar geen lid, maar lees al jaren mee, ik heb zelf Maine Coons en er is door de vele fokkers daar heel veel kennis, wat voor mij intressant is
Ze heeft een Coontje gekocht van marktplaats, dus niet van een van de fokkers daar.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#97 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:10

britjes zei:

ik heb het gelezen iemand was zo aardig dat via pb aan me te geven..nou zoek ik nog bewijs wat mieketje melde of was dat iemand anders? over het hondje wat herplaatst zou worden en toen weer niet en nu blijk dat het toch zo is?

ik blijf het raar vinden hoor mij melde ze dat ze nooit geld had en fikse schulden ene vriendin betaalde het kattenvoer en zo maar wel dure kittens kan aanschaffen??? :evil:

Ik denk dat Mieke het over hetzelfde had, vermits ze ook coontjes heeft, net als Karolien denk ik dat ze op hetzelfde forum zit.
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:11

:louche: Wat een soepje! Als er al zoveel katten overleden zijn op zo'n korte termijn, dan moet je toch beseffen dat er iets mis is? En toch maar katten blijven bijkopen? Hou het toch eens bij wat je hebt, zorg dat je huidige katten tenminste gezond zijn. De arme sukkelaars :( .

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:12

Bibie zei:

:louche: Wat een soepje! Als er al zoveel katten overleden zijn op zo'n korte termijn, dan moet je toch beseffen dat er iets mis is? En toch maar katten blijven bijkopen? Hou het toch eens bij wat je hebt, zorg dat je huidige katten tenminste gezond zijn. De arme sukkelaars :( .

Een soep, inderdaad. En jammer genoeg zijn de poezels de balletjes.
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#100 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:13

Dat was op een forum van malthezers als ik mij niet vergis. Als je gewoon op google haar naam typt + nicky vind je het zeker terug.

Waarom wij niemand verwittigen? Dat van die zwarte Maine Coon weet ik nog maar pas en ik had geen bewijs op forum. Nu ik wil een bewijs heb, durf ik zeker eens daar mijn mening te zeggen, maar ik vind het topic niet onmiddellijk terug.

Dat van het hondje is al een post van februari en heb ik pas deze week gezien. Ik ben niet iemand die van natura iemand zijn naam ga intypen in google om meer te weten te komen. Ik heb dit pas gedaan toen ik deze rare opmerkingen hier zag en dan heb ik het met mijn eigen ogen gezien. Het topic van het hondje is ondertussen al een tijdje geleden dus niet veel zin om daar nog te reageren denk ik zo... :d
Geplaatste afbeelding

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#101 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:14

Geen zuivere koffie deze zaak.Dit verhaal doet me huiveren.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#102 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:15

britjes zei:

Jess zei:

Ik denk dat Mieke het over hetzelfde had, vermits ze ook coontjes heeft, net als Karolien denk ik dat ze op hetzelfde forum zit.

Dat  heb je helemaal juist. :)

Maar  Mieke had inderdaad ook het verhaal over het hondje aangehaald. Dacht  dat ze een topic gevonden had via google, misschien kun je best nog eens aan haar  vragen waar dat precies stond. EDIT: dit is al gebeurd ondertussen blijkbaar. :)

Bewerkt door Karolientje, 02 mei 2010 - 13:16.

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#103 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:15

Waarom vind ze HTK katjes zoveel minderwaardig!!! :cry: :cry: :cry:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#104 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:16

ok dank je mieke :) was geen aanval of zo naar jou hoor maar al die dingen die verwezen worden naar andere fora's en ik alleen op dit kattenforum wel eens huis is het wel fijn om dingen te lezen die ze zelf schreef in dit geval dus het kitten zodat ook mensen die haar wel inbescherming nemen het ook eens kunnen lezen ;) .. hoe kan je nou op 1 forum A zeggen en op het andere forum B?

mijn vraag die nu in mij op komt is zijn die katten echt overleden of gewoon herplaatst en zoekt ze aandacht?

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:23

britjes zei:

ok dank je mieke :) was geen aanval of zo naar jou hoor maar al die dingen die verwezen worden naar andere fora's en ik alleen op dit kattenforum wel eens huis is het wel fijn om dingen te lezen die ze zelf schreef in dit geval dus het kitten zodat ook mensen die haar wel inbescherming nemen het ook eens kunnen lezen ;) .. hoe kan je nou op 1 forum A zeggen en op het andere forum B?

mijn vraag die nu in mij op komt is zijn die katten echt overleden of gewoon herplaatst en zoekt ze aandacht?

Weet ik wel hoor :) .
Mijn antwoord was misschien iets te kort :oops: .

Ze kleedt het wel altijd mooi in hoor. Op het Maine Coon forum doet ze zich al heilig voor, want het kitten was al besteld voor Fernando 'overleden' is, zodat de mensen daar niets verkeerd kunnen over denken en op het forum van Nicky doet ze zich ook voor alsof ze alles heeft geprobeerd, maar niets helpt en dat hij nu bij een lieve man zit...

Als je niet gans het verhaal van hier kent, zal je haar ook wel het voordeel van de twijfel geven...
Geplaatste afbeelding