Spring naar inhoud

- - - - -

Brokken dilemma

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#1 Geplaatst 28 april 2010 - 08:21

:help: Ik moet brokken gaan bestellen maar zie het niet meer!

Gebbie eet elke brok en doet het best goed op elke brok. Bix is dan wel een probleempje, hij heeft een gevoelige maag.

Ze hebben nu RC indoor gemengd met porta. Volgens mij is de RC indoor niet goed voor Bix zijn maag, hij geeft regelmatig over en is ook terug aan het kokhalzen.

De Sannabelle heb ik ook gegeven, maar deze vind ik te vettig en kruimelt in de pipolino.

Ik wil graag de porta geven, maar wat is jullie mening hierover? En welke brokken zouden jullie aanraden?

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2 Geplaatst 28 april 2010 - 08:59

Goh, ik geef Zwartje regelmatig Pro Plan Delicate als extratje en dat vinden zowel hij als Rafje heel lekker. De dierenarts zei ook (toen ze zag ik dat dat gebruikte) dat heel veel poezen met een gevoelige maag het daar erg goed op doen ook al is er chiquer op de markt. Misschien kan je dat overwegen? Valt ook op de zooplus te bestellen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 28 april 2010 - 09:04

Omdat ons Nelleke een gevoelig maag-darm-meisje is, krijgen ze hier RC sensitive, Lara sensible en Orijen.

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#4 Geplaatst 28 april 2010 - 09:04

Die Lara lusten ze niet. Had een klein zakje gekocht, maar dat staat klaar om aan de zwervers te geven.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 28 april 2010 - 09:22

Ik ga de volgende keer eens de Porta 21 Biovoer bestellen en wel de Féline Sensible zonder granen.
Omwille van Jules z'n  maagklachten, omdat ik het anders niet meer weet en omdat de ingrediëntenlijst volgens mij héél goed meevalt.
Welke bedoelde jij Annelies?
Je hebt ook de Holistic van Porta maar daar zit dan weer rijst bij.
De prijs valt ook héél goed mee ivm Orijen, wat ze hier helemaal niet lekker vinden en Acana.
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 28 april 2010 - 09:25

die féline sensible is uitverkocht op zooplus :8
ik heb nu die holistic van porta. Die hebben ze graag.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 28 april 2010 - 09:35

De porta feline sensible is hier niet goed ontvangen geweest. Zelfs Zita kreeg er diarree van :cry: .

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#8 Geplaatst 28 april 2010 - 09:36

Joloka zei:

De porta feline sensible is hier niet goed ontvangen geweest. Zelfs Zita kreeg er diarree van :cry: .

ai, dan misschien een klein zakje bestellen om te beginnen

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 28 april 2010 - 09:40

Lies zei:

ai, dan misschien een klein zakje bestellen om te beginnen

Er zat een klein zakje in de grote doos voor CS (misschien even vragen of je het mag uitproberen?)

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#10 Geplaatst 28 april 2010 - 09:42

ik heb juist de holistic brokken van porta besteld, ben benieuwd hoe ze het hierop gaan doen, maar het zal sowieso veel beter zijn voor de maag omdat er geen bewaarmiddelen en ander chemisch gedoe inzit...

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 28 april 2010 - 12:42

Hier krijgen ze al een ganse tijd Feline Finest graanvrij, en ze doen het er super op. Net zoals de meeste katten. In een ander topic was er 1 iemand die er klachten over had, terwijl al de anderen er heel tevreden over waren en zijn.
Misschien toch de moeite om te proberen?
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 28 april 2010 - 13:56

Ik vind Orijen prima maar ze moeten het natuurlijk lusten
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#13 Geplaatst 29 april 2010 - 01:52

Vroeger gaf ik Lara en smolke dat vonden ze hier erg lekker en deden het er goed op..
Geplaatste afbeelding