Spring naar inhoud

- - - - -

sterilisatie en castratie

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#1 Geplaatst 28 april 2010 - 10:16

hoi allemaal,

Ik ben eindelijk gisteren geweest met Blackie en Molletje voor de castratie en sterilisatie,ik was enorm zenuwachtig maar ze zijn trg veilig thuis nu.

Blackie is al weer bijna de oude nog wat kalmpjes maar hij eet en drinkt en loopt al rond dus dat komt wel goed denk ik :)

Molletje is wel nog niet zo goed,ze is nog altijd sufjes en slaapt al de hele tijd wilt niet eten of drinken en ligt veel liever op een plaats waar niemand haar ziet en waar ze alleen is. Is dat normaal? En heb een pijnstiller mee gekregen maar als ze niet wil eten of drinken hoe moet ik die dan geven?

Clio de grote poes die al enkele maanden trg haar sterillisatie heeft gehad was daar echt ook zo slecht van maar die had geen pijnstiller mee gekregen dus nu heb ik er echt om gevraagd omdat ik me echt zorgen maakte omdat ze dan nog een aanval gekregen heeft (zie : help mijn poes heeft een aanval gehad) en wilde niet dat dit ook met molletje zou kunnen gebeuren.
Clio doet wel raar nu sinds Blackie en Molletje trg zijn van dierenarts ze blaast naar alles en iedereen.Waarom weet ik ook niet???

groetjes x

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 28 april 2010 - 11:14

Dat Clio blaast is normaal hoor. De andere poezen hebben een DA-geur bij en ruiken dus vreemd voor Clio, dit betert wel weer na enkele dagen.
Geef Mollie maar rustig de tijd om weer bij haar positieven te komen en dan zal ze uit zichzelf wel gaan drinken en eten hoor. Veel beterschap :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#3 Geplaatst 28 april 2010 - 21:58

Klopt vaak is het de vreemde geur van de DA
Beterschap :wave:

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#4 Geplaatst 28 april 2010 - 22:01

:geluk: :geluk:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 28 april 2010 - 22:23

veel beterschap

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 29 april 2010 - 08:57

Veel beterschap voor beide :hug: drinkt/eet ze nu wel? anders even de DA bellen voor raad.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 29 april 2010 - 09:32

Veel beterschap! :geluk:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 29 april 2010 - 13:06