Spring naar inhoud

- - - - -

pijnstiller geven of niet????

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#1 Geplaatst 28 april 2010 - 15:15

Molletje heeft gisteren sterilisatie gehad en is dus nu heel kalm en slaapt de hele tijd eet of drinkt niet ik heb een pijnstiller meegekregen van dierenarts en ik weet niet goed hoe ik die moet geven want ze eet of drinkt dus niet en wil haar ook niet lastig vallen met in haar mond te duwen of spuiten ofzo iets...Of zou ik dit wel beter doen??? Of laat ik haar beter gewoon met rust?

xxx

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 28 april 2010 - 15:30

Ik heb zelf nog nooit een poes van mij laten steriliseren, dus geen ervaring, maar ze drinkt en eet niet sinds gisteren? Ik zou toch dat pilletje laten slikken, is zo gebeurd hoor en zeker naar de da bellen! ;)

Bewerkt door Solotje, 28 april 2010 - 15:30.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 28 april 2010 - 16:03

Ik heb hier nog nooit een pijnstiller moeten geven na een castratie/sterilisatie. Maar hier begonnen ze 's avonds toch altijd al te drinken en de volgende ochtend te eten. Neem zeker nog contact op met je da :hug:

Geplaatste afbeelding

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#4 Geplaatst 28 april 2010 - 16:04

overleg met je dierenarts ze had toch al iets moeten drinken op zijn minst
als ze niet lekker is zal ze niet aktief zijn en idem met pijn

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#5 Geplaatst 28 april 2010 - 19:11

Ik ben het met Nahs eens. Al onze katten of ze nu gecastreed of gesterliseerd werden aten en dronken dezelfde avond al. Ik heb voor alle katten wel pijnstillers meegekrege maar geen 1 hoeven geven

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#6 Geplaatst 28 april 2010 - 19:24

ik heb de pijnstiller gegeven en haar nog eens wat nat voer en water en katten melk aangeboden maar ze moest niks hebben! ze is nu trg in haar hoekje gaan liggen en slaapt trg... Moet ik me zorgen maken?

Met clio mijn oudste poes heeft ook 2 dagen niks willen eten of drinken en zij heeft na 5 dagen een aanval gehad! Ik wil echt dit geen 2de keer mee maken! :(

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 28 april 2010 - 19:27

:hug: Ik zou al lang naar de da gebeld hebben

Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#8 Geplaatst 28 april 2010 - 19:51

ik was allang terug geweest bel aub NU... want kan verkeerd aflopen..

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 28 april 2010 - 20:10

catlover! zei:

ik heb de pijnstiller gegeven en haar nog eens wat nat voer en water en katten melk aangeboden maar ze moest niks hebben! ze is nu trg in haar hoekje gaan liggen en slaapt trg... Moet ik me zorgen maken?

Met clio mijn oudste poes heeft ook 2 dagen niks willen eten of drinken en zij heeft na 5 dagen een aanval gehad! Ik wil echt dit geen 2de keer mee maken! :(

als ze de zelfde dag niks eet of drink niet forceren maar morgen moet ze zekers drinken en /of eten...
de mijne heeft ook pijnstiller gekregen na haar sterilisatie.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 28 april 2010 - 20:14

miranda zei:

als ze de zelfde dag niks eet of drink niet forceren maar morgen moet ze zekers drinken en /of eten...
de mijne heeft ook pijnstiller gekregen na haar sterilisatie.

Is al niet meer dezelfde dag he Miranda, het is al de volgende dag :(

Geplaatste afbeelding

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#11 Geplaatst 29 april 2010 - 10:58

heb gebeld naar dierenarts hoor was echt niet gerust hij zei dat ik eerst moest proberen met de pijnstiller te geven en als ze dan niet beter wordt moest ik nog even trg bellen.

heb dan pijnstiller gegeven en na een uurtje ongeveer kwam ze uit zich zelf naar me toe en spinde al trg en ik heb haar dan wat kattenmelk aangeboden en ze heeft er van gedronken! Oef ben wel blij ,en nu deze morgen heeft ze al korrels gegeten en ze ziet er al veel beter uit! :)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#12 Geplaatst 29 april 2010 - 11:36

dat had je wat eerder moeten doen nu heeft ze 2 dagen niet gedronken.... ben wel blij dat ze wat drinkt en wat eet ;) beterschap met haar :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 29 april 2010 - 12:47

Dat is goed nieuws. :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 29 april 2010 - 16:01

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 29 april 2010 - 19:14

:thumb: :thumb: