Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje: Mening gevraagd!

• Log in om te reageren
294 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#16 Geplaatst 10 april 2009 - 00:18

Ik wil juist wel horen dat het goed komt hoor ;) ik wil alleen niet horen dat het niet goed komt ;)

Daarnet gebeld, maar het was al te laat natuurlijk. het antwoordapparaat zegt vanaf half 9 open. Ze weten dat we er morgen zullen zijn omdat we dan terug zijn van vakantie. Ik zal er dus staan om half 8!!!

Wat Google gedaan: gastro-enteritis is idd gewoon een serieuze darmontsteking, die even goed kan ontstaan door een infectie van fout eten (je weet nooit waar zo'n kat vanalles haalt natuurlijk!). 't zijn vooral die lymfeknopen die me zorgen baren. Maar ik dacht dat die altijd opzwollen als er iets mis is met je lichaam? Als je en ontsteking had wil ik zeggen?

Bedankt voor de reactie trouwens, doet me goed hoor :)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 10 april 2009 - 00:27

Voor wat ik weet (ik ben een hoop lymfeklieren kwijt door borstkanker) worden die opgezet als er een ergens een ontsteking aanwezig is. Ik heb ook eens gegoogled naar endoscopie en daar zeggen ze dat het veel duidelijker is om iets op te sporen. Goh ik weet het niet hoor en ik wil niks verkeerd zeggen, als er nu iemand was die met hetzelfde probleem heeft te maken gehad dan kon die op je vragen antwoorden. Ik denk dat je best zelf wat kunt opzoeken en op tijd naar je bedje gaat om morgenvroeg een beetje monter te bellen en alles af te handelen.
Ik weet wat je voelt maar het is nu ff niet anders en dus leg je er maar bij neer, letterlijk en figuurlijk. :wi
Ik veronderstel dat je nu echt geen behoefte hebt om over Londen te vertellen maar was het een beetje leuk?
Als er wat is, call on me, ik heb een luisterend oor voor kattenmensen en hun perikelen.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#18 Geplaatst 10 april 2009 - 00:49

Ai das ook geen leuk nieuws bij je thuiskomst. Ik duim alvast dat alles goed komt met Zwartje, toch al goed dat hij nog vrij levendig is.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#19 Geplaatst 10 april 2009 - 00:52

Twee bailey's later ben ik al wat rustiger... ;)

Londen was overigens absoluut fantastisch! De details kom ik wel vertellen als ik helemaal gekalmeerd ben... ;)

We zullen morgen wel horen hoe het exact zit met die endoscopie en wat de da het beste lijkt hé. uiteindelijk ben ik geen dierenarts... Het is een nieuwe da die hem nog nooit verzorgd had, maar ze had al wel heel z'n dossier netjes nagelezen voor ze hem ging onderzoeken. Dus da's positief hé...

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#20 Geplaatst 10 april 2009 - 06:15

Leuk dat je een toffe vakantie gehad hebt en veel minder leuk is dat Zwartje ziek is. Ik hoop dat alles in orde is..lympfeknopen die opgezwollen zijn, vertellen inderdaad dat je lichaam ziek is dus hopelijk vinden ze waar het exact zit en kunnen ze hem er snel terug bovenop helpen! Ik duim mee! :thumb:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 10 april 2009 - 07:34

Fijn dat de vakantie in Londen zo goed is meegevallen. t Is een supertoffe stad, dus dat kon bijna niet anders.
Maar wat een domper op de vreugde om dan te moeten lezen dat Zwartje ziek is... Ik duim natuurlijk ook volop mee dat het niks ernstigs is en dat hij er snel weer helemaal bovenop zal zijn!
:thumb:
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 10 april 2009 - 08:21

arme zwartje :(
ik hoop heel erg dat het goed komt
maar het zal wel goed komen :)

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 10 april 2009 - 08:27

veel beterschap vr Zwartje
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 10 april 2009 - 09:27

veel beterschap voor Zwartje :hug: :rub:
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#25 Geplaatst 10 april 2009 - 09:34

arm Zwartje :( En dan juist als je weg bent...
Maar het komt vast wel goed :)
geef hem maar een dikke knuff ;) :hug:

Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#26 Geplaatst 10 april 2009 - 09:39

Ocharme Zwartje, hopelijk komt alles goed! veel beterschap toegewenst!

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#27 Geplaatst 10 april 2009 - 09:47

Geef Zwartje een dikke knuffel en hopelijk is hij snel beter :hug:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 10 april 2009 - 10:00

Veel beterschap voor Zwartje hoor :hug:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#29 Geplaatst 10 april 2009 - 10:05

Veel beterschap voor zwartje :geluk: :hug:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#30 Geplaatst 10 april 2009 - 10:07

Hallo, Vosse, welkom terug! Blij dat het leuk was.
Alles ok met Zwartje, weet je al iets meer?