Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje: Mening gevraagd!

• Log in om te reageren
294 reacties op dit onderwerp
Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#151 Geplaatst 05 mei 2009 - 18:26

:thumb:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#152 Geplaatst 05 mei 2009 - 18:26

Keigoed! En dan binnenkort lams..Mmm, Zwartje toch..gij wordt nogal in de watten gelegd hé! :LOL:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#153 Geplaatst 06 mei 2009 - 20:56

Volgens mij geniet Zwartje ontzettend van al die extra aandacht :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#154 Geplaatst 07 mei 2009 - 23:58

Gisteren eerste dag zonder medicatie, vandaag dus terug gekregen (dag om dag). Voorlopig gaat alles nog steeds goed.

:dancer: :dancer: :dancer: ik heb een poezel met een ijzeren willetje! :dancer: :dancer: :dancer:

En dan ga'k er nu meteen is bij liggen sie, heel de dag hard gestudeerd dus we zijn uitgeput (zwartje ook want dan is er minder knuffelen en meer buiten wandelen bij :ha )

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#155 Geplaatst 08 mei 2009 - 06:31

:jump: :dancer: :dance: Zeer goed nieuws!

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#156 Geplaatst 08 mei 2009 - 06:52

:thumb: :thumb:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#157 Geplaatst 08 mei 2009 - 07:13

:thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#158 Geplaatst 08 mei 2009 - 12:10

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#159 Geplaatst 08 mei 2009 - 23:54

Deze avond heeft ie lams gekregen. Was hij héél erg blij mee! Voor morgen heb ik ook nog een portie apart gehouden. Zie dat het arme snoetje omkomt van de honger :ha

Ik hoop nu maar dat hij geen diarree gaat vertonen en deze avond niet overgeeft, gezien het toch de eerste introductie van nieuw eten is sinds hij weer thuis is. (Hij heeft tot hiertoe niets anders gekregen dan zijn normale brokjes en verse kip) (al zou het mij niet verbazen dat hij al ongelofelijk veel andere dingen heeft opgepeuzeld uit andere buurpoezels hun bakjes e.d.) (sommige mensen zetten het bakje hier gewoon buiten)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#160 Geplaatst 09 mei 2009 - 00:03

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#161 Geplaatst 10 mei 2009 - 20:43

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#162 Geplaatst 10 mei 2009 - 22:30

Nog enkele dagen en dan mag ie - als alles goed gaat - volledig van de medicijnen. En dan hopen dat het goed blijft gaan hé!

Ik heb vandaag ook m'n tante kunnen spreken (die ik dokter, maar mensen verschillen nu ook weer zoveel niet van dieren). Ze zei dat je zo'n gastro-enteritis ook van een virusje kan krijgen enzo, dus dat dat vaak helemaal niet chronisch hoeft te zijn.

Zwartje wordt met elke dag minder cortisone ook weer een nog knuffeligere kat. Deze nacht heeft ie voor't eerst weer in zijn oude positie geslapen (ik op m'n rug met mijn rechterarm in een "O" tegen mijn lichaam, waar hij dan in geplakt zit :ha ) en dat zegt altijd veel bij hem :) Ik was al bijna vergeten dat mijn kat ZO lief was :love3:

Zou er alleen toch graag een halve kilo bij willen zien, maar als het enkel op brokken moet gebeuren is de kans daarvan natuurlijk klein.

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#163 Geplaatst 10 mei 2009 - 22:30

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#164 Geplaatst 11 mei 2009 - 06:10

Knuffelig Zwarte weer helemaal terug! :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#165 Geplaatst 11 mei 2009 - 14:57

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag