Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje: Mening gevraagd!

• Log in om te reageren
294 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#226 Geplaatst 29 mei 2009 - 13:29

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#227 Geplaatst 29 mei 2009 - 13:32

:thumb: :thumb:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#228 Geplaatst 29 mei 2009 - 16:24

Ik ga voor een dikke vette gore haarbal....
Yak....ik vind er hier dagelijks netjes over de mat gedrappeerd of naast m'n bed of zoals gisteren in één van hun eetbakjes. :o
Hier is ook water bij hoor!
Het moet eruit hè. Ook bij Zwartje zal er wel eens iets dwars zitten maar ik snap je bezorgdheid hoor! Het was niet niks hè.
Veel beterschap. :thumb:
Geplaatste afbeelding

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#229 Geplaatst 29 mei 2009 - 17:37

Super! Zal wel een opluchting zijn voor Mister Black!
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#230 Geplaatst 29 mei 2009 - 17:44

:thumb: :thumb: :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#231 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:26

En hoe is het nu met Zwartje? Nog altijd alles ok?

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#232 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:28

Hopelijk blijft het in orde...

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#233 Geplaatst 29 mei 2009 - 23:31

Zwartje ziet er nog steeds piekfijn uit. Hij ligt hier nu op de zetel zichzelf te wassen (deed ie februari/maart niet meer!!!) en zal straks uitgebreid plat geknuffeld worden (als ik zoiets hoor zoals over arme clyde... dan moet de kat heel dicht bij mij blijven). Denk dat het dus toch wel haarballengerelateerd was. Ik volg het natuurlijk op, you never know.

Daarnet heb ik hem ook nog wat gekookte kippenhartjes gegeven. Hij heeft er wat van gegeten (de helft), volgens mij deels vanwege de wijze waarop ik ze gaf. Geen kijk poes wat lekkers, alsjeblieft. Gewoon op een bordje, op de grond en negeren maar. En dan iet het plots op.

Volgens mij heb ik de meest koppige, de meest manipulerende en de meest sluwe kat van heel het KS. Maar 't is'm allemaal vergeven als ie één snoezig kopje geeft ;)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#234 Geplaatst 30 mei 2009 - 07:52

Vosse zei:

Zwartje ziet er nog steeds piekfijn uit. Hij ligt hier nu op de zetel zichzelf te wassen (deed ie februari/maart niet meer!!!) en zal straks uitgebreid plat geknuffeld worden (als ik zoiets hoor zoals over arme clyde... dan moet de kat heel dicht bij mij blijven). Denk dat het dus toch wel haarballengerelateerd was. Ik volg het natuurlijk op, you never know.

Daarnet heb ik hem ook nog wat gekookte kippenhartjes gegeven. Hij heeft er wat van gegeten (de helft), volgens mij deels vanwege de wijze waarop ik ze gaf. Geen kijk poes wat lekkers, alsjeblieft. Gewoon op een bordje, op de grond en negeren maar. En dan iet het plots op.

Volgens mij heb ik de meest koppige, de meest manipulerende en de meest sluwe kat van heel het KS. Maar 't is'm allemaal vergeven als ie één snoezig kopje geeft ;)

:LOL: :d Ah..hij houdt je alert hé!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#235 Geplaatst 30 mei 2009 - 15:34

Kwestie van bij alle slechte nieuws hier toch even het positieve nieuws te vermelden dat Zwartje nog niets heeft overgegeven deze nacht. Alles zal dus wel in orde zijn, gewoon typische haarbal. Al verwacht ik er nog eentje. Toen ik zei dat Janna vanavond ging komen knuffelen, is ie direct zich beginnen wassen. Ijdeltuit.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#236 Geplaatst 30 mei 2009 - 15:36

Is het eigenlijk raar, maar ik heb mijn coontjes nog nooit een haarbal zien uitspuwen. Ze hebben wel soms van die walgneigingen waarbij ze kokhalzen, maar nog nooit een haarbalinhoud eruit gekomen...
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#237 Geplaatst 30 mei 2009 - 15:39

Bij sommige poezen komt het langs voor, bij sommige langs achter... ;) Mijn kat doet een combinatie :ha

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#238 Geplaatst 30 mei 2009 - 15:44

:LOL: :LOL:

Vosse zei:

Bij sommige poezen komt het langs voor, bij sommige langs achter... ;) Mijn kat doet een combinatie :ha

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#239 Geplaatst 30 mei 2009 - 18:35

Het gaat vooruit !
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#240 Geplaatst 30 mei 2009 - 18:49

Vosse zei:

Het gaat vooruit !

Jullie zijn weer goed bezig! 8)

Geplaatste afbeelding