Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje: Mening gevraagd!

• Log in om te reageren
294 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#286 Geplaatst 22 juli 2009 - 07:54

Ik heb bijna geen oog dicht gedaan (op elk geluidje gereageerd, je kent het wel) maar Zwartje heeft 's nachts goed gegeten en gedronken. Zodadelijk kan hij naar beneden, naar de kattenbak toe. Maar er is 's nachts geen dringende oproep tot de kattenbak geweest, dus dat is al positief hé ;) Ik denk dus dat het gewoon die haarbal was.

Bij de vorige keer gastro-enteritis was het op het ergste moment eten en vijf minuten later alles er weer uit dus daar zitten we zeker niet.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#287 Geplaatst 22 juli 2009 - 08:10

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#288 Geplaatst 22 juli 2009 - 11:43

Ik denk ook dat je nog wat kan afwachten hoor, zolang Zwartje niet lusteloos is, en hij eet en drinkt nog vermoed ik ook dat het braken en diarree het gevolg zijn van de haarballetjes. :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#289 Geplaatst 22 juli 2009 - 12:39

Toch goed nieuws dat er vannacht geen braakneigingen of diarree was . Misschien idd een haarbal die zwartje dwarszat en dan nog de stress door de verbouwingen. Dikke knuffel voor zwartje. :hug: :hug: :hug:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#290 Geplaatst 22 juli 2009 - 12:45

Hopelijk gaat het de goede kant op !
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#291 Geplaatst 22 juli 2009 - 12:57

Volgens mij is het gewoon door de verbouwingen. Niet alleen jij hebt er stress van hé.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#292 Geplaatst 23 juli 2009 - 00:37

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#293 Geplaatst 23 juli 2009 - 00:40

ik ben het eens met de meesten hier, heb ook al gehoord dat een haarbal voor wat diarree kan zorgen
en bij toulouse zijn het soms ook wel waterige-brokjes-met-haar kotsjes

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#294 Geplaatst 23 juli 2009 - 02:20

Hoe gaat het vandaag met hem?

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#295 Geplaatst 23 juli 2009 - 08:30

Overdag is het moeilijk te zeggen natuurlijk. Hij eet wel minder dan normaal, maar dat is volgens mij de stress. Vanaf dat ik het etensbakje in mijn slaapkamer zet (die niet gewijzigd is) eet hij beter. Dus ik beoordeel hem enkel op zijn gedrag daar eigenlijk. En dan zie ik toch een in orde poezel :) Hij heeft wel duidelijk wat stress van de verbouwingen, maar over een tweetal weken zijn de zaken met grote impact voor hem al voorbij. (ik denk niet dat het hem kan schelen als de badkamer anders is) (de living en de slaapkamer daarentegen... ;) )