Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje: Mening gevraagd!

• Log in om te reageren
294 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#31 Geplaatst 10 april 2009 - 11:10

Enne, wat zei de DA?

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#32 Geplaatst 10 april 2009 - 11:16

Veel beterschap voor je knuffel!!!! :hug:

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#33 Geplaatst 10 april 2009 - 11:17

Hopelijk is Zwartje weer vlug de oude! :hug:

janallem2
janallem2
  • 5.027 berichten
  • 5 katten

#34 Geplaatst 10 april 2009 - 11:26

veel beterschap voor zwartje :hug:
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 10 april 2009 - 11:30

Arme Zwartje!
Heel veel beterschap voor Zwartje en veeeeeeel sterkte voor jou Vosse.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 10 april 2009 - 14:10

:thumb: :thumb: , ik duim alvast dat alles vlug in orde is met Zwartje
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#37 Geplaatst 10 april 2009 - 14:35

Hoe is het nu met zwartje?

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#38 Geplaatst 10 april 2009 - 14:44

Deze morgend ben ik direct naar de d.a. gevlogen om mijn knuffel te zien. We waren een half uur te vroeg en moesten nog wachten :oops: Maar ik heb gezegd dat ik gerust wilde wachten, als ik mijn poezel maar als mocht zien :) Ze hebben Zwartje dan direct gebracht (onder luid protest van de poes in kwestie). Hij was héél erg blij zijn mensen weer terug te zien hoor :)

Medisch zit het dus zo: het is ofwel een fameuze maag&darmontsteking (oorzaak onbekend, maar veel mogelijkheden), ofwel is er meer aan de hand. Hij krijgt nu 10 dagen medicatie, als het daarna niet beter is dan moet hij een redelijk serieuze operatie. De kans is dan groot dat het om kanker van de lymfeknopen in de darmen gaat. Als ik de d.a. echter goed begrepen heb, lijkt de minder serieuze aandoening waarschijnlijker dan kanker.

Ondertussen zit de poes dus terug op zijn brokken & op verse kip (orders van de d.a., waarvoor dank van de poes). Gezien hij sinds vorige zaterdag niet meer deftig gegeten heeft, is hij natuurlijk veel afgevallen. Omdat hij echter wat reserve had (ook op aanraden van de d.a. trouwens) is dat niet zo'n drama. Tenzij je het aan de poes vraagt, die acht zichzelf in een ergere toestand dan een weeskind in darfur.

Na een dosis primperan, heeft zwartje ondertussen al twee keer een klein stukje kip en twee keer een klein beetje brokken gekregen. hij krijgt nu ongeveer om het uur wat eten, en voorlopig is er nog niets uitgekomen. Een klein plasje heeft hij ook al kunnen maken.

Ik denk dus zelf dat het die serieuze ontsteking is, en dat hij over een paar weken weer helemaal de oude zal zijn :) Het is wel nog even wachten tegen dat zijn geschoren buikje terug deftig staat... :ha

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#39 Geplaatst 10 april 2009 - 14:48

Mijn duimen draaien voor Zwartje! Hopelijk is het een ontsteking en is hij binnenkort weer de oude!
Zwartje bij de DA, t zal inderdaad een hele belevenis zijn. Zowel voor Zwartje als voor de DA, denk ik... :x
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#40 Geplaatst 10 april 2009 - 14:52

Hier draaien de duimen ook hoor dat Zwartje snel weer de oude is en dat het maar een gewone ontsteking.
Ik denk dat het eigen is aan Zwartjes om heftig te zijn bij de DA :ha

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 10 april 2009 - 14:59

Arme zwartje, hopelijk is het de ontsteking en is hij weer vlug genezen!

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 10 april 2009 - 17:00

Hey Vosse,

we hebben je gemist ze ;) 'k Viel hier wel achterover van het Zwartje-verhaal... Hopelijk komt alles goed!!! Ik duim mee...

Geef Zwartje al maar een heeeeeeeeeeeeel dikke knuffel :love3:
Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#43 Geplaatst 10 april 2009 - 17:11

Ik duim voor een spoedig herstel voor Zwartje!! :thumb: :thumb:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#44 Geplaatst 10 april 2009 - 17:33

Ik hoop ook dat het een ontsteking is...ben ook blij te horen dat hij al wat gegeten heeft én het binnengehouden heeft!
Kan me goed voorstellen dat hij blij was jullie te zien! Geef hem maar een dikke knuffel en zeg dat hij beetje moet rusten enzo.. :hug:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#45 Geplaatst 10 april 2009 - 17:41

Gelukkig had hij een beetje reserve de arme schat. Maar het schijnt nu toch al wat beter te gaan als hij z'n eten binnenhoudt, dat is positief!
Ach je zult wel zien, 10 daagjes medicatie en hij loopt weer rond. Zwartje is een taaie hè....
Hadden ze dat manneke z'n buikje geschoren? Dat groeit weer heel snel bij hoor!
Een dikke beterschapsknuffel voor hem en voor jou een heel fijn weekend en ook een dikke kus! :hug: :rub: