Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje: Mening gevraagd!

• Log in om te reageren
294 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#46 Geplaatst 10 april 2009 - 19:42

IMG_1209.jpg
Bij deze de arme kleine poezel en zijn buikje ;)

Je kan aan zijn hoofdje zien dat hij véél is afgevallen. Hij woog ongeveer 6,5kg en zit nu eerder rond de 4kg. Jullie weten hoe groot hij is, dus dat is niet erg veel hé.

Hij heeft net zijn tweede portie primperetc. gekregen, daarna krijgt hij terug lekkers. Hij heeft al vijf keer kleine beetjes eten gekregen doorheen de dag, er is geen gram van terug naar buiten gekomen. Qua kattenbak zitten we nog steeds enkel aan een minuscuul plasje.

Ondertussen is de kat verwend geweest zoals nooit tevoren. Omdat hij niet buiten mocht, kreeg hij onbeperkte toegang tot het hele huis. (normaal enkel de benedenverdieping overdag, plus mijn slaapkamer 's nachts) Hij mocht dus van mijn papa zowaar op zijn bed slapen!!! :o Terwijl wij aan het opruimen waren is hij er vaak vol interesse komen bij zitten, het lijkt dus echt wel goed te gaan met de knuffel.

Hij is érg blij weer thuis te zijn, en ik ben érg blij mijn beestje terug te hebben ;)

En nu moet ik jullie laten, want ik heb hem om 19:45 verse kip beloofd :ha

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#47 Geplaatst 10 april 2009 - 19:44

Beterschap voor Zwartje! Geef hem een dikke knuffel van mij!

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#48 Geplaatst 10 april 2009 - 19:45

Oei, 't is tijd dus..go go go! :LOL:
Blij dat hij nog alles binnenhoudt..hij is inderdaad vermagerd...maar hopelijk komt alles goed nu! Hij zal wel genieten van de "unlimited access".. :d

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#49 Geplaatst 10 april 2009 - 19:47

Den sukkel, verwen hem maar goed!

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#50 Geplaatst 10 april 2009 - 19:49

Spoei je dan maar! Hij is wel afgevallen, het lijkt wel een kittentje zo.
Dat komt er weer heel snel bij aan dit tempo hè. :flower: een bloemeke om de pijn wat te verzachten....

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#51 Geplaatst 10 april 2009 - 19:52

Ja hé, t'is enorm goed te zien aan zijn hoofdje!!!

Hij was trouwens zeer braaf bij de dierenarts. Niemand die er iets van snapt. :louche:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#52 Geplaatst 10 april 2009 - 19:52

Met zo'n luxeverzorging zal hij er wel snel bovenop zijn ;)
veeel beterschap voor hem en een dikke knuff :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 10 april 2009 - 19:52

Gelukkig heeft hij niet meer moeten overgeven :thumb: , we blijven duimen voor een spoedig herstel
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#54 Geplaatst 10 april 2009 - 19:53

Veel beterschap voor zwartje :hug:

Asunto
Asunto
  • 834 berichten
  • 5 katten

#55 Geplaatst 10 april 2009 - 20:01

Och arme zwartje, ik duim ook voor een spoedig herstel

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#56 Geplaatst 10 april 2009 - 21:06

Hopelijk herstelt hij snel!

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#57 Geplaatst 10 april 2009 - 21:12

duimen voor zwartje!!
:thumb:
de arme poezel met zijn kale buikje... gelukkig is het lente en gaat zn buik nu niet bevriezen als hij buiten gaat :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#58 Geplaatst 10 april 2009 - 23:22

Klein vraagje: plasjes zijn er hier al uitgekomen, maar niets meer. Nu heeft de poes voor het eerst echt gegeten vandaag (vanaf 10u) sinds zondag. Hij gaat ook veel liever buiten, dus heb ik voor de zekerheid zijn kattenbak maar met javel gewassen en verschoond. Ik moet me denk ik nog geen zorgen maken, maar wanneer zou ik toch iets meer moeten zien?

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#59 Geplaatst 11 april 2009 - 00:13

ben blij dat het beter gaat met Zwartje! hopelijk blijft het beteren!
goh, kdenk dat je toch binnen de 24u na eten iets zou moeten vinden? :catnoknow
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#60 Geplaatst 11 april 2009 - 21:42

Update:

Het gaat ondertussen heel goed met Zwartje!

Ik was rond de middag even bezorgd dat hij nog niet zoveel gegeten had vandaag. Maar... hij heeft over twee dagen heen dus wel iets van een 380gr kipfilet op + nog een volledig bakje aan brokjes.

Deze avond heb ik geen primperan meer gegeven, kwestie dat het goed leek te gaan. Voorlopig heeft hij dan ook nog niet overgegeven. Goed nieuws dus :) Zijn cortisone daar is'm wel volledig tegen, groot drama als je dat moet geven, maarja... ;) Vandaag ook al iets van een 5u buiten gemogen, daar was hij héél blij mee. Hij is ondertussen ook al "deftig" naar de kattenbak gegaan en het zag er ook "deftig" uit. Al vond ie het wel heel curieus toen ik naast de bak in kwestie stond de juichen...

Ook van de buren een tip gekregen, een slager ietsje verder heeft er blijkbaar geen probleem mee om alle soorten vers vlees aan te voeren in kleine hoeveelheden voor poezels :LOL: Daar ga ik dus dinsdag nog eens naartoe, want ik denk er serieus over om alle sheba's te bannen (te vet) en een overdag-brokken 'savonds-rauw regime in te voeren.

Zwartje bedankt verder zeer gracieus voor alle beterschapswensen :)

Bewerkt door Vosse, 11 april 2009 - 21:43.
Reden van bewerken: Vergeten!