Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje: Mening gevraagd!

• Log in om te reageren
294 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#76 Geplaatst 13 april 2009 - 20:35

Het gaat hier ondertussen zeer goed met Zwartje :) Hij was gisteren wel héél kwaad voor zijn medicijn (teken dat hij betert hé). Een paar uur mokken was wel nodig, en geen knuffels willen, geen aandacht willen, alleen kwaad zijn op mij hé. Maar beter zo, in het begin was hij zo aanhankelijk, niet te doen. Precies of hij had schrik dat ik weer weg zou gaan ofzo.

Ondertussen sparen wij (letterlijk!!!!) de kip uit onze mond voor de poes. (Papa? vind je het erg als je 100 gr minder kip eet? Nee he? Ik doe ook mee!) Er komt véél lawaai uit de poes als hij Het Grote Bakje waar de kip in zit ziet boven komen. Ik ga'm dus wss op kip houden ipv sheba. Beter, niet?

Hij is vandaag héél de dag buiten geweest. Wel eens snel een hapje komen eten, maar hij is zo content nu met het weer en terug thuis te zijn :) Nu is hij net binnen, dus ik ga zodadelijk lekkers geven ;)

Deze foto's zijn van de eerste dag

IMG_1211.jpg

IMG_1212.jpg

IMG_1213.jpg

IMG_1214.jpg

IMG_1215.jpg

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#77 Geplaatst 13 april 2009 - 20:36

Lekker knabbelen zeg! Blij te horen dat hij terug de oude, mokkende Zwartje is! :jump: :dancer: :cheer:

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#78 Geplaatst 13 april 2009 - 20:36

:love3: :love3:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#79 Geplaatst 13 april 2009 - 20:38

:cheer: :cheer: :cheer:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#80 Geplaatst 14 april 2009 - 11:54

Daarnet telefoontje naar de d.a. gepleegd. Als hij zo snel beter is, denkt ze dat het goedaardig en niet kwaadaardig is.

Hij zal wss de rest van zijn leven medicijntjes moeten krijgen. Gelukkig zit ik nog maar 15 dagen ofzo in totaal op kot, dus moet mijn vader nog niet teveel inspringen ;) Vanaf maandag krijgt hij een lagere dosis, dan is het afwachten of hij niet hervalt. Dan moet ik na een weekje lagere dosis de da weer contacteren.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 14 april 2009 - 11:58

Hopelijk is het goedaardig, we duimen voor Zwartje
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#82 Geplaatst 14 april 2009 - 12:06

Super dat het zoveel beter gaat terug :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#83 Geplaatst 14 april 2009 - 12:33

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#84 Geplaatst 14 april 2009 - 12:41

Da's toch al goed nieuws! Nu hopen dat het ook met de lagere dosis beter zal blijven gaan!
Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#85 Geplaatst 14 april 2009 - 13:48

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#86 Geplaatst 14 april 2009 - 13:55

Go go zwartje! Super!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#87 Geplaatst 14 april 2009 - 14:00

Hebben de andere klanten in de slager mij toch wel uitgelachen zeker!!! :louche:
Vroeg de verkoopster "is't om te bakken? moet ik er kruiden bij doen?" dus ik zeg neen, 't is rauw voor de poes. Al die ander mensen mij aan't uitlachen, van is kittekat niet goed meer enzo.

ZEG! Ik voer mijn beest toch wel wat ik wil zekerst. Pfuhuh.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#88 Geplaatst 14 april 2009 - 14:21

Niks van aantrekken! Laat ze maar lachen. En nee, Kittekat is inderdaad niet zo goed nee. ;) Het rauwe vlees dat je gaat geven is stukken beter. Wees blij dat Zwartje t lust. Rauwe kip en kalkoen gaat er bij die van ons ook nog wel in, maar daar houdt het dan ook op. En ik wou zo graag volledig rauw geven. :(
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#89 Geplaatst 14 april 2009 - 14:35

Laat ze maar doen! Ik krijg het van zo'n mensen...
Weet je wat? Ik ben net te weten gekomen dat het broertje van mijn 2 katers enkel buiten leeft. Hij mag nooit binnen :censored: !!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#90 Geplaatst 14 april 2009 - 14:40

:o
Daar heb je ook geen katten voor hé... hier wonen er ook zo drie katten buiten. Vroeger mochten ze binnen, maar nu met de kindjes... :onzeker:

@Karolientje: Zwartje eet ook erg graag biefstuk ;) Hij is altijd zeer blij als wij fonduen :ha Maar als hij zo graag rauw eet, en dat dan toch beter is dan sheba, dan krijgt ie rauw ipv sheba he, zo simpel is het...