Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje: Mening gevraagd!

• Log in om te reageren
294 reacties op dit onderwerp
kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#91 Geplaatst 14 april 2009 - 15:34

Hij ziet er terug een pak beter uit! En weer wat bijgekomen, niet?
Hopelijk blijft het de goede kant opgaan. Duimen!

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#92 Geplaatst 14 april 2009 - 18:31

Zeg, niks van aantrekken..er zijn mensen die er niks van snappen!
Maar wel goed dat Zwartje het zeer goed doet!

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 15 april 2009 - 10:22

niks van aantrekken. Die mensen weten gewoon niet beter :LOL:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#94 Geplaatst 17 april 2009 - 14:06

Ondertussen is Zwartje al bijna terug op zijn zomer-gewicht en weegt hij weer goed door als je'm oppakt ;)

Hij is nu wel zo tuk op zijn verse kip, dat er véél gemopperd, gemekkerd, enz. wordt als die kip niet komt wanneer hij het wil. Wat ongeveer om het uur een groot stuk is. Als je hem laat doen zou hij gemakkelijk 400gr per dag op krijgen :o Hij is dus nu niet tevreden dat hij nog brokjes moet eten ook (sorry, maar elk uur verse kip is onhaalbaar en ik laat niet graag rauw vlees liggen doorheen de dag).

Als wij nu 's avonds eten wordt de keukendeur bewaakt door een Grote Moedige Sfinks. Zoals dat hoort volgens de mythes, stelt die je drie vragen. Volgens ons zijn dat de volgende:
"Is er nog kip?" (Ja/Nee)
Indien Ja: "Waarom ligt die dan niet op mijn bordje?" en dan "Maar ik ben toch helemaal niet gulzig? en wel héél erg lief en snoezelig en schattig en lief en schattig en snoezelig?"
Indien Nee: "Hoezo de kip is op???" en dan "Hoezo de slager is dicht op zondag? Wat is dat nu weer voor een flauw excuus?" gevolgd door "DIEPVRIESkip? :misselijk: "

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#95 Geplaatst 17 april 2009 - 14:24

:ha :ha :ha :ha
Ik zie het al voor mij!!
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#96 Geplaatst 17 april 2009 - 14:28

Yep ik ook met zo'n verontwaardigde Zwartjesblik... :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#97 Geplaatst 17 april 2009 - 16:52

:ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#98 Geplaatst 17 april 2009 - 17:05

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#99 Geplaatst 17 april 2009 - 17:14

Fijn dat hij weer helemaal de oude is. :)

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#100 Geplaatst 17 april 2009 - 19:11

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#101 Geplaatst 20 april 2009 - 20:05

Net langs geweest bij de d.a. Ik moet de RC Urinary S/O High Dilution geven in combinatie met een andere RC (bv sensible). Per dag mag Zwartje 50 à 100 gr kip. Geen kvv e.d., gewoon die kip.

Zijn nogal ambetante manier van doen nu is wss vanwege de medicatie. Zijn gewone karaktertje zou meer moeten terug komen vanaf dat de dosis verlaagd is. Vanavond de eerste lagere dosis geven.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#102 Geplaatst 20 april 2009 - 20:06

Ah..nu moet je toch die High Dilution geven en waarom dan?

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#103 Geplaatst 20 april 2009 - 20:09

omdat de gewone niet meer verkocht gaat worden. dus moet ik die twee mixen, dan krijg ik hetzelfde effect.

maar ik hoop dat zijn karaktertje snel weer is zoals voorheen. Nu wilt hij wel knuffelen, maar vanaf dat hij bij je zit wilt hij direct weg. Terwijl hij normaal elke nacht in mijn arme slaapt. Doet eigenlijk wel een beetje pijn, moet je jezelf heel de tijd zeggen dat dat de medicatie is :(

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#104 Geplaatst 20 april 2009 - 20:10

Da's inderdaad wel jammer..hopelijk merk je snel verschil hé met de lagere dosis..inderdaad niet plezant dat ze zich anders gedragen..ik hoop dat je asap je knuffeltje terug hebt!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#105 Geplaatst 20 april 2009 - 22:58

Daarnet toch vijf minuutjes kunnen knuffelen en dan kon er toch deftig gespin zonder staart geslaag van af ;)