Spring naar inhoud

- - - - -

Hindou s plas... up p6

• Log in om te reageren
122 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:47

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#77 Geplaatst 05 mei 2010 - 13:00

Arme Hindou :(

Goed dat je straks niet alleen bent, met 2 hoor je altijd meer.

Veel beterschap voor het ventje en sterkte voor jou :hug: Hopelijk is Hindou snel weer thuis.

Lisje
Lisje
  • 7.796 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 05 mei 2010 - 13:05

Was dit topic beetje uit het oog verloren, dacht dat het beter ging.
Arme Hindou, hopelijk komt alles snel in orde dat hij terug mee kan met je naar huis!!

Sterkte hoor, straks weet je hopelijk iets meer! :hug:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#79 Geplaatst 05 mei 2010 - 13:25

:hug:

Wanneer mag je hem gaan ophalen?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#80 Geplaatst 05 mei 2010 - 13:36

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#81 Geplaatst 05 mei 2010 - 13:52

Hopelijk komt het snel goed met Hindou. :(
Heel veel sterkte meis. :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 05 mei 2010 - 14:47

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 05 mei 2010 - 20:33

:hug: hij is zeker in goede handen ;)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#84 Geplaatst 06 mei 2010 - 08:03

Hindou is thuis ,
Hij was overgelukkig mij te horen en zien , zelfs pascale zag het

hij heeft kristallen en moet hem een maand aangepaste voeding geven , dus in porties , 2x/dag
en de rest dus ook .. en volgende week moet hij nog een spuit herhaalt krijgen

Gisteren als hij thuis kwam heeft hij natvoer gegeten ,
daarna alles weggezet en deze morgen met koreltjes maar hij heeft er maar weinig van gegeten ....

Ik hoop dat dat gaat lukkenwant ze zijn dat hier niet gewoon....

en merk nu al aan Hindou dat het met lange tanden is.....

Bewerkt door Ellenita, 06 mei 2010 - 08:04.

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#85 Geplaatst 06 mei 2010 - 08:10

heb hem nu apart even gezet met een potje met korrels gemengt met een half zakje nat
maar hij jankt de oren van mijn hoofd....

hoe pak ik dit aan?

want hij eet van de andere korrels ook niet he , nu als k sebiet ga werken gaat alles wel weg ....

pfffff
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#86 Geplaatst 06 mei 2010 - 09:42

Ellenita zei:

heb hem nu apart even gezet met een potje met korrels gemengt met een half zakje nat

hoe pak ik dit aan?

want hij eet van de andere korrels ook niet he , nu als k sebiet ga werken gaat alles wel weg ....

pfffff

Oei, Caspertje had dit probleem ook, hij wilde zelfs die natte voeding niet, tot ik heel de bende op die korrel zette is hij mee beginnen eten en tot hier toe vinden ze de korrels lekker, enkel een dure situatie voor ons, maar langs de andere kant beter zo dan dat ik m'n caspertje terug ziekjes zou maken, en DA kosten komen duurder uit dan de voeding, zo bekijk ik het
Na een dik half jaar ben ik wel beginnen mengen met de gevoelige maag van hill's dwz 2 scheppen speciaal dieet voer en een kleine schep van die hill's, dus de dieetvoeding is nog steeds hoger dan de gewone voeding, maar kwil het totaal niet meer meemaken dat ie weer terug binnen moet

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#87 Geplaatst 06 mei 2010 - 12:52

Ellenita zei:

hoe pak ik dit aan?

pfffff

Ik denk dat je gewoon even moet door bijten, niet toegeven. Ik weet dat het niet gemakkelijk zal zijn, maar het is wel het beste voor zijn gezondheid, alleen beseft hij dit zelf niet hé. Als hij liever het natvoer heeft dan de korrels, zou ik het voorlopig met natvoer proberen, dit bevat dan toch ook extra vocht. At hij graag de carnibest ? Want rauwvoer kan je ook niets mis mee doen voor zijn nieren hé ;)
Het is vooral je schuldgevoel dat opspeelt, maar je doet er echt het beste aan om de raad van de DA op te volgen, ook al is het voor jou gevoel nu even moeilijk :rub: :rub: :rub: :geluk: :geluk: :geluk: .
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#88 Geplaatst 06 mei 2010 - 13:28

Ik heb niet genoeg natvoer om tot volgende week toe te komen

hij vertikt alles te eten en krijg hem niet opgepakt om apart te zetten ,
hij loopt gewoon weg ,
en gaat vd andere voeding dan eten
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#89 Geplaatst 06 mei 2010 - 13:31

Meng onder zijn brokjes ook een deeltje van de brokjes die hij gewoon is. Als hij echt honger heeft zal hij ze wel eten hoor. Maar ik zou hem geen extra stress bezorgen door hem apart te zetten. Bied hem zijn brokjes aan en als hij niet wil eten, doe je ze na een half uurtje weg.
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#90 Geplaatst 06 mei 2010 - 16:53

zelfs dat is niet te doen.......

heb de rest gegeven en hij is mij daarna tot boven gevolgd en heeft dan toch een beetje gegeten , rustig alleen met de deur dicht in mijn buurt
Dit wordt nog een zwaar gevecht.....
Geplaatste afbeelding