Spring naar inhoud

- - - - -

Vraagje ivm groeiproces

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 08 mei 2010 - 11:35

Sterilisatie is inderdaad zo definitief, maar eigenlijk is Mystic ook niet zo vaak en lang krols. Het is nog maar 1 keer voorgevallen, daarvoor was ze maar een aantal dagen krols en eigenlijk stil krols. Wij merkten enkel aan haar dat ze krols was door haar lieve kopjes en de extra aandacht die ze kwam vragen.
De pil ben ik zo geen voorstander van als ze zelf nog geen nestje heeft gehad en ze misschien in de toekomst wel een nestje gaat krijgen... Lijkt me wel inderdaad nodig als blijkt dat ze vanaf nu elke keer zo lang en zo luid krols gaat zijn, maar als ze niet zo vaak en zo lang krols is, is dat dan echt nodig of niet direct?
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 08 mei 2010 - 13:43

Spanishke zei:

Sterilisatie is inderdaad zo definitief, maar eigenlijk is Mystic ook niet zo vaak en lang krols. Het is nog maar 1 keer voorgevallen, daarvoor was ze maar een aantal dagen krols en eigenlijk stil krols. Wij merkten enkel aan haar dat ze krols was door haar lieve kopjes en de extra aandacht die ze kwam vragen.
De pil ben ik zo geen voorstander van als ze zelf nog geen nestje heeft gehad en ze misschien in de toekomst wel een nestje gaat krijgen... Lijkt me wel inderdaad nodig als blijkt dat ze vanaf nu elke keer zo lang en zo luid krols gaat zijn, maar als ze niet zo vaak en zo lang krols is, is dat dan echt nodig of niet direct?

Als ze niet hevig, noch vaak krols is lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat ze zo klein/mager is door krolsheden. Dan is het niet groeien mss eerder erfelijke aanleg ofzo. Misschien is zij gewoon het kleine dropje van de familie... Ok, katten stoppen niet prompt op 1 jaar met groeien, maar kilo's en kilo's zal ze er nu wel niet meer aankomen denk ik.
In haar geval is pil ook niet nodig denk ik, maar dat is iets dat jij enkel zal kunnen inschatten ;)