Spring naar inhoud

- - - - -

Fier op onze vent

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1 Geplaatst 29 april 2010 - 08:40

Onze Hobbes is altijd een schuchtere kat geweest. Niet naar ons toe (in het begin wel hoor), bij ons is hij een echte knuffelkont, maar naar anderen toe, die zagen hem eigenlijk nooit. Maar vorige week zaterdag toen mijn vriendin er was, ging hij niet snel snel achter de zetel, maar bleef hij mooi toekijken. En na een tijdje kwam hij af en mocht mijn vriendin hem ook aaien. En gisteren kwam mijn ma mee boven, en weer ging hij niet lopen. En toen ik hem aanhaalde kwam hij ook mee en kon ze hem aaien. Ik zal nu ni zeggen dat hij superenthousiast komt afgelopen, maar dit is toch al wel een hele verbetering. Ben echt fier op ons mannetje :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 29 april 2010 - 09:03

Ik heb hier ook een dame rondlopen die heel schuw was. Echt was, nu komt ze het bezoek besnuffelen en verstopt ze haar niet meer.

:thumb: goed zo hobbes

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 29 april 2010 - 09:25

Dat is leuk :) , hier is Spano ook zo, hij komt pas af naar de mensen als hij ze kent anders zie je hem niet en als je hem ziet dan is hij een hele grote knuffelbeer.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 29 april 2010 - 10:13

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 29 april 2010 - 13:26

:thumb: :thumb: :thumb:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 29 april 2010 - 13:28

:LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 29 april 2010 - 16:13

:LOL: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag