Spring naar inhoud

- - - - -

Blackie is toch niet zo goed!?

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#16 Geplaatst 30 april 2010 - 14:41

ja ik denk dat ik dan toch maar even zal gaan naar mijn dierenarts want ben er echt niet gerust op... maar zou wel eerst eens zijn koorts willen meten dus in de poep en is dat hetzelfde of bij de mens dat vanaf 38 graden koorts is??

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#17 Geplaatst 30 april 2010 - 14:45

Dit is niet zoals je verwacht na een castratie!
Heb je naar het wondje kunnen kijken, ziet dat er mooi uit?
Temperatuur is normaal 38,5° max 39,5°,
Hij zou nu toch wat moeten eten en drinken, en de kattenbak gebruiken.
Als je twijfeld, of zelf geen temperatuur kan meten zou je misschien beter langs de dierenarts(andere) gaan!
Veel beterschap!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 30 april 2010 - 19:01

Ik zou ook terug naar de DA gaan als je zo twijfeld. Misschien een andere DA voor een 2de opinie. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#19 Geplaatst 01 mei 2010 - 09:58

:geluk: :geluk: :geluk:

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 01 mei 2010 - 11:50

:( oei zou lieve naar dierenarts gaan voor te laat is
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#21 Geplaatst 01 mei 2010 - 13:58

Ben gisteren toch nog naar dierenarts geweest maar hij vond niks hij denkt dat hij mss niet goed tegen de verdoving kan en dat het daarom wat langer duurt voor hij trg beter is...pff... aan de wonde was ook nix te zien dusja zal mijn verbeelding dan maar zijn zeker...dierenarts zei wel als ik vind dat hij maandag nog raar doet ik moet trg komen voor bloed enzo te trekken en eventueel een foto van zijn achterpoten omdat ik vind dat hij moeite heeft met springen enzo...

Kzal dus maar afwachten tot maandag en hopen dat hij beter word ,over geven heeft hij al de hele tijd niet meer gedaan dus dat is al goed en hij eet en drinkt trg beter maar nog altijd niet echt veel en hij slaapt nog hèèl veel maar komt toch al trg bij me liggen enzo dus mss heeft dierenarts wel gelijk...

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 01 mei 2010 - 14:34

hopelijk is je poezel snel beter :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:29

Hopelijk is het inderdaad niets ernstig :geluk: :geluk: :geluk: . Misschien zijn de draadjes een beetje strak aangetrokken waardoor dit trekt als hij wil springen :catnoknow
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#24 Geplaatst 03 mei 2010 - 16:06

ik denk dat het idd dat zal zijn PeggyJ

Met blackie gaat het veel beter ,hij doet nu trg normaal en speelt zelfs al trg. Pak van mijn hart hoor want ik was echt ongerust. Maar alles trg oke hij eet en drinkt goed is trg wat actiever en bij het springen heeft hij duidelijk minder last.

:)

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#25 Geplaatst 03 mei 2010 - 16:11

Dat is goed nieuws!!

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 03 mei 2010 - 17:52

:thumb: :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 04 mei 2010 - 18:32

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding