Spring naar inhoud

- - - - -

Met Wardje op bezoek in rusthuis

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
41 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#1 Geplaatst 29 april 2010 - 12:41

Meneertje was echt super charmant toen we op bezoek gingen in het rusthuis..
Hij had het helemaal naar zijn zin in de mevrouw haar bed.
SL372367.JPG

SL372368.JPG

SL372372.JPG

SL372425.JPG

SL372439.JPG

SL372444.JPG

SL372476.JPG

SL372486.JPG

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 29 april 2010 - 12:46

Oooh wat tof van jouw, mag ik vragen, doe je dat gewoon voor iemand die je niet kent?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 29 april 2010 - 12:58

Ik ben zorgkundige van beroep bij dementen, hier was ik op bezoek in het rusthuis waar ik mijn stage gedaan had. Daar was een dement mevrouwtje die altijd heel gek was geweest van poezen (haar hele kamer hangt dus ook vol met poezenfoto's) dus dacht ik van eens met Ward op bezoek te gaan omdat hij heel sociaal is. Twas echt een heel vertederende ervaring.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 29 april 2010 - 12:58

Heel leuk

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 29 april 2010 - 13:02

Amelie zei:

Ik ben zorgkundige van beroep bij dementen, hier was ik op bezoek in het rusthuis waar ik mijn stage gedaan had. Daar was een dement mevrouwtje die altijd heel gek was geweest van poezen (haar hele kamer hangt dus ook vol met poezenfoto's) dus dacht ik van eens met Ward op bezoek te gaan omdat hij heel sociaal is. Twas echt een heel vertederende ervaring.

Oooh dat vind ik nu zo mooi van jouw, fantastisch dat je dit doet, dat doet mij echt iets! :love3:
Hele mooie foto's! :love3: :heart:
En heeft ze gereageert?

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 29 april 2010 - 13:15

Amelie zei:

Zo geweldig. Ik krijg er zelfs tranen van in mijn ogen. :thumb: jij bent een super mens!

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*