Spring naar inhoud

- - - - -

Met Wardje op bezoek in rusthuis

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
41 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#1 Geplaatst 29 april 2010 - 12:41

Meneertje was echt super charmant toen we op bezoek gingen in het rusthuis..
Hij had het helemaal naar zijn zin in de mevrouw haar bed.
SL372367.JPG

SL372368.JPG

SL372372.JPG

SL372425.JPG

SL372439.JPG

SL372444.JPG

SL372476.JPG

SL372486.JPG

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 29 april 2010 - 12:46

Oooh wat tof van jouw, mag ik vragen, doe je dat gewoon voor iemand die je niet kent?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 29 april 2010 - 12:58

Ik ben zorgkundige van beroep bij dementen, hier was ik op bezoek in het rusthuis waar ik mijn stage gedaan had. Daar was een dement mevrouwtje die altijd heel gek was geweest van poezen (haar hele kamer hangt dus ook vol met poezenfoto's) dus dacht ik van eens met Ward op bezoek te gaan omdat hij heel sociaal is. Twas echt een heel vertederende ervaring.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 29 april 2010 - 12:58

Heel leuk

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 29 april 2010 - 13:02

Amelie zei:

Ik ben zorgkundige van beroep bij dementen, hier was ik op bezoek in het rusthuis waar ik mijn stage gedaan had. Daar was een dement mevrouwtje die altijd heel gek was geweest van poezen (haar hele kamer hangt dus ook vol met poezenfoto's) dus dacht ik van eens met Ward op bezoek te gaan omdat hij heel sociaal is. Twas echt een heel vertederende ervaring.

Oooh dat vind ik nu zo mooi van jouw, fantastisch dat je dit doet, dat doet mij echt iets! :love3:
Hele mooie foto's! :love3: :heart:
En heeft ze gereageert?

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 29 april 2010 - 13:15

Amelie zei:

Zo geweldig. Ik krijg er zelfs tranen van in mijn ogen. :thumb: jij bent een super mens!

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#7 Geplaatst 29 april 2010 - 13:21

Oooh zo tof van je!! :b
Ze heeft er vast van genoten en zo te zien Wardje ook! :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#8 Geplaatst 29 april 2010 - 13:25

Solotje zei:

:heart:
En heeft ze gereageert?

Ja ze, ze heeft zijn leibandje een hele tijd vastgehouden en hem veel geknuffelt. Haar dochter was er ook bij en die was helemaal ondersteboven :) ik heb enkele van de foto's int groot uitgeprint en boven haar bed gehangen.

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 29 april 2010 - 13:31

Wat leuk zeg!

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 29 april 2010 - 13:32

Super tof!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 29 april 2010 - 13:52

Echt geweldig van je, chapeau! :) :thumb: En wat fijn dat de dame er van genoten heeft. Geef Ward ook maar een dikke knuffel, dat heeft hij zeker verdient. ;) :heart:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 29 april 2010 - 14:04

Oh wat super van jou en Wardje! Jullie verdienen een medaille! :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#13 Geplaatst 29 april 2010 - 14:16

Jammer dat zieken en bejaarde mensen afscheid moeten nemen van hun geliefde huisdieren als ze ergens "opgenomen" moeten worden he...
Losstaand van hun miserie komt het verdriet van de scheiding er nog eens bij, zowel voor hen als voor het huisdier...
Pas op! Ik begrijp dat er over hygiƫne gesproken wordt, maar anderzijds zijn poezen zo'n propere dieren... en het is al meermaals bewezen dat poezen (ook andere dieren) een rustgevend effect hebben op mensen...
Dit vrouwtje heeft op dat moment waarschijnlijk in haar ogen de mooiste dag van haar leven gehad... en haar dochter zal zeker en vast ook tevreden geweest zijn haar moeder even zo gelukkig te zien... mag er niet aan denken dat wij later ooit ook zo moeten leven... hopelijk komt er dan ook iemand langs met een poezel... je hebt een paar mensen gelukkig gemaakt...

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#14 Geplaatst 29 april 2010 - 15:09

fantastisch :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 29 april 2010 - 15:27

:LOL: :LOL: :LOL: , ik ben voorstander van dieren-therapie in rusthuizen. Er zijn zoveel bejaarden die echt opfleuren bij het zien van dieren. Toen ik nog in het rusthuis werkte, ging ik op een vrije dag ook regelmatig in het park rond het rusthuis wandelen met de honden, en je staat echt versteld hoeveel mensen je dan aanspreken en naar je toekomen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag