Spring naar inhoud

- - - - -

Nooit in de bak.

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 09 april 2009 - 10:24

je weet toch op voorhand als je een beestje in huis haalt dat je er geld moet insteken voor sterelisatie of castratie of als het ziek w ....

extra kattenbak zetten
is het medisch?
al nr de DA geweest?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 09 april 2009 - 13:24

het lijkt me inderdaad dat je veeel te weinig kattenbakken hebt voor al je katten.
Zet er gewoon eens een paar bij en zien wat hij dan doet.

nog even een :off: vraagje:
Waarom is je kater niet gecastreerd als hij naar buiten gaat? Zijn de andere poezen? Zijn die dan gesteriliseerd? Of zijn ze allemaal familie van mekaar?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 09 april 2009 - 13:35

2 bakken voor 6 katten is helemaal niet voldoende.
Eigenlijk is het inderdaad voor iedere kat een bak + 1 bak extra.
Ik heb 3 katten en hier lukt het perfect met 2 bakken. Ze worden meermaals per dag uitgeschept.

Ik zou nog wat bakken bij zetten en andere kattenbakvulling proberen. Ik raad je klontervormend zand aan. Dan kan je de bakken veel properder houden.
Ikzelf gebruik Pet Plus en ben er erg tevreden over.

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 09 april 2009 - 13:38

tygertje zei:

ons prutske, plast van tegenwoordig overal, zelf op haar droge voeding, ik weet er mij echt geen raad meer mee. Ik begin er echt depri van te lopen, ik zie da beestje zo graag maar op deze manier is het niet te doen, ik weet mij echt geen raad meer, en geld voor zo een kattenpsycholoog of sterelisatie heb ik niet, wat moet ik toch doen met ons prutske.
:cry: :cry: :cry:

Gelieve niet overal dezelfde vraag te stellen.
Je hebt reeds een topic geopend over het plasprobleem van Prutske. Daar zijn er reeds tips gegeven. Heb je nog vragen, dan kan je dat altijd in je eigen topic vragen.

Geplaatste afbeelding