Spring naar inhoud

- - - - -

Lasermuis

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1 Geplaatst 29 april 2010 - 22:56

Ik heb Syrah nog nooit zo gek gezien als nu ik die lasermuis in huis heb gehaald (gekregen van zooplus)!
http://www.zooplus.n...baterijen/25439
(Moest ik weten hoe ik een filmpje kan posten...privéles iemand?)
Ze spurt heel het appartement op en neer, boven en onder! Die krabpaal roefel roefel op en af, echt grappig om te zien :d
En als ik het dan beu ben en stop dan kijkt ze nog een hele tijd naar de plek waar het lichtje net was en miauwt ze zielig, echt om medelijden mee te krijgen, ze snap het helemaal niet! :-k

Echt iets voor siamezen denk ik ook, met een simpele poslbeweging moeten ze meters crossen...tip Solotje :d

Bewerkt door sneeuwwitje, 29 april 2010 - 22:57.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 29 april 2010 - 23:06

Hier zijn ze daar ook helemaal zot van, en dan kunnen ze achterna nog uren zoeken van waar is dat lampje nu henen? Wel plezant want zelfs pimmeke die 19j is speelt nog ferm mee. :thumb:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 29 april 2010 - 23:12

onze jongens zijn er ook dol op :)

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 30 april 2010 - 01:04

Hier zijn ze er ook van :) Bovendien moet je er zelf niet veel moeite voor doen :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Kattenhuis_*
Guest_Kattenhuis_*

#5 Geplaatst 30 april 2010 - 04:44

Die lijkt mij leuk. Gewoon laserlampje vinden ze hier ook leuk. :LOL:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#6 Geplaatst 30 april 2010 - 07:58

elmo is het nogal snel beu, het is leuk voor twee minuten, maar dan geraakt hij gefrustreerd omdat hij het niet te pakken krijgt :ha en eigenlijk is hij meer geïnteresseerd in waar het lichtje vandaan komt :ha die moet echt speelgoed hebben dat hij kan vastnemen :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 30 april 2010 - 08:05

Hier zijn ze er zot van ,
als k het wegleg blijven ze erachter zoeken
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#8 Geplaatst 30 april 2010 - 10:27

sneeuwwitje zei:

Ik heb Syrah nog nooit zo gek gezien als nu ik die lasermuis in huis heb gehaald (gekregen van zooplus)!
Kattenspeelgoed en kattenaccessoires goedkoop bij zooplus: Catch the Light - Trixie laserpointer
(Moest ik weten hoe ik een filmpje kan posten...privéles iemand?)
Ze spurt heel het appartement op en neer, boven en onder! Die krabpaal roefel roefel op en af, echt grappig om te zien :d
En als ik het dan beu ben en stop dan kijkt ze nog een hele tijd naar de plek waar het lichtje net was en miauwt ze zielig, echt om medelijden mee te krijgen, ze snap het helemaal niet! :-k

Echt iets voor siamezen denk ik ook, met een simpele poslbeweging moeten ze meters crossen...tip Solotje :d

Onze gedragstherapeute heeft daar iets op gezegd... dat laserspeeltje is ideaal, daar reageren ze inderdaad te gek op... MAAR eigenlijk als je ermee stopt, dan moet je ERGENS op stoppen.. bijvoorbeeld op een ander speeltje schijnen, of op een snoepje, of op eten... anders snappen die dieren niet waar het "ding" gebleven is en dan blijven sommige poezen zoeken en sommigen worden er zelfs een beetje "gek" van...
Vandaar dat zij waarschijnlijk zo zielig miauwt... Ze snapt er inderdaad niks van! als je ze dan beloont door op iets anders te eindigen, dan kan ze dat beter plaatsen en snappen... het proberen waard he? :d

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 30 april 2010 - 10:41

Roske is er ook letterlijk zot van :LOL:
Mijn vriend vind het super leuk om zo met hem te spelen :) roske is niet te stoppen dan, blijft ook achter het lampje zoeken als we ermee stoppen, dus meestal "pak" ik zogezegd het lampje en laat ik mijn hand zien, zo van "het is weg, ik heb het opgeraapt" of hij het snapt weet ik niet maar vind het o zo zielig als hij er blijft achter zoeken. En meestal geef ik hem erna een snoepje zodat zijn aandacht wat afgeleidt is maar als zijn snoepjes op zijn, tja dan moet hij weer zijn lampje gaan zoeken e :LOL:

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 30 april 2010 - 11:23

Hier zijn ze er ook zot van. Alleen vind ik het wel steeds zielig dat ze het eigenlijk nooit kunnen pakken. Dus, goeie tip van je Nadine! :)
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#11 Geplaatst 30 april 2010 - 18:48

Ja Nadine dat ga ik ook eens proberen! Syrah is niet echt een "speeltjesfan' , alleen de hengel vind ze ook nog leuk, en deze dus! joepie! :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 30 april 2010 - 19:20

:dance: :dance: :dance: ? hier is het ook een groot succes, en ik gebruik het nu momenteel vooral om Nette af te leiden als ze kattekwaad uitsteekt, anders moet ik te vaak recht staan uit de zetel :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#13 Geplaatst 30 april 2010 - 19:23

PeggyJ zei:

:dance: :dance: :dance: ? hier is het ook een groot succes, en ik gebruik het nu momenteel vooral om Nette af te leiden als ze kattekwaad uitsteekt, anders moet ik te vaak recht staan uit de zetel :oops:

:ha