Spring naar inhoud

- - - - -

Eindelijk!!! Morgen mag ik hem gaan halen!!!!

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#46 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:36

kiki zei:

Sjieke bak Wendy!
Ik zie je achter 't stuur zitten, vensterke open, wapperende haren en bonke bonke boing, driving disco! :lachen: :party:
Proficiat hé meid, is maar een grapke, je kent me hè;

En dan komt ze mij uithalen en rijdt ze toch bij jou. Zie je ons al zitten? Dan komen we aangevlogen :mrgreen:

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#47 Geplaatst 06 mei 2010 - 21:13

brit zei:

thx

ja die wilde niet onderdoen hé mijn swift valt zo op dat diene nen sport ds3 wilde lol
mannen hé!!!
hihi de swift blijft tog nr1 alhoewel ik als zware :x chauffeur een iets zwaardere motor zou willen(swift is een 1300, 70 pk) maarja het zijn minder boeten in de bus :)

Haha mannen he, ja die van mij is een 91 pk :)

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#48 Geplaatst 06 mei 2010 - 21:14

Lies zei:

En dan komt ze mij uithalen en rijdt ze toch bij jou. Zie je ons al zitten? Dan komen we aangevlogen :mrgreen:

ahja natuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#49 Geplaatst 07 mei 2010 - 08:59

Veel plezier ermee in elk geval, zo een splinternieuwe auto is echt leuk, wij maken al de hele week zoveel mogelijk nutteloze ritjes :ha

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#50 Geplaatst 14 mei 2010 - 01:03

onze auto is geariveerd juist moeten we nog w8en op de papieren dus hopelijk volgende week
zijn hem gaan bekijken en amai hij is een echte uitblinker hoor :)
ik denk dat men vriend veel zen sleutels gaat mogen zoeken lol (zal er mee weg zijn) :x :x :x :x
heb je je swift al? :)

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#51 Geplaatst 27 mei 2010 - 09:45

Morgen mag ik mijn autootje gaan halen!!!! Happy happy happy :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: