neurologisch probleem
#16 Geplaatst 02 mei 2010 - 15:47
HIj is wel al wat beter maar nog niet in orde , hij rolt niet meer constant als hij wil kruipen maar begint weer te kruipen al is het wel in cirkels soms als hij moeite doet kan hij wat vooruit zonder af te wijken.
Het drinken gaat ook maar moeizaam je moet het er echt gaan induwen en het lijkt alsof hij soms vergeet hoe hij moet zuigen .
Hij zuigt dan een keer of 4 en stopt met de speen in de mond en blijft dan zo stil zitten als ik dan weer wat stimuleer begint hij te bijten en lukt het maar moeizaam om terug te zuigen .
Ik leg hem soms ook aan de tepel en daar zuigt hij ook een keer of 3 hij begon zelfs een paar keer met de pootjes te duwen maar dan stopt hij weer .
Hij woog toen hij binnen ging 160gr dan toen hij terug kwam 146gr en vandaag 154 .
#17 Geplaatst 02 mei 2010 - 18:23

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#18 Geplaatst 05 mei 2010 - 14:23

Het katje is al veeeel beter ze heeft nog een spuitje gekregen en ze draait niet meer constant naar rechts en ze drinkt terug zelfstandig bij mamapoes al geef ik haar soms wel nog wat bij om zeker te zijn ze weegt alweer 172gr dus alles komt goed , vrijdag nog een spuitje en dan is de kuur voorbij.
Hier dus een happy end

#19 Geplaatst 05 mei 2010 - 16:52

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#20 Geplaatst 05 mei 2010 - 18:17

Groetjes. Ina

#23 Geplaatst 19 mei 2010 - 10:31
Hij is blind aan 1 oog want de pupil blijft groot staan en reageert niet op licht dus daarom dat hij altijd naar 1 kant loopt .
#25 Geplaatst 21 mei 2010 - 14:49
Echt jammer maar ben wel blij dat we ( dierenarts en wij ) niet meteen opgegeven hebben want hij leeft toch nog en hoe groter hij wordt hoe beter het zal gaan hoop ik.
Hij blijft alleszins bij ons , niemand die hem zou willen en zeker niemand die hem zou krijgen

#27 Geplaatst 21 mei 2010 - 16:16
kans krijgt bij jullie