Spring naar inhoud

- - - - -

Maken jullie soms ruzie over de dieren?

• Log in om te reageren
84 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#16 Geplaatst 01 mei 2010 - 16:15

Ja en als ze zagen dan moeten ze het maar zelf doen hé!
Wij zijn toch geen slaafjes zeg!

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 01 mei 2010 - 16:27

Amai, niet min...

Hier eigenlijk, hmmm, Steven zei daarnet wel: amai Anaïs verliest veel haar. En ik zeg ja ik heb juist gestofzuigd... Zei hij: "ik zal straks de stofzuiger nog is pakken se"
Oké, of hij dat werkelijk zal doen, das nog iets anders. Maar het is blijkbaar al veel dat hij niks van schuld ofzo op mij schuift! Voor de rest zaagt hij nooit eigenlijk... Nu ja we hebben ook maar 1 poezie, maar daar heeft ie nog nooit over gezeurd...

Verder zou hij graag een hond willen, dus ik denk dat hij het allemaal wel ziet zitten met diertjes. En ook nog graag een papegaai in huis (en hij weet dat dat stof maakt dus ja). Dus geen klagen over men venteke :love:

Ik zou er wel is over praten, want ik denk dat het op een bepaald moment té veel gaat worden... Beter nu al eens erover praten, dan wanneer de emmer is overgelopen. :hug:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 01 mei 2010 - 16:49

Peter zeurt eigelijk nooit over de beesten hoor, gelukkig niet, niet dat hij nooit zeurt maar niet over de beesten haha..
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 01 mei 2010 - 16:55

alle dagen :( :cry:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#20 Geplaatst 01 mei 2010 - 16:56

Geen ruzie hier. Hij zegt al eens dat er veel haar ligt, maar dat zeg ik soms ook. :ha Met 11 katten vliegt er al terug haar rond als je heel je stofzuigronde nog niet eens klaar hebt :roll: Dat weet ik en dat weet hij ook. Geen gezeur erover hier.

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#21 Geplaatst 01 mei 2010 - 17:05

Hier ook geen gezaag over de poezen behalve over Zorro de hamster en ocharme da beestje slaapt 90 procent vd dag O:)

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#22 Geplaatst 01 mei 2010 - 17:13

Wat kan een hamstertje veroorzaken dan?

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 01 mei 2010 - 17:17

Pixel zei:

Wat kan een hamstertje veroorzaken dan?
geur en een vuil kotje :misselijk:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 01 mei 2010 - 17:35

Hier ook nooit gezeur over de dieren, integendeel zelfs.
Als ik sommige verhalen lees :trance: :trance: , daar zou ik echt niet mee om kunnen. Als je vriend naar de WC gaat, dan ruik je dat ook hoor. Misschien moet je hem zelf ook eens meer confronteren met zijn haarverlies en dat het stinkt als hij juist een grote boodschap deed :catscratchhead . Ik zou me alleszins niet laten doen, hij heeft in samenspraak met jou voor de dieren gekozen, het is niet zo dat je ze in huis hebt gehaald zonder zijn mede-weten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 01 mei 2010 - 17:36

Oei Marina, bij mij is het dan nog zo erg niet...
Hij zal mij nooit verwijten dat ik hier niet genoeg doe hoor, want hij zegt zelf dat hij weet dat ik veel schoonmaak en hij doet dat hier ook wel eens (stofzuigen, vaat en opruimen dan :d ). Hij helpt af en toe ook wel eens met eten maken en was ophangen en zo'n dingen...

Hij zegt zelf dat hij weet dat ik veel schoonmaak, maar hij vindt het vooral vervelend dat het na vijf minuten terug vuil is en dat is eerlijk gezegd ook zo. Ze lopen dan eens achter elkaar of gaan dan spelen en dan vliegen de haren weer in het rond :o
Ik vind dat soms ook wel vervelend, maar ik maak mij daar niet zo druk in omdat ik hen zo graag zie :love3:

@ Peggy: dat confronteren is al duizend keer gebeurd. Jij stinkt ook al je scheten laat en jij doet dat met opzet, jij verliest ook haar en jij kan het zelf uit de borstel halen en je doet het niet (de katten kunnen dat niet), jij morst soms ook dingen waarvan het daar blijft liggen tot ik het weg doe,...

@ sneeuwwitje: ik zeg dat dan ook. Als de stront stinkt, waarom wacht je dan tot ik thuis ben om het uit te halen? hihi

Bewerkt door Mieke'tje, 01 mei 2010 - 17:39.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 01 mei 2010 - 18:59

Ik heb hier ook zo'n gediplomeerde zaag...! :censored:
't Gaat wel niet zozeer over de katten, maar over ALLES............ :wall:
Ik wil je geen schrik aanjagen hoor, maar dat gezaag wordt alleen maar erger met ouder worden.. Hij doet ook absoluut niks in het huishouden, hij werkt lange uren. Het werk in de tuin is we 100% voor hem.

Over de poezen is het dan meestal van "hey Lut, er heeft er hier weer ene overgegeven", of "er ligt kaka naast de bak", of "de bak stinkt", of "waar zijn al die mandjes voor nodig, ze kunnen toch in de zetel liggen??". Maar dat er dan meer haar in de zetels zal hangen en dus ook op zijn kleren, daar is dan niet te zake :wall: .

Hij speelt er graag mee, en houdt ervan als ze op zijn schoot komen knuffelen; dan zijn het "onze katten". Maar als er dus een haarbalof overgeefsel ligt, dan is het "Kuis dat eens op, 't zijn jouw katten !!"

Mannen he!!!! :bleh:

Bewerkt door Lut, 01 mei 2010 - 19:01.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#27 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:07

Helemaal geen last van. Lang leven het vrijgezellige leven!
En bezoek of mijn familie klaagt niet over mijn katten. Ze zijn het al gewoon :)

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#28 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:12

No man in this house! Behalve zeppe en musti en mijn papa... en dan ook nog mijn broer :catscratchhead

Bewerkt door MZ_forever, 01 mei 2010 - 19:14.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:14

hier ook geen last van \ behalve soms een zagende moeder :LOL: maar die is het aan t afleren want ze weet hoe heilig mijn diertjes zijn!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#30 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:18

Heb ik gelukkig geen last van mijn man is gek op alle katten en de 2 honden. Ik hoor hem ook nooit klagen als ik weer eens iets heb gekocht voor de katten. Hij is iemand als ik ergens bij sta te kijken eerder zegt als je het mooi vind en je denkt dat de katten ermee spelen moet je het halen. En het is echt niet zo dat we geld zat hebben hoor ook wij moeten opletten maar voor de dieren is niks te veel gelukkig :dance: