Maken jullie soms ruzie over de dieren?
#16 Geplaatst 01 mei 2010 - 16:15
Wij zijn toch geen slaafjes zeg!
#17 Geplaatst 01 mei 2010 - 16:27
Hier eigenlijk, hmmm, Steven zei daarnet wel: amai Anaïs verliest veel haar. En ik zeg ja ik heb juist gestofzuigd... Zei hij: "ik zal straks de stofzuiger nog is pakken se"
Oké, of hij dat werkelijk zal doen, das nog iets anders. Maar het is blijkbaar al veel dat hij niks van schuld ofzo op mij schuift! Voor de rest zaagt hij nooit eigenlijk... Nu ja we hebben ook maar 1 poezie, maar daar heeft ie nog nooit over gezeurd...
Verder zou hij graag een hond willen, dus ik denk dat hij het allemaal wel ziet zitten met diertjes. En ook nog graag een papegaai in huis (en hij weet dat dat stof maakt dus ja). Dus geen klagen over men venteke

Ik zou er wel is over praten, want ik denk dat het op een bepaald moment té veel gaat worden... Beter nu al eens erover praten, dan wanneer de emmer is overgelopen.

#18 Geplaatst 01 mei 2010 - 16:49

#19 Geplaatst 01 mei 2010 - 16:55

Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk
#20 Geplaatst 01 mei 2010 - 16:56

#21 Geplaatst 01 mei 2010 - 17:05

#23 Geplaatst 01 mei 2010 - 17:17
Pixel zei:

Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk
#24 Geplaatst 01 mei 2010 - 17:35
Als ik sommige verhalen lees

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#25 Geplaatst 01 mei 2010 - 17:36
Hij zal mij nooit verwijten dat ik hier niet genoeg doe hoor, want hij zegt zelf dat hij weet dat ik veel schoonmaak en hij doet dat hier ook wel eens (stofzuigen, vaat en opruimen dan

Hij zegt zelf dat hij weet dat ik veel schoonmaak, maar hij vindt het vooral vervelend dat het na vijf minuten terug vuil is en dat is eerlijk gezegd ook zo. Ze lopen dan eens achter elkaar of gaan dan spelen en dan vliegen de haren weer in het rond

Ik vind dat soms ook wel vervelend, maar ik maak mij daar niet zo druk in omdat ik hen zo graag zie

@ Peggy: dat confronteren is al duizend keer gebeurd. Jij stinkt ook al je scheten laat en jij doet dat met opzet, jij verliest ook haar en jij kan het zelf uit de borstel halen en je doet het niet (de katten kunnen dat niet), jij morst soms ook dingen waarvan het daar blijft liggen tot ik het weg doe,...
@ sneeuwwitje: ik zeg dat dan ook. Als de stront stinkt, waarom wacht je dan tot ik thuis ben om het uit te halen? hihi
Bewerkt door Mieke'tje, 01 mei 2010 - 17:39.

#26 Geplaatst 01 mei 2010 - 18:59

't Gaat wel niet zozeer over de katten, maar over ALLES............

Ik wil je geen schrik aanjagen hoor, maar dat gezaag wordt alleen maar erger met ouder worden.. Hij doet ook absoluut niks in het huishouden, hij werkt lange uren. Het werk in de tuin is we 100% voor hem.
Over de poezen is het dan meestal van "hey Lut, er heeft er hier weer ene overgegeven", of "er ligt kaka naast de bak", of "de bak stinkt", of "waar zijn al die mandjes voor nodig, ze kunnen toch in de zetel liggen??". Maar dat er dan meer haar in de zetels zal hangen en dus ook op zijn kleren, daar is dan niet te zake

Hij speelt er graag mee, en houdt ervan als ze op zijn schoot komen knuffelen; dan zijn het "onze katten". Maar als er dus een haarbalof overgeefsel ligt, dan is het "Kuis dat eens op, 't zijn jouw katten !!"
Mannen he!!!!

Bewerkt door Lut, 01 mei 2010 - 19:01.
#27 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:07
En bezoek of mijn familie klaagt niet over mijn katten. Ze zijn het al gewoon

#28 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:12

Bewerkt door MZ_forever, 01 mei 2010 - 19:14.
#29 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:14

#30 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:18