Spring naar inhoud

- - - - -

Maken jullie soms ruzie over de dieren?

• Log in om te reageren
84 reacties op dit onderwerp
Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#31 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:18

Hier ook geen gezaag. Of t vuil is of schoon die ziet t gewoon niet. Soms wel frusterend als je net alles schoongemaakt hebt. Maar ja als ie nog niet ziet als ik naar de kapper geweest ben wat zou die dan een plukje haar op de grond zien liggen :LOL: . Alleen... wel een veto gesteld: geen dieren meer bij!

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#32 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:21

Als ik dit allemaal lees blijf ik nog even single :LOL:  :LOL: :LOL: !!!

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#33 Geplaatst 01 mei 2010 - 20:19

hier ook dikwijls gezaag...maar das in momenten, als hij in zijn 'viezen' is, moet er geeneen komen aandacht vragen, en stinkt het allemaal, en zijn ze lastig... mijn moeder zaagde ook constant als ze op bezoek kwam, dus heb ik gezegd dat ze dan maar niet meer moet komen als ze  niet tegen het haar enzo kan, dus dat gezaag is opgelost!!! alleen bepaalde opmerkingen als: 'kzal ze in gehakt draaien', 'verkoop ze, dan heb je geld (als droogkast kapot was vb)' blijft ze geven, en daar kan ik echt niet tegen!!! ook mijn vriend kan wel zo'n opmerkingen geven, heb hem al gezegd dat ik dat echt niet apprecieer, maar theeft niet veel uitgehaald... maar toch weet ik dat hij ze wel graag ziet!!! maar meehelpen doet hij niet echt, hoeft ook niet, maar dan moet hij ook niet zagen als ik eens een slechte dag heb gehad. mannen hé...
Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 01 mei 2010 - 20:25

Volgens mij zijn die allemaal gewoon jaloers!  Soms zijn het precies kleine kinderen :LOL: ;)

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#35 Geplaatst 01 mei 2010 - 20:26

Pixel zei:

Wat kan een hamstertje veroorzaken dan?

Hij vind er gewoon niets aan, het spreekt hem langst geen kanten aan. Het is nogtans een lieveke en bijt niet. Geen geur van hoor! Elke week krijgt hij een verse bak.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 01 mei 2010 - 20:38

Ik heb eigenlijk totaal niks te klagen :) hij ruimt zoveel mogelijk op wat hij kan. Schept elke dag de kattenbak. En de rest doe ik. Hij werkt ook hard genoeg. Me is dus very Happy :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#37 Geplaatst 02 mei 2010 - 01:27

Mieke zei:

Oei Marina, bij mij is het dan nog zo erg niet...
Hij zal mij nooit verwijten dat ik hier niet genoeg doe hoor, want hij zegt zelf dat hij weet dat ik veel schoonmaak en hij doet dat hier ook wel eens (stofzuigen, vaat en opruimen dan :d ). Hij helpt af en toe ook wel eens met eten maken en was ophangen en zo'n dingen...

Hij zegt zelf dat hij weet dat ik veel schoonmaak, maar hij vindt het vooral vervelend dat het na vijf minuten terug vuil is en dat is eerlijk gezegd ook zo. Ze lopen dan eens achter elkaar of gaan dan spelen en dan vliegen de haren weer in het rond :o
Ik vind dat soms ook wel vervelend, maar ik maak mij daar niet zo druk in omdat ik hen zo graag zie :love3:

Het is niet dat het altijd zo is, de ene dag komt hij als een vreselijke zaag binnen en let hij op elk detail en de andere dag, dan is alles goed.  Het hangt er vanaf welke dag hij gehad heeft waarschijnlijk of met wie hij gesproken heeft (merk ik ook vooral als hij een pintje is gaan drinken).  Hij laat zich nogal snel beïnvloeden.  

Soms zegt hij dus ook, zijde nu weer aan't kuisen, terwijl hij de andere dag vanalles opmerkt :catscratchhead  Hij heeft precies 2 verschillende persoonlijkheden.  
Gelukkig ziet hij de katten ook wel graag hoor, en tegenwoordig zaagt hij meer over de kinderzaken eigenlijk ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_Wim1979_*
Guest_Wim1979_*

#38 Geplaatst 02 mei 2010 - 04:01

Bij mijn ouders thuis hebben we nooit huisdieren gehad omdat ze geen zin hadden om er voor te zorgen. Ik ben opgevoed met het principe: Als je een huisdier neemt moet je er ook goed voor zorgen. Toen ik op mezelf ging heb ik vaak de vraag gehad of er een katje o.i.d. kwam. Het antwoord was: Nee. Ik moet voor mijn werk soms ver weg en dan KAN je in mijn ogen geen huisdier hebben. Toen kreeg ik wat met Joke en die had Jazz, Javi en Lukas. Jazz is helaas overleden maar Javi en Lukas zijn nu gezellig bij ons. Joke is bij me komen wonen en ik doe nu veel voor de katten. De kattenbak, eten en drinken hou ik vaak bij (ik vergeet het ook wel is en dan is Joke de reddende engel :heart: ). Ik vind het heel gezellig om katten in huis te hebben :) .

Toch ben ik net naar de wc geweest (voor controle) en het is echt waar..........ik ben een man ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#39 Geplaatst 02 mei 2010 - 08:31

Ik heb gewoon een prachtman (maar durf het hem niet te zeggen he ;) ). Zagen over de katjes: no way. Onze zetel ziet er niet meer uit, er was per ongeluk wat verf van het behang gegaan (blijven hangen met een pootje bij het springen van een zetel),Gabriël die kleddernat binnenkomt, een spuwertje, stinkiewinkie-diarree.... ik heb hem nog niets negatief horen zeggen. Integendeel: dan is hij bezorgd. Hij heeft ook nog geen enkele opmerking gemaakt als ik weer eens naar de da moet.
Hij is nu al 3 weken thuis en hij geniet ervan om samen met de katjes thuis te zijn. En als je dan zegt dat ze er echt van genieten dat hij thuis is en dat ze veel meer aan hem hangen sinds hij thuis is, zie je hem gewoon glunderen :heart: :heart: :heart: .
Hij weet dat ik niet elke dag kan stofzuigen (voor zijn operatie probeerde hij te stofzuigen en dan was het echt heel grondig), maar hij weet dat ik mijn best doe. Kattenbakken uitruimen, haarbal opruimen,... doe ik. Maar ik heb daar helemaal geen probleem mee: ik wou poezels en ik zorg ervoor.

Enne... om eerlijk te zijn: mijn pubers maken het huis veel vlugger vuil, je moet veel meer achter hun "gat" kuisen en opruimen en je hebt er veel meer werk mee (en je weet op voorhand niet hoe hun humeur zal zijn :louche: ), terwijl je van de poezels zo veel liefde krijgt :love: :love: :love: .

Ik weet het, ik heb echt een kattenman :love4: .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 02 mei 2010 - 08:49

Joloka zei:

Ik heb gewoon een prachtman (maar durf het hem niet te zeggen he ;) ). Zagen over de katjes: no way. Onze zetel ziet er niet meer uit, er was per ongeluk wat verf van het behang gegaan (blijven hangen met een pootje bij het springen van een zetel),Gabriël die kleddernat binnenkomt, een spuwertje, stinkiewinkie-diarree.... ik heb hem nog niets negatief horen zeggen. Integendeel: dan is hij bezorgd. Hij heeft ook nog geen enkele opmerking gemaakt als ik weer eens naar de da moet.
Hij is nu al 3 weken thuis en hij geniet ervan om samen met de katjes thuis te zijn. En als je dan zegt dat ze er echt van genieten dat hij thuis is en dat ze veel meer aan hem hangen sinds hij thuis is, zie je hem gewoon glunderen :heart: :heart: :heart: .
Hij weet dat ik niet elke dag kan stofzuigen (voor zijn operatie probeerde hij te stofzuigen en dan was het echt heel grondig), maar hij weet dat ik mijn best doe. Kattenbakken uitruimen, haarbal opruimen,... doe ik. Maar ik heb daar helemaal geen probleem mee: ik wou poezels en ik zorg ervoor.

Enne... om eerlijk te zijn: mijn pubers maken het huis veel vlugger vuil, je moet veel meer achter hun "gat" kuisen en opruimen en je hebt er veel meer werk mee (en je weet op voorhand niet hoe hun humeur zal zijn :louche: ), terwijl je van de poezels zo veel liefde krijgt :love: :love: :love: .

Ik weet het, ik heb echt een kattenman :love4: .
waar vind je zo van die mannen ;)

bestaat er zoeen in jongere versie? :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#41 Geplaatst 02 mei 2010 - 08:56

Ellenita zei:

waar vind je zo van die mannen ;)

bestaat er zoeen in jongere versie? :LOL:

Ja hoor maar die heb ik lekker al ingepikt :LOL: Hoewel zo jong is hij ondertussen ook al niet meer :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#42 Geplaatst 02 mei 2010 - 09:04

*mikkeke* zei:

Ja hoor maar die heb ik lekker al ingepikt :LOL: Hoewel zo jong is hij ondertussen ook al niet meer :ha

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#43 Geplaatst 02 mei 2010 - 09:16

Amaaaaaai, als ik die verhalen lees schrik ik wel even !!

Wat heb ik geluk !!
Mijn man helpt gewoon in alles mee. Hij onderhoudt de katers, stofzuigt, doet de kattenbakken, ...
Toilletage en de kittens verzorgen is mijn werk omdat hij dat gewoon niet kan. En als er een nieuw kitten bij komt kies ik, omdat hij zich teveel door emoties laat lijden en weinig de kwaliteit bekijkt.
Maar verder doen wij alles gewoon samen.
Ik heb een schat van een man, een echte dierenvriend. Hij is geen prater, een lekker rustige, kalme vent.
Ook voor de kinderen is hij super ! Ik moet hem vaak intomen om ze niet teveel met materialisme te verwennen.

Ook hier zouden de kids alles laten rondslingeren en mijn man zijn jas en schoenen worden ook weleens in de living gedeponeerd. Maar snel opruimen vind ik niet erg, alle dagen even na het ontbijt mijn toertje door het huis en alles is zo weer weg. Ik ben geen" stil zit" type, dus vind dat gewoon niet erg.

Mijn man heeft me in de nu 20 jaar dat we samen zijn niet 1 keer doen huilen, daar zou hij ook niet tegen kunnen. of het moet huilen van geluk zijn ! Ik heb het echt getroffen !!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 02 mei 2010 - 09:20

*mikkeke* zei:

een 2e versie dan :x
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#45 Geplaatst 02 mei 2010 - 09:30

Ik kan hem echt niet missen hoor !!
Hij blijft lekker hier bij mij ! Ik ben soms nogal egoïstisch ingesteld ... :p