Spring naar inhoud

- - - - -

Maken jullie soms ruzie over de dieren?

• Log in om te reageren
84 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#46 Geplaatst 02 mei 2010 - 09:45

feroesti zei:

Ik kan hem echt niet missen hoor !!
Hij blijft lekker hier bij mij ! Ik ben soms nogal egoïstisch ingesteld ... :p

nee ni die van anderen , daar begin ik echt ni mee! ;)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 02 mei 2010 - 09:54

Joloka zei:

Enne... om eerlijk te zijn: mijn pubers maken het huis veel vlugger vuil, je moet veel meer achter hun "gat" kuisen en opruimen en je hebt er veel meer werk mee (en je weet op voorhand niet hoe hun humeur zal zijn :louche: ), terwijl je van de poezels zo veel liefde krijgt :love: :love: :love: .

Ik weet het, ik heb echt een kattenman :love4: .
voila, idem hier, spijtig genoeg hebben wij nog maar 1 poes en een hond en 2 hamsters. Wij zijn niet echt hondemensen, maar tja, de hond is van de dochter en heeft mijn man uitgekozen als knuffel :ha :ha :ha
Dus ooit, als de kids het huis uitzijn komen er hier zeker nog poezels bij :x

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#48 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:07

Nu, om efkens wat minder positief te zijn, zou ik hem af en toe wel eens willen omruilen voor een handige harry zodat de tuin piekfijn ligt, alles behangen en geschilderd, kleine klusjes opgeknapt zijn (misschien dat ik toch even lief naar Anja ga kijken of ze Dave niet even uitleent 8) )... maar... als je na 21 jaar huwelijk kan zeggen dat je nog kriebels voelt en er samen bent voor elkaar en elkaar neemt zoals je bent :love4: . Enne... het gras is altijd groener aan de andere kant...

Bewerkt door Joloka, 02 mei 2010 - 10:07.

Geplaatste afbeelding

Guest_yuna_*
Guest_yuna_*

#49 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:32

Soms wilde ik inderdaad ook dat ik een handige jongen had uitgezocht..
Verder is hij altijd heel wijs met de katten en eigenlijk alle andere dieren.
Het enige minpunt is dat ik alle klusjes in huis zelf moet doen (tenminste als ik wil dat alles heel blijft..) * zucht..

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#50 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:45

Ik heb een handige harry ^^
Hij maakt gewoon bijna alles zelf als het een beetje mogelijk is!
En geen gezaag over de poezel hier, hij weet hoeveel ze voor mij betekent, soms wel eens een opmerking in de zin van: je zou eens moeten vegen schat, er ligt nogal veel haar
of dat ik ze te veel verwen maar nooit ruzie hoor!
En als ik hem vraag om eens de kattenbak uit te scheppen, of de haarbal op te ruimen doet ie dat ook zonder problemen.
Ik heb een schat van een man gevonden!

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:55

Wij maken eigenlijk over de katten geen ruzie.
Ik ben degene die hier het meeste zaagt over al het haar :ha .
De kattenbak is zijn taak, en als hij dat een dag vergeet dan schiet ik wel eens uit mijn krammen.
Als het van J afhing, kwam er nog een mini-Haisy en een klein Salaatje bij.
Over de katten dus geen ruzie, over zijn lui-igheid bij momenten wel :ha
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 02 mei 2010 - 11:33

Ons mannen hé :LOL: .
Het is overal wat... Het gras lijkt groener aan de overkant, maar dat is het niet altijd zo. Mijn vriend kan soms het bloed onder mijn nagels halen, maar hij heeft ook wel zijn positieve kanten, maar daar ga je niet zo snel over klagen hé :d
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#53 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:05

Jess zei:

Wij maken eigenlijk over de katten geen ruzie.
Ik ben degene die hier het meeste zaagt over al het haar :ha .
De kattenbak is zijn taak, en als hij dat een dag vergeet dan schiet ik wel eens uit mijn krammen.
Als het van J afhing, kwam er nog een mini-Haisy en een klein Salaatje bij.
Over de katten dus geen ruzie, over zijn lui-igheid bij momenten wel :ha

Met een klein Salaatje, heb je gewoon de tijd niet meer om ruzie te maken :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#54 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:39

Hij zaagt soms,net zoals ik :d ,maar voor de kat niet.Soms zegt hij wel dat de vorige eigenaars hem weggedaan zullen hebben voor zijn haarverlies(moet zeggen dat hij nu enorm veel haarverlies heeft en hij is spierwit,dus... :louche: ),maar voor de rest,nope.Hij ziet de kat doodgraag.Maar soms zeurt ne mens gewoon om te zeuren,he.Dan gaat het misschien niet om de poezels,maar is alles goed om op te vitten.Als ik slechtgezind ben ,neem ik ook elke gelegenheid aan om mijn gal te spuien,en de helft van de tijd meen ik er niets van.(Slechte karaktertrek trouwens,I know...)

intu
intu
  • 432 berichten
  • 6 katten

#55 Geplaatst 03 mei 2010 - 00:35

hier wordt er ook al wel eens gezaagd over de beestenboel. ;)
niet zozeer over de katten of de honden maar meer over al de tijd die ik in mijn paardje steek.
Als er voor de rest eentje iets uitspookt of kattekwaad uithaald durft hij er wel eens iets van te zeggen maar is zo over.
hadden een kattenstop :oops: maar kreeg vandaag telefoon van een goede vriendin of haar siberische boskatten hier mogen komen wonen. :heart:
ze worden echt gepest door de birmanen die ze heeft en kunnen het totaal niet vinden met de honden van haar vriend.
waren er al langer over bezig en na een beetje gemopper heeft mijn vriend dan toch toegegeven.
Er was al sprake van voor de 2 oudste hier zijn komen wonen paar maanden terug.
Durf er voor wedden dat voor ze zich hier gesetteld hebben hij al 1 van de 2 uitkiest en zegt dat is de mijne. :LOL: is met de andere ook zo gegaan O:) en die kunnen dan niets verkeerd doen volgens hem. hij moest eens weten wie het meeste kattekwaad uithaalt als hij werken is. :x
Hij ziet ze allemaal even graag maar moet toch af en toe iets hebben om over te zeuren he. ;)

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#56 Geplaatst 03 mei 2010 - 13:08

Hier wordt er ook soms geklaagd door mijn ventje. Meestal over het haarverlies (wat al bij al nog meevalt vind ik).
Ik kan daarentegen wel eens klagen dat ik er meestal alleen voor sta ivm de verzorging (kattenbak, eten geven, huisje Flap onderhouden, DA-bezoeken, ...).
Waar ook veel over gediscusieerd wordt is het thema: uitbreiding of niet. Ik zou graag nog wel wat uitbreiden (indien mogelijk), maar hij vindt het welletjes zo.

Aan de andere kant mag ik ook niet klagen, want hij helpt in het algemeen toch wel goed mee in het huishouden. Als hij eens een halve dag thuis zit, is hij niet te beroerd om al eens de stofvod of stofzuiger boven te halen. :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#57 Geplaatst 03 mei 2010 - 13:22

Ik mag niet klagen over mijne man, het enigste waar hij eens durft over klagen is dat de kittens van alles uitsteken en druk zijn maar als ze dan weg zijn dan mist hij ze, hij wilt er altijd maar bijhouden maar ik ook zene, dus eigelijk heb ik helemaal niet te klagen.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 03 mei 2010 - 16:35

Mijn vriend begint nu al te zagen dat er maar 1 kat bijkomt als we gaan samenwonen.
Ik heb hem gezegd dat er 2 bijkomen, of dat ik gewoon niet verhuis :x .

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#59 Geplaatst 03 mei 2010 - 17:07

hier eigenlijk ook alleen gezeur over kattenharen soms maar ja dat doe ik ook. meer omdat het opzijn kleding zit bla bla bla... maar hij is wel gek met ze. ja zeuren als er kittens zijn gebeurd ook vooral als ze roetsjen over de bank heen jeetje weer die nagels bla bla bla weer nieuwe bank bla bla bla... maar meestal vind hij ze wel leuk en speelt ermee... verder helpt hij mee in de verzorging. hij doet de kattenbakken geeft ze eten en ruimt zelfs hun kaka en spuug op... maakt hem niks uit...

waar ik over kan zeuren over hem is het laten slingeren van zijn kleren hij moppert dan dat ze niet gewassen zijn. tja stop ze dan in de wasmand dan verdwijnt het later in de wasmachine. ik vertik het namelijk om het van grond ergens op te :x rapen

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#60 Geplaatst 03 mei 2010 - 17:22

Weten wat jullie eigenlijk moeten doen.... nen vent LATEN zagen dan zijn ze kontent....ik heb het anders gevonden als de mijne over iets zaagt dan vraagt ie waarom da niet of zo niet... antwoord ik gestee.. dan heb je iets om WEER over te zagen... jullie zullen dit wel leren met ouder te worden ;) meestal doet ie dan toch wat er van hem verwacht wordt of gaat hij gewoon boven op zijn pc zitten... ik heb geleerd er niet teveel op te reageren want dan houden ze gewoon niet op.

ik herinner me.. er mocht geen tweede poes binnen toen ik zei dat er een schoontje in straat liep.. awel ik heb dan even gewacht tot hij naar bed was en da poesje binnengenomen.. s nachts... de zondag was het even zagen en zeggen dat ze binnen de twee weken een nieuwe thuis moest hebben .. euhm :catscratchhead wat denk je die is hier nu in augustus twee jaar en hij zaagt er niet meer over :ha