Spring naar inhoud

- - - - -

Maken jullie soms ruzie over de dieren?

• Log in om te reageren
84 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 03 mei 2010 - 18:02

Koen heeft net het konijnenhok verhuisd en het staat nu lekker in onze tuin en wat krijgen we nu :evil: . Hij zaagt niet. Terwijl mijn papa erbij staat zit hij te zeggen hoe mooi het is en dat het eigenlijk er wel goed staat. Zou je daar nu niets van krijgen???
Pas op, ik ben zeer blij dat hij het OK vindt, maar moet hij daarvoor zaterdag op mijn kop zitten? Zagen vooraleer je het hebt gezien :wall: ...
Of misschien komt het gezaag morgen nog :d
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#62 Geplaatst 03 mei 2010 - 18:06

Geniet er nu maar van en ga niet op voorhand doemdenken ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#63 Geplaatst 03 mei 2010 - 19:25

ik had nog graag een vriendje gehad voor elmo :) en had mijn vriend dan ook zo ver gekregen om naar het dierenasiel te gaan hier in schoten (zogezegd om gewoon eens te gaan kijken) maar mijn trucje heeft niet geholpen. Voorlopig geen vriendje voor elmo O:) Maar mijn vriend was het wel met mij eens dat van zodra ik volledig afgestudeerd ben en ik een vaste job heb, dat elmo dan een speelkameraadje krijgt :) maar dat is nog 3 jaar, *zucht* O:)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#64 Geplaatst 03 mei 2010 - 19:42

Sarah en Erik zei:

ik had nog graag een vriendje gehad voor elmo :) en had mijn vriend dan ook zo ver gekregen om naar het dierenasiel te gaan hier in schoten (zogezegd om gewoon eens te gaan kijken) maar mijn trucje heeft niet geholpen. Voorlopig geen vriendje voor elmo O:) Maar mijn vriend was het wel met mij eens dat van zodra ik volledig afgestudeerd ben en ik een vaste job heb, dat elmo dan een speelkameraadje krijgt :) maar dat is nog 3 jaar, *zucht* O:)

en wat als er onverwacht eentje aan je deur staat .. dat gaat ie toch niet laten lopen??? :ha :ha ;) tis maar een tipje hoor :catnoknow

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#65 Geplaatst 03 mei 2010 - 19:45

hmmmm, je brengt me nog op ideeën :ha

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#66 Geplaatst 03 mei 2010 - 19:53

Sarah en Erik zei:

hmmmm, je brengt me nog op ideeën :ha

kan toch maar proberen he ;) dan moet je maar eens lezen hoe men indyke bij mij gekomen is :x :x en ja das die grijze muis vanop men foto

Bewerkt door miranda, 03 mei 2010 - 19:54.

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:06

Hier geen zagende man :ha Daar heb ik nog geen last van :)
Alleen soms een zagende moeder, dat er haar ligt, en dat het stinkt als ze binnenkomt :twisted: :oops: maar voor moeders moeten we mss een nieuw topic openen :ha :ha :ha
En dan zeg ik ook altijd "als jij net van de wc komt, stinkt het ook, das bij Amon net hetzelfde en ik poets alle dagen"

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#68 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:26

English Rose zei:

Hier geen zagende man :ha Daar heb ik nog geen last van :)
Alleen soms een zagende moeder, dat er haar ligt, en dat het stinkt als ze binnenkomt :twisted: :oops: maar voor moeders moeten we mss een nieuw topic openen :ha :ha :ha
En dan zeg ik ook altijd "als jij net van de wc komt, stinkt het ook, das bij Amon net hetzelfde en ik poets alle dagen"

start dan mr een topic lol, want dan heb ik ook zo n ...... moeder... :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#69 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:51

mijn vriend zaagt niet over de dieren, we wonen wel nog niet samen, maar dan nog, hij zou niet durven denk ik :x hij weet dat ze belangrijk voor me zijn, hij weet dat ik een opvangcentrum wil starten dus hij weet dat hij beter zijn mond houdt want dat het een discussie is dat hij toch nooit kan winnen ;) Maar hij is wel lief tegen hen hoor :)

Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#70 Geplaatst 03 mei 2010 - 21:03

Goh we klagen misschien wat te veel met z'n allen! Zijn we hier ook niet zo'n beetje aan het klagen en zagen!!? :ha
Eigenlijk, ookal heb ik hier ook al mijn beklag gedaan , mag ik niet klagen! Vanmorgen nog lag hier weer een hoopje braaksel, en mijn ventje weet dat ik daar echt niet tegen kan,dan hang ik al walgend over de wc :misselijk: , dus hij kuist dat zonder morren op!!
Dat verdiiieeeeeent een bloeeeeeemetje, een bloeeeemetje :flower:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#71 Geplaatst 03 mei 2010 - 21:39

Ellenita zei:

start dan mr een topic lol, want dan heb ik ook zo n ...... moeder... :)

Die van mij heb ik heropgevoed en nu is ze stiekem ook heel zot van de katten hier.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#72 Geplaatst 03 mei 2010 - 21:40

hihi

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#73 Geplaatst 03 mei 2010 - 21:50

Ah ben blij dat ik niet alleen ben, hier ook zon zagevent! :louche:

Man kan die een zaag spannen, die beesten mogen alles, alleen zij krijgen aandacht, die maken alles vuil, die ruiven, mandje nummer 97855112444 haha...
Bij zijn thuis hebben ze dan 5 grote honden, 2 katten, vogels, gekko's, schildpadden...
En hier doet hij alsof hij nog nooit een kattenhaar heeft gezien :o
Oké, fretjes, kat, hondjes, baardagamen, het is niet niks, maar ik neem de volledige verzorging op mij.
Ik zie doodgraag dieren en doe niets liever dan mijn vrije tijd ermee te vullen.
Hij beziet dat anders, pfff weer gaan wandelen met die honden, die zijn daar straks toch buiten geweest, en pfff weer naar de hondenschool.
Of Schaaaaaat de Milo heeft gaan kakken op zijn bak en dat stinkt ze! :s
Ja hallo ge hebt toch ook 2 handen gekregen :x O:)

Hij stemt er telkens mee in, ook mede door mijn gezaag O:) maar kan soms echt zagen.
Pas op hij ziet ze doodgraag hé, voor te knuffelen zit hij op de eerste rij :)
Maar de verzorging word beperkt tot het eten en snoepjes geven, niet moeilijk dat de beesten hem bijna leuker vinden als mij ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 04 mei 2010 - 16:13

Mijn man moest vorige week nogal veel niezen. Hij zegt (voor de grap, want hij ziet de poezen even graar als mij) misschien ben ik wel allergisch aan de katten. Ik zeg, dat zou wel eens kunnen, maar het staat je vrij om ergens anders te gaan wonen hoor :x , de katten blijven hier bij mij. Hij was zelfs nietverbaasd dat hij dit antwoord kreeg van mij :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#75 Geplaatst 04 mei 2010 - 18:32

PeggyJ zei:

Mijn man moest vorige week nogal veel niezen. Hij zegt (voor de grap, want hij ziet de poezen even graar als mij) misschien ben ik wel allergisch aan de katten. Ik zeg, dat zou wel eens kunnen, maar het staat je vrij om ergens anders te gaan wonen hoor :x , de katten blijven hier bij mij. Hij was zelfs nietverbaasd dat hij dit antwoord kreeg van mij :lachen:

HAHAHA :ha