tijgertje75 zei:
ben je zeker dat je het niet over mijn man hebt,

, die zaagt ook over alle beestjes, heb net in het tuinhuis nieuw nestje vogels gevonden, zaagt die dat ze teveel lawaai maken, de kleine kittens mogen niet in huis loslopen als meneer thuis is want dat is vervelend, de poes mag niet op bed want die spint te hard, de konijnen graven te veel in hun hok daar gaat het gras van stuk,en de hond blaft te veel, maar verder alles oke hier

, over de poezenharen klaagt hij niet maar ons tijgertje laat momenteel superveel windjes en die stinken enorm

, maar daar heeft hij tot nu toe nog niks over gezegd, ik denk dat de meeste mannen niet voor katten zijn, ik ben er nog geen tegengekomen die ze wel lief vindt
Ik heb nog nooit een lief gehad die zaagt over mijn dieren, en dan zou ik zeggen;
"daar is het gat van de timmerman, arrividerci, adios, hasta luego en tot nooit meer!"
Ik kan niet leven zonder dieren, dan wordt ik zot!
(niet dat ik nu normaal ben maar allez)
Mijn vriend nu die is niet op kot geweest omdat hij anders de kat alleen bij zijn vader moest achterlaten (ouders waren net gescheiden) en hij vond dat zielig voor de kat!!

Ze bestaan!
Soms mort hij es over de haren, ik vind het zelf ook niet zo prettig om altijd onder te hangen natuurlijk
Daarom heb ik op mijn schuif op het werk een plakroller, kom smorgens toe, rol rol et voila!
Maar hij zit niet te zagen en klagen erover
Bewerkt door sneeuwwitje, 07 mei 2010 - 22:43.