Spring naar inhoud

- - - - -

Maken jullie soms ruzie over de dieren?

• Log in om te reageren
84 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#76 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:11

PeggyJ zei:

Mijn man moest vorige week nogal veel niezen. Hij zegt (voor de grap, want hij ziet de poezen even graar als mij) misschien ben ik wel allergisch aan de katten. Ik zeg, dat zou wel eens kunnen, maar het staat je vrij om ergens anders te gaan wonen hoor :x , de katten blijven hier bij mij. Hij was zelfs nietverbaasd dat hij dit antwoord kreeg van mij :lachen:

:thumb: :thumb: :thumb:

@sarah en Erik: als je tips wilt hebben, kom dan maar langs (tot 2 jaar geleden kwam er hier geen kat binnen. Het was een kat of Dirk :louche: . En nu lopen er hier 5 schatten rond en Dirk loopt hier ook nog altijd rond :ha :ha :ha en hij is er stapelgek van :love:

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 07 mei 2010 - 10:24

PeggyJ zei:

Mijn man moest vorige week nogal veel niezen. Hij zegt (voor de grap, want hij ziet de poezen even graar als mij) misschien ben ik wel allergisch aan de katten. Ik zeg, dat zou wel eens kunnen, maar het staat je vrij om ergens anders te gaan wonen hoor :x , de katten blijven hier bij mij. Hij was zelfs nietverbaasd dat hij dit antwoord kreeg van mij :lachen:

:thumb: :thumb: :jump: Geen probleem hier, geen man dus geen gezaag :)
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#78 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:42

ben je zeker dat je het niet over mijn man hebt, :ha :ha , die zaagt ook over alle beestjes, heb net in het tuinhuis nieuw nestje vogels gevonden, zaagt die dat ze teveel lawaai maken, de kleine kittens mogen niet in huis loslopen als meneer thuis is want dat is vervelend, de poes mag niet op bed want die spint te hard, de konijnen graven te veel in hun hok daar gaat het gras van stuk,en de hond blaft te veel, maar verder alles oke hier :lachen: :lachen: , over de poezenharen klaagt hij niet maar ons tijgertje laat momenteel superveel windjes en die stinken enorm :misselijk: , maar daar heeft hij tot nu toe nog niks over gezegd, ik denk dat de meeste mannen niet voor katten zijn, ik ben er nog geen tegengekomen die ze wel lief vindt

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#79 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:43

Joloka zei:

:thumb: :thumb: :thumb:

@sarah en Erik: als je tips wilt hebben, kom dan maar langs (tot 2 jaar geleden kwam er hier geen kat binnen. Het was een kat of Dirk :louche: . En nu lopen er hier 5 schatten rond en Dirk loopt hier ook nog altijd rond :ha :ha :ha en hij is er stapelgek van :love:

hoe heb je dat opgelost?? ik heb er na veel gezaag 1 gekregen en 1 kitten gehouden, maar zit nu toch op de grens en ik zou zo graag 5 poezen hebben, tips??? :lachen: :lachen:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#80 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:53

PeggyJ zei:

:LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#81 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:53

Lies zei:

Die van mij heb ik heropgevoed en nu is ze stiekem ook heel zot van de katten hier.

Die van mij is spijtig genoeg niet te heropvoeden
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#82 Geplaatst 07 mei 2010 - 22:41

tijgertje75 zei:

ben je zeker dat je het niet over mijn man hebt, :ha :ha , die zaagt ook over alle beestjes, heb net in het tuinhuis nieuw nestje vogels gevonden, zaagt die dat ze teveel lawaai maken, de kleine kittens mogen niet in huis loslopen als meneer thuis is want dat is vervelend, de poes mag niet op bed want die spint te hard, de konijnen graven te veel in hun hok daar gaat het gras van stuk,en de hond blaft te veel, maar verder alles oke hier :lachen: :lachen: , over de poezenharen klaagt hij niet maar ons tijgertje laat momenteel superveel windjes en die stinken enorm :misselijk: , maar daar heeft hij tot nu toe nog niks over gezegd, ik denk dat de meeste mannen niet voor katten zijn, ik ben er nog geen tegengekomen die ze wel lief vindt

Ik heb nog nooit een lief gehad die zaagt over mijn dieren, en dan zou ik zeggen;

"daar is het gat van de timmerman, arrividerci, adios, hasta luego en tot nooit meer!" :ha
Ik kan niet leven zonder dieren, dan wordt ik zot!

(niet dat ik nu normaal ben maar allez)

Mijn vriend nu die is niet op kot geweest omdat hij anders de kat alleen bij zijn vader moest achterlaten (ouders waren net gescheiden) en hij vond dat zielig voor de kat!! :d Ze bestaan!

Soms mort hij es over de haren, ik vind het zelf ook niet zo prettig om altijd onder te hangen natuurlijk
Daarom heb ik op mijn schuif op het werk een plakroller, kom smorgens toe, rol rol et voila!
Maar hij zit niet te zagen en klagen erover :)

Bewerkt door sneeuwwitje, 07 mei 2010 - 22:43.

Guest_Yotsuba_*
Guest_Yotsuba_*

#83 Geplaatst 08 mei 2010 - 09:15

Whahaha zooo herkenbaar, zeuren over de haren op de kleding maar vervolgens zelf zijn kleding in de kamer laten slingeren :gek:
Verder zeurt die kerel van mij niet zo over de beesten, wel lacht hij me vierkant uit als ik weer speelgoed heb gekocht voor de poezels "want ze spelen liever met broodclipjes en extranfles dopjes"

De kattenbak weigert hij te doen en heeft hij ook geen last van, tenzij ze net gepoepert hebben maar dan maakt hij er meer een grap van.
(doettie alsof hij flauwvalt door de lucht)

Ahjaaa mannen, kunnen niet met en niet zonder ze he haha

Ohw en mn vriend is helemaal gek met de katten, ondanks dat we allebei stiekem meer hondenmensen zijn ;) )

Bewerkt door Yotsuba, 08 mei 2010 - 09:16.

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 08 mei 2010 - 09:26

De enige keer wanneer wij "ruzie" maken over de poes gaat over aan wiens zijde ze mag slapen :) EEEEN wie de kattenbak uitkuist wanneer ze weer eens goed haar best gedaan heeft, maar dat zijn eigenlijk gewoon zeer grappige taferelen die ik meestal win :x

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#85 Geplaatst 10 mei 2010 - 17:14

Gorecki zei:

De enige keer wanneer wij "ruzie" maken over de poes gaat over aan wiens zijde ze mag slapen :)

:LOL: :LOL: :LOL: