vechten
#1 Geplaatst 02 mei 2010 - 09:53
We wouden in het najaar nog een kitten maar weet nu ook niet of we dat nog gaan doen. Wie weet is het Lucy die niet sociaal genoeg is naar andere katten....
Brandy vertoont wel erg dominant gedrag ze loopt de hele dag het appartement door in rondjes waar ze dan tegen alles begint te wrijven met haar kopje dit herhaalt ze telkens tot ze ergens gaat slapen. Naar ons toe komt ze nu wel eens aaikes vragen maar dit alleen in de keuken bij het raam ( waarschijnlijk omdat ze naar buiten wil). Misschien wil ze nog steeds buiten of voelt ze zich hier ook niet zo best, is haar terrein te klein en wil ze een andere ?
Weet het niet meer....
groetjes
#2 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:41
#3 Geplaatst 02 mei 2010 - 19:14

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#5 Geplaatst 02 mei 2010 - 19:45
ik wil het best nog tijd geven, kdenk dat als de gevechten niet echt erger worden het ook al iets is ?
groetjes
#6 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:00
Het is hier nu dus weer zoooooooo rustig en relaxed dat ik me het al haast niet meer kan voorstellen wat voor een ellende het hier was.
Wij hebben ook nog getwijfeld of we er nog weer een kitten bij zouden zetten maar gaan het nu dit jaar in elk geval nog niet doen.
Sterkte met je beslissing, het is niet simpel

#7 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:11
*mikkeke* zei:
Het is hier nu dus weer zoooooooo rustig en relaxed dat ik me het al haast niet meer kan voorstellen wat voor een ellende het hier was.
Wij hebben ook nog getwijfeld of we er nog weer een kitten bij zouden zetten maar gaan het nu dit jaar in elk geval nog niet doen.
Sterkte met je beslissing, het is niet simpel

ik was hier net hetzelfde aan het denken!! je neemt de woorden uit mijn mond .........