Spring naar inhoud

- - - - -

kittens vervoeren

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Guest_calista_*
Guest_calista_*

#1 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:16

hallo mensen,

ik heb even een vraagje wij gaan vrijdag onze kittens ophalen. we moeten 2 uur in de auto zitten. hoe kan ik het beste de kittens vervoeren en moeten we dan nog onderweg stoppen? en ze worden 2 dagen ervoor ingeent kan dat geen kwaad?

alvast bedankt.

Groetjes, calista

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#2 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:19

Ha daar wil ik ook wel meer over weten hier nog 10 dagen voor een kittenritje :LOL: !!!

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#3 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:20

Zorg dat je een ruime reismand of iets hebt waar ze in kunnen , en inprincipe hoeven jullie niet te stoppen. 2 uur kunnen ze wel in een mand zitten. Ik zou wel even een extra handdoek of iets meenemen, als ze in de mand of bench plassen dat je dat even kunt verschonen, Veel succes :wave:

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#4 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:32

Veel succes Calista, laat weten hoe het gegaan is :thumb: !!!

Guest_calista_*
Guest_calista_*

#5 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:38

dank je voor je advies.

enne trio ik laat het weten. hoe lang moet jij in de auto zitten voor jou kitten?

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:45

Ik heb met m'n Isis 1,5 uur onderweg geweest. Ik had een reismandje met een zacht dekentje in mee en een handdoek voor accidentjes. ;) Ze heeft een geruime tijd geslapen en voor de rest ons in't oog gehouden. :) We zijn ook niet gestopt ofzo.

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#7 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:47

Niet zo lang een klein uurtje als er geen file is natuurlijk maar het is toch altijd goed om enkele tips te krijgen hé :LOL: !!!

Guest_calista_*
Guest_calista_*

#8 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:48

haha oke, ik hoop dat ze bij ons ook gewoon gaan slapen :oops: .
maar zal denk dan wel goedkomen :)

Guest_calista_*
Guest_calista_*

#9 Geplaatst 02 mei 2010 - 10:50

dat is waar trio. daarom vroeg ik het ook het blijft altijd lastig het beste voor een dier. is er in belgie ook file dan :d haha.

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 02 mei 2010 - 11:34

Toen Shiva bij mij kwam wonen, heb ik ook ongeveer anderhalf uur gereden om hem te gaan halen. Hij zat in zijn reismandje op een zachte handdoek bij mijn mama op schoot. Hij heeft op enkele minuten na (Craeybeckx-tunnel) de hele weg 'gepiept' (Shiva kon niet miauwen als kitten, hij piepte zoals een muis). Ongelukjes heb ik niet meegemaakt.
Veel succes met je kitten!
Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#11 Geplaatst 02 mei 2010 - 11:42

Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe kater opgehaald. Om 12:00 uur is hij in de auto gegaan, in de auto is hij er wel uitgeweest, omdat hij alleen aan het schreeuwen was. Op het vliegveld is hij er ook even uitgeweest. Om 17:00 uur is hij ingecheckt. 18:55 uur is hij geland. 19:40 uur kreeg ik hem. In de auto heb ik hem er even uitgehaald, moest wel weten hoe hij er verder uitzag. Toen ik ging rijden ongeveer 20:00 heb ik hem in de vervoersbak weer gezet. 22:10 was ik thuis en mocht hij rondbanjeren.
Onderweg heeft hij tegen mijn hand aan gekroeld en heeft hij geslapen.
Hij had een bakje water bij zich.

Persoonlijk vind ik 2 dagen na de enting te snel om te verhuizen.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:12

bij Chablis en Aramis zijn we ook meer dan 2u onderweg geweest.
wij hebben ze in zo een draagbench vervoert. op de achterbank en iemand bij blijven zitten.
gezien dat ze alles gedaan hadden voor we vertrokken.
en gewoon in 1 ruk naar huis gereden.
thuis direct in de bak gezet en dat was het.
de spuitjes 2 dagen vooraf is geen probleem hoor.
ze zal wel jaken maar kan geen kwaad hoor, tis de onbekende weereld hé.
leg best ook een handdoek ofzo in het benchje zodat ze wat zacht ligt en niet kil alleen

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:34

Ik lees natuurlijk mee, maar we moeten maar een half uurtje rijden om onze 2 schatjes op te halen.  Al is het nog wat weekjes wachten.

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#14 Geplaatst 02 mei 2010 - 12:57

He Bene, erg he als je moet wachten :twisted: en je wilt de kleintjes zo graag :catwalk2 maar dat half uurtje is niks je bent zo weer thuis dan :duim:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:25

Onze Zero komt uit Duitsland, 4 uur rijden, op de terugweg ben ik achterin gaan zitten en heb hem al snel uit de vervoerkennel gehaald, hij heeft lekker op schoot en ook naast me (dicht tegen mij aan ) liggen doezelen, ik heb hem natuurlijk niet door de auto laten lopen he, veel te gevaarlijk
Persoonlijk vind ik ook dat 2 dagen na de enting te snel is om te verhuizen i.v.m een ent reactie.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi: