Spring naar inhoud

- - - - -

kittens vervoeren

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#16 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:30

Daar hebben wij geen zorgen over, de fokker komt ze 29 mei bij ons brengen. succes met jullie autoritje, zal vast goed gaan.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 02 mei 2010 - 18:27

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_yakedo_*
Guest_yakedo_*

#18 Geplaatst 03 mei 2010 - 21:08

Onze Imke hebben we opgehaald in Duitsland.
Ik wilde haar er ook uit halen maar vanaf het instappen in Duitsland tot in Breda heeft ze liggen slapen. heerlijk toch.
Succes met het vervoeren.
Zorg in ieder geval voor een schoon kleedje en eventueel wat water, mocht je in de file komen.

Nathalie
www.cattery-yakedo.nl

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 03 mei 2010 - 21:16

angie555 zei:

He Bene, erg he als je moet wachten :twisted: en je wilt de kleintjes zo graag :catwalk2 maar dat half uurtje is niks je bent zo weer thuis dan :duim:

Inderdaad, maar het is het wachten zeker waard.
Gelukkig dat het van hier maar een half uurtje is, want ik ga geregeld op bezoek.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 03 mei 2010 - 21:34

Als wij Lily zijn gaan halen moesten we ook 2 uren rijden, ik had mijn zoon meegenomen en die is op de achterbank gaan zitten met haar en hij heeft het deurtje van de reismand opengedaan zodat ze er een beetje uitkon. We zijn niet gestopt onderweg, ik had ook een extra deken bij maar het was toen zomer en lily heeft het niet nodig gehad. :)