Spring naar inhoud

- - - - -

Kittens als slangenvoer

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#31 Geplaatst 03 mei 2010 - 15:58

:o gebeurt dit echt?? Ik vind dit wel wreed hoor ik weet wel dat die slangen ook moeten eten maar dit is er over vind ik... Er zijn echt andere manieren om je slang eten te geven hoor!

Guest_Cayenne_*
Guest_Cayenne_*

#32 Geplaatst 04 mei 2010 - 12:21

ik vraag mij af,
wat kun je eraan hebben om een slang in huis te hebben. naturlijk ieder moet maar doen wat hij wil.
maar mijn ding is dit niet.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#33 Geplaatst 04 mei 2010 - 14:30

catlover! zei:

:o gebeurt dit echt?? Ik vind dit wel wreed hoor ik weet wel dat die slangen ook moeten eten maar dit is er over vind ik... Er zijn echt andere manieren om je slang eten te geven hoor!

ja, maar gratis kittens zijn natuurlijk het goedkoopst.

op youtube staat er een interview met een kerel die bij een drugzaak een slang moest weghalen (australie). Bleek dat de diepvries vol kittens zat als slangevoer......

trouwens, was er vorig jaar ook geen rechtszaak van een man die zijn pitbull gratis kittens voerde? ja, hier is de link:
Man voert hond met levende kittens - Ja denk... - Noordhollands Dagblad

't is niet voor niks dat ik steeds hamer om gee ngratis kittens aan te bieden of te vragen (wat dan ook voor een aanbod zorgt) ze komen echt niet allemaal zo goed terecht als bij de KSers hier

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 08 mei 2010 - 19:29

Moest ik een slang hebben, dan zou ik toch geen kittens voeren. Of het moet er al eentje zijn die een zware handicap heeft ofzo. Maar toch... Ik weet niet of ik het zou kunnen.

Mijn korenslangen vroeger kregen enkel diepvries muizen/ratjes. En ja, ik heb ook ratjes gehad. Heel lieve dieren. Maar slangen moeten nu eenmaal eten.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#35 Geplaatst 09 mei 2010 - 12:54

ik was vrijdagavond in de bowling (mijn vriend bowlt) en had de chihuahuapup mee. 1 man zei daar: ik gaf zo'n dingen vroeger aan mijn slang. :trance: :o  toen vertelde hij dat hij ook kittens gaf... hij heeft er onmiddellijk reactie op gekregen van mij, maar dat bewijst dus dat het inderdaad wel echt gebeurt. aan hem te horen heeft hij elk jaar wel een paar nestjes kittens, maar hij heeft wel geen slang meer. met zo'n mensen valt tochniet echt te praten denk ik... vreselijk gewoon!!!
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 11 mei 2010 - 20:19

ik heb ook al gehoord dat dit gebeurd, :r
daarom doe ik de mijne ook nooit gratis weg

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten