Spring naar inhoud

- - - - -

Weer dezelfde poes tussen hetzelfde kiepraam gevonden :-( p3

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#1 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:35

Ik ging deze morgen met de hondjes wandelen.
Een beetje verder stonden een aantal mensen op de oprit naar het 1ste verdiep te kijken en te wijzen.
Toen ik op keek zag ik een poes met haar pootje tussen de kiepraam steken.
Haar lichaam hong naar beneden, even dacht ik dat ze dood was maar toen zag ik haar toch bewegen.
De mensen probeerde haar te bevrijden, het arme dier... :(
De poezen liggen altijd op het kleine vensterbankje aan de raam op dekentjes, maar deze keer is er toch iets fout gelopen.

Wij wonen op een 2de verdiep en zet de raam ook telkens op kiep, want ben bang als ik ze helemaal open zet Milo naar beneden valt, maar nu vertrouw ik het op kiep zetten ook al helemaal niet meer...

Bewerkt door Isjuh, 26 juni 2010 - 01:16.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:37

O vreselijk, heb nog al verhalen gehoord van kiepramen...
Ik doe zelf het ini mini hoge kiepraampje van mijn badkamer enkel open als de deur toe is...

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#3 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:41

Heb hier ook een kiepraam in de keuken en ik vertrouw het ook niet meer hier is 1 van de poezels ook al eens naar de vensterbank ernaast aan de buitenkant gesukkeld !

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:42

Hier vertrouw ik dat ook niet. De ramen gaan enkel open op kiepstand als de deuren dicht zijn ofwel met een vliegenraam waar kippengaas voor is gespannen, gaat het raam volledig open.
Geplaatste afbeelding

Guest_Wim1979_*
Guest_Wim1979_*

#5 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:44

Hier staat het kiepraam alleen open als wij er bij zijn.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 02 mei 2010 - 13:47

heb hier ook kiepramen maar zet ze nooit open ,
in t begin dat ik hier woonde wilde thaira er langsdaar uit .... Wat was ik blij dat ik haar kon tegenhouden
(ze konden toen nog niet in de tuin)

Ik heb ook van die verhalen gehoord en dan w ik echt bang
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:02

heb hier in alle kamers kiepramen maar ze staan alleen op kiep als wij thuis zijn  anders gaande de verluchtings roosters open :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:08

Ik zet de ramen enkel open of op kiep waar ik bij ben + er is ook nog een vliegenraam voor, dus ik denk niet dat ze weg kunnen, maar toch altijd onder toezicht ;) om zeker te zijn.
Hoe is het met de poes nog afgelopen?

Geplaatste afbeelding

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#9 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:10

gelukkig heb ik geen kiepramen :dance:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:11

ow wat vreselijk :( hier staan ze alleen open als we thuis zijn. En kijk dan ook waar ze zijn de hele tijd. Omdat ik er toch ng schrik vr heb.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:24

Wat vreselijk :cry:
En ook wel een beetje herkenbaar, toen ik klein was, was Grijsje eens tussen zo'n kiepraam gesprongen, gelukkig leefde ze nog.  Haar achterste lijf was wel helemaal lam, maar de DA kon niets vinden en na een dagje was ze weer ok.
Gelukkig hebben we nu geen kiepramen en als we die hadden, liet ik ze ook dicht.
Ook al was ik toen nog erg jong, je blijft het je toch vers herinneren.

Geplaatste afbeelding

Guest_Sofya_*
Guest_Sofya_*

#12 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:29

Ohjee wat erg!! Weeral iets bijgeleerd! Had er begod nog niet bij stil gestaan en gelukkig nog niets mee voorgehad ook!

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:34

Oh nee :( is ie ondertussen al bevrijd?
Flodder (was de kat van mijn tante) heeft daar ooit ook is tussen gestoken. mijn tante was op reis en hij wou bij ons naar binnen en is er tussen blijven steken... Hij was even verlamd vanachter, maar na enige tijd rust was alles terug top! Hou je ons op de hoogte? Arm poeziewoezieke :(

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#14 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:38

Er bestaat een veiligheid voor kiepramen...
Kijk op volgende site in het topic Sicherheit. Daar heb je een beveiliging voor bovenaan op het kiepraam te plaatsen ;)
http://www.pussyversand.de

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#15 Geplaatst 02 mei 2010 - 14:45

Hier staan ze ook alleen open als we thuis zijn, maar ben je ziet wel die mevrouw was ook thuis...

Frances zei:

Oh nee :( is ie ondertussen al bevrijd?
Flodder (was de kat van mijn tante) heeft daar ooit ook is tussen gestoken. mijn tante was op reis en hij wou bij ons naar binnen en is er tussen blijven steken... Hij was even verlamd vanachter, maar na enige tijd rust was alles terug top! Hou je ons op de hoogte? Arm poeziewoezieke :(

Ja ze is bevrijd hoor, de poes was denk ik nogal in shock...
Toen ik er aan kwam waren ze met een ladder tot bij de poes om ze te bevrijden.