Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuw kitten DA ?

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#16 Geplaatst 03 mei 2010 - 15:56

Zeker met geen kittens in de wachtzaal gaan zitten !!!
Hoe trots je ook bent !!
Best het kitten in de auto laten en pas als het aan je beurt is erom gaan.
Een wachtzaal is een broeihaard !!

De dierenarts aan huis laten komen vind ik toch altijd veiliger en die kleine meerprijs neem ik er graag bij...

Guest_Cayenne_*
Guest_Cayenne_*

#17 Geplaatst 04 mei 2010 - 02:58

feroesti zei:

We zijn hier uiterst voorzichtig omdat we in het begin van onze cattery heel vaak bedrogen zijn geweest !!!

einde vorig jaar werd mij door een "zogenaamde fokker" een herplaatser aangeboden.
in vertrouwen hebben we dit vijf maand oude kitten in huis genomen.
toen we drie maand later voor de zoveelste keer achter de stamboom vroegen, kwam hij met het volgende verhaal op de proppen.
de moeder (ook een herplaatser) had een erge tandafwijking, maar in samenwerking met hun DA hebben ze er toch maar eens een TEST NESTJE mee gedaan.
Nu gaat die zelfde clown zich overal gaan beklagen over mijn fokbeleid.
oa de katten show in Merelbeke..
hij vergeet een ding hij heeft met een poes met afwijkingen gefokt niet ik. ik ben het slachtoffer die in volle vertrouwen een zogenaamd gezond kitten kocht.
Nu liggen ze daar terug met kittens waarvan de dekater aan FIP overleden is. zou het nieuwe kitten personeel nu op de hoogte zijn. of gaan ze het pas binnen enkele maanden te weten komen???? zoals hij met ons gedaan heeft.
tis elke keer hetzelfde liedje,
maar als je goed uitkijkt dan kun je zulke fokkers aan hun web site herkennen.
als ze met de lange levens verhalen beginnen, en hoe ze hun pasgeboren kittens tot leven moeten zwieren enz enz ....
Dan weet je in feite meer dan genoeg.

oja :goofy: :goofy: en hier komt de DA ook aan huis.
groetjes Cayenne... ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 04 mei 2010 - 08:25

Als de da weet dat ik met een kitten kom, zorgt hij ervoor dat er niemand in de wachtzaal zit en dat het direct aan ons is.

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.140 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 04 mei 2010 - 08:42

Shiva is gefokt door een DA (weliswaar aan de andere kant van het land) maar ik ben met hem na een dag of 3-4 ook eventjes bij 'mijn' DA geweest. Voor de zekerheid en ook om Shiva te laten wennen aan de DA zonder dat er meteen prikjes of pijnlijke handelingen aan te pas kwamen. Resultaat: mijn kat spint in de armen van de DA en begint meteen met hem te spelen. :catscratchhead
Geplaatste afbeelding