Spring naar inhoud

- - - - -

ipod touch of iphone e-book

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 02 mei 2010 - 15:18

ok, het is misschien het verkeerde forum voor deze vraag maar... :ha
heeft er hier iemand een ipod touch of een iphone waar hij/zij e-booken op leest? zo ja, hoe doen jullie dat?

Geplaatste afbeelding

Guest_yuna_*
Guest_yuna_*

#2 Geplaatst 02 mei 2010 - 15:22

Lees altijd e-booken op mijn iphone, werkt prima. Het is alleen een beetje klein, maar het omslaan van pagina's werkt heel goed dus eigenlijk is het niet heel storend. Een ipad vind ik wel fijner om te lezen. Ik download alles met kindle, dat werkt super!

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 mei 2010 - 15:25

dus je zet er nooit gratis e-booken op die je van internet haalde met je pc of zo? of gekochte boeken...
ik heb zo kindle van amazon, maar dan moet je met visa betalen? kan dat? ik heb geen visa...

Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 02 mei 2010 - 15:26

ow ja en nederlandstalige boeken vind ik daar ook niet mee. ik lees wel vaak in het engels (meestal eigenlijk) maar een nederlands boek zou toch ook moeten kunnen?

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#5 Geplaatst 02 mei 2010 - 16:59

:catnoknow

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#6 Geplaatst 02 mei 2010 - 16:59

Mijn broer heeft een ipod touch. Ik zal het eens vragen :)

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#7 Geplaatst 02 mei 2010 - 17:27

Ik heb een iPhone en wil hem niet meer missen. In juni komt waarschijnlijk een nieuwe uit. Dan die ik de mijne weg, is dan een half jaar O:)
Als je specifiek iets zoekt om een e-boek te lezen, kan je beter wachten op een ipad. Mijn vrienden hebben al 1 van Amerika. Hier nog een maandje of misschien 2 wachten :p

Guest_yuna_*
Guest_yuna_*

#8 Geplaatst 02 mei 2010 - 18:13

Nee lees eigenlijk alleen in het Engels, heb alleen nog maar gratis boeken gedownload eigenlijk, allemaal klassiekers. Daar heb ik eerst nog wel even genoeg aan :d

In het Nederlands kan volgens mij ook wel, via bol.com kun je heel veel Nederlandse boeken digitaal kopen. Verder is een ipad eigenlijk ideaal voor het lezen van boeken, vrienden van mij hebben er ook eentje en dat werkt ook echt super!

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 02 mei 2010 - 18:15

bwaaa een ipad is toch niet echt mijn ding. ik heb nu idd ook al een hoop klassiekers gratis, maar had toch gehoopt boeken te kunnen kopen voor op mijn ipod. zal dan nog wat verder zoeken :)

ipad nog niet warm voor gemaakt, waarom, wel ik vind het simpelweg een te groot ding. dan heb ik liever een multifunctioneel kleiner ding

OOIT koop ik nog wel een iphone. of een andere smartphone :)

Geplaatste afbeelding

Guest_yuna_*
Guest_yuna_*

#10 Geplaatst 02 mei 2010 - 18:25

Ja eigenlijk heb je ook wel gelijk, het is wel een hoop geld voor eigenlijk een grote iphone :)
Maar heb er een keer mee gespeeld en dat was misschien niet zo'n goed idee.. Alles werkt echt super!

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 02 mei 2010 - 18:43

btw, met kindle kan je toch alleen maar samples downloaden?

Geplaatste afbeelding

Guest_yuna_*
Guest_yuna_*

#12 Geplaatst 02 mei 2010 - 18:48

Ha, oh erg ik lieg, ik gebruik helemaal geen kindle maar kobo! Daar kan dat wel :oops:
Ik dacht al er klopt iets niet...